صدای مشتریان
آوانک

صدای مشتریان پیامک آموت

هدف ما در واحد مدیریت کیفیت نرم افزاری آموت، حصول اطمینان از برآورده شدن نیازمنديهای مشتری، رضایت مشتری از کیفیت محصول و خدمات پس از فروش و کنترل ونظارت مستمر بر رعایت استانداردها در مراحل تحقق محصول و ارائه خدمات می باشد از این رو جمع آوری نظرات مشتری، رسیدگي به نظرات دريافتي و به کارگیری آن در سازمان، توسط کارشناسان صدای مشتری در دستور کار این واحد بوده و جلب رضایت مشتریان از طریق ساماندهی سیستم انتقادات و پیشنهادات و شکایات و رفع نواقص سازمانی در اولویت ما می باشد.

ما در کنار شما هستیم
جهت ارتباط با واحد مدیریت کیفیت آموت، کاتالوگ راهنمای زیر را مطالعه کنید و نظرات خود را ثبت نمایید.

دریافت کاتالوگ راهنما مرکز خدمات مشتریان

جهت اطلاع از حقوق خود، شرح توافق نامه سطح خدمات (SLA) و خط مشی سیستم کیفیت نرم افزاری آموت را مطالعه کنید و در صورت تمایل بازخوردهای خود را برای ما ارسال نمایید.

توافق نامه سطح خدمات SLA :

این توافقنامه به صورت شفاف تخلف طرفین را در صورت عدم دستیابی به سطح خدمات نشان می دهد

خدمات زیر تحت این توافق نامه قرار دارند:

  • پشتیبانی تلفنی
  • پشتیبانی به صورت تیکت
  • کمک از راه دور با استفاده از ریموت
  • زمان پاسخ و بازیابی برای خدمات
  • پشتیبانی تلفنی

پاسخگویی به تماس های تلفنی در سریعترین زمان ممکن بر طبق دستور العمل به شماره شناسایی  WI-QM-05 صورت می پذیرد

  • پشتیبانی به صورت تیکت

تیکت های پشتیبانی بطور کلی را در سه قالب زیر دسته بندی شده است:

  • تیکت های جدید
  • تیکت های در حال اقدام
  • تیکت های بسته شده

اولویت تیکت های پشتیبانی توسط مطابق جدول زیر تعیین می گردد.

 

الویت تیکت

پاسخ و پیگیری اولیه

رسیدگی کامل

درصورت نقض، این اقدامات صورت می گیرد:

بحرانی

15 دقیقه

3 ساعت

پیامک به مدیر دپارتمان های محصولات

بالا

30 دقیقه

همان روز کاری

پیامک به مدیر دپارتمان های محصولات

متوسط

60 دقیقه

3 روز کاری

نوتفیکیشن به مدیر دپارتمان های محصولات

پایین

60 دقیقه

4 روز کاری

نوتفیکیشن به مدیر دپارتمان های محصولات

 

  • کمک از راه دور با استفاده از ریموت:

پس از هماهنگی لازم با مشترک صورت می پذیرد

  • الزامات مشتری
  • پرداخت حق اشتراک و فعال بودن پنل کاربری
  • در دسترس بودن مشتری هنگام ثبت درخواست مربوط به خدمات و یا بروز یک حادثه .
  • در صورت درخواست در دسترس قرار دادن نرم افزار اشتراک صفحه مانند Anydesk و یا TeamViewer
  • پرداخت خسارت در صورت عدم دسترسی به سامانه :

در  صورت عدم دستیابی به   هدف تضمین  (99.91%)،  غرامت  قابل اعمال است این خسارت به صورت  کاهش در مقدار اشتراک ماه بعد اعمال می گردد

 

تخفیف در قیمت اشتراک ماه بعد

برابر در ماهانه

زمان دسترسی سامانه به صورت ماهیانه

%0

کمتر از 43 دقیقه

% بیش از 99.91 +

%10

بین 44 دقیقه و 3 ساعت 35 دقیقه

از % 99.51 تا %99.90

%20

بین 3 ساعت 36 دقیقه و 7 ساعت 11 دقیقه

از % 99.01 تا %99.50

%30

بین 7 ساعت 12 دقیقه و 14 ساعت 23 دقیقه

از %99.00 تا %98.01

%50

بیش از 14 ساعت و 24 دقیقه

کمتر از %98.00

مدیریت ارشد شرکت نرم افزاری آموت در راستای اجرای سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد ISO9001:2015 رئوس خط مشی خود را بر محورهای زیر استوار ساخته است:

1. هدف: هدفگذاري پيوسته و برنامه ريزي فعاليت هاي روزانه بر مبناي اهداف و مشارکت کارکنان در رسیدن به اهداف

2. ذینفعان: ایجاد تجربه ای لذتبخش برای ذینفعان و رسیدگی سریع به بازخوردهای ایشان، توانمندسازی کارکنان و افزایش رضایت مشتریان

3. تحقیق و توسعه و آموزش: کسب دانش و تخصص و تجربه و انجام فعالیت های تحقیق و توسعه با هدف نوآوری و ارائه دانش و راهکارها و محصولات جدید

4. ارزیابی عملکرد: پایش اهداف و ارزیابی عملکرد و رفع سریع هرگونه انحراف از معیار

5. بهبود مستمر: بازنگری و بهبود مستمر فرآیندها و فعالیت ها در راستای دستیابی به اهداف

6. مدیریت استراتژیک: پیش بینی هزینه های مالی و زمانی و استفاده صحیح از منابع و توجه به نقاط قوت و ضعف و شناسایی ریسک ها و فرصت ها

7. الزامات: توجه مستمر به ارزش ها و الزامات قانونی و الزامات دیگر

نظرات کاربران

قدرتمندانه و استوار تلاش می کنیم تا همواره بهترین باشیم، افتخارات ما گواه این مدعا است.

  • واحد صنفی برتر در سال 1397

  • برند برتر سال 1396

  • برند برتر سال 1397

  • نشان عالی رضایت مندی مشتریان و خدمات پس از فروش

  • تندیس طلایی رهبری و مدیریت بنگاه های اقتصادی

تندیس طلائی رهبری
نشان عالی رضایت مندی مشتری

استفاده از مطالب سايت آوانک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به نرم افزاری آموت می‌باشد.

Top