بلاگ آوانک

آخرین اخبار از رویداد های آوانک


  • از کلمه عبور یکبار مصرف چه می‌دانید؟

    شاید زمانی که در خانه خود راحت نشسته‌اید و از چای گرم لذت می‌برید و هم‌زمان مشغول خریدن لباس موردعلاقه‌تان در یک فروشگاه اینترنتی هستید، به این فکر نکنید که بخش قابل‌توجهی از زندگی امروز ما در فضای آنلاین جریان دارد.

  • صدای برند چیست؟

    شاید در مطالعه های خود در زمینه برندینگ، به اصطلاح صدای برند برخورد کرده باشید. اما این مفهوم دقیقاً چه معنایی دارد؟ آیا نام تجاری شما صحبت می کند و صدای مستقلی از خود دارد؟ آیا برند یک شخصیت محسوب می شود؟

  • 7 اصل بهبود آگاهی از برند

    آگاهی از نام تجاری، یک اصطلاح بازاریابی است و مفهوم آن میزان شناخت محصول به واسطه نام آن توسط مصرف کننده می باشد. ایجاد آگاهی از برند، گامی کلیدی در پیشبرد یک محصول جدید یا احیای یک برند قدیمی است.

  • آیا دوران فروش تلفنی تمام شده است؟

    امروزه اینترنت نقش موثری در زندگی روزمره مردم دارد. به همین دلیل، برخی کارشناسان معتقدند دیگر دوران بازاریابی تلفنی به پایان رسیده است. اما آن‌چه در واقعیت شاهد هستیم...

  • اصول مهم موفقیت در بازاریابی تلفنی

    امروزه بازاریابی تلفنی یک روش نوین فروش و به عقیده کارشناسان، یكی از تاكتیك‌های مهم متقاعد كردن مشتریان امروزی است.

  • 6 اشتباه بزرگ در بازاریابی تلفنی

    بازاریابانی هستند که هیچگونه مهارتی در بازاریابی و فروش ندارند. با این وجود موظف به یافتن مشتریان جدید هستند. برخی از آنان در یک ماه گذشته حتی یک مشتری جدید هم پیدا نکرده اند!

  • 5 اصل مهم در بازاریابی تلفنی

    در این مقاله چندین اصل در رابطه بامهارت ارتباط تلفنی را بررسی می‌کنیم که رعایت آن‌ها تأثیر به سزایی در بازاریابی تلفنی شما خواهد داشت.

  • برند خودتان را بسازید

    افراد خاصی وجود دارند که از کار کارمندی متنفرند! کارمندی برای آن ها مترادف با محدودیت است. مشاغل دیگری وجود دارند که شما در آن ها سکان کار را در دست خود دارید و از آقا بالاسر خبری نیست!

  • پرورش صدای بازاریاب

    تربیت صدای بازاریاب فقط در رابطه‌ی متقابل با تجربه‌های عاطفی مرتبط با کالا و خدمات امکان‌پذیر است.

  • 5 عامل موثر بر صدای بازاریاب

    صدای فردی که به فعالیت در عرصه بازاریابی و فروش مشغول است پدیده ای پیچیده می باشد که عوامل مختلفی بر آن تاثیر دارند.

"
تندیس طلائی رهبری
نشان عالی رضایت مندی مشتری

استفاده از مطالب سايت آوانک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به نرم افزاری آموت می‌باشد.

شرکای تجاری شرکت توسعه ارتباط و خدمات طلائی خاورمیانه و شرکای تجاری شرکت مخابرات ایران
مجوز شماره 735/8420726 شرکت مخابرات ایران
Top