-
QRکدها و بازاریابی موبایلی
QR کدها یا همان کدهای پاسخ سریع (Quick Response) کدهایی دوبعدی هستند که از طریق دوربین گوشیها خوانده میشوند. ایده این کدها برای اولین بار در سال 1994 در ژاپن مطرح شد و محبوبیت آنها به طور فزایندهای در جهان گسترش یافت.
-
از کلمه عبور یکبار مصرف چه میدانید؟
شاید زمانی که در خانه خود راحت نشستهاید و از چای گرم لذت میبرید و همزمان مشغول خریدن لباس موردعلاقهتان در یک فروشگاه اینترنتی هستید، به این فکر نکنید که بخش قابلتوجهی از زندگی امروز ما در فضای آنلاین جریان دارد.
-
صدای برند چیست؟
شاید در مطالعه های خود در زمینه برندینگ، به اصطلاح صدای برند برخورد کرده باشید. اما این مفهوم دقیقاً چه معنایی دارد؟ آیا نام تجاری شما صحبت می کند و صدای مستقلی از خود دارد؟ آیا برند یک شخصیت محسوب می شود؟
-
7 اصل بهبود آگاهی از برند
آگاهی از نام تجاری، یک اصطلاح بازاریابی است و مفهوم آن میزان شناخت محصول به واسطه نام آن توسط مصرف کننده می باشد. ایجاد آگاهی از برند، گامی کلیدی در پیشبرد یک محصول جدید یا احیای یک برند قدیمی است.
-
آیا دوران فروش تلفنی تمام شده است؟
امروزه اینترنت نقش موثری در زندگی روزمره مردم دارد. به همین دلیل، برخی کارشناسان معتقدند دیگر دوران بازاریابی تلفنی به پایان رسیده است. اما آنچه در واقعیت شاهد هستیم...
-
اصول مهم موفقیت در بازاریابی تلفنی
امروزه بازاریابی تلفنی یک روش نوین فروش و به عقیده کارشناسان، یكی از تاكتیكهای مهم متقاعد كردن مشتریان امروزی است.
-
6 اشتباه بزرگ در بازاریابی تلفنی
بازاریابانی هستند که هیچگونه مهارتی در بازاریابی و فروش ندارند. با این وجود موظف به یافتن مشتریان جدید هستند. برخی از آنان در یک ماه گذشته حتی یک مشتری جدید هم پیدا نکرده اند!
-
5 اصل مهم در بازاریابی تلفنی
در این مقاله چندین اصل در رابطه بامهارت ارتباط تلفنی را بررسی میکنیم که رعایت آنها تأثیر به سزایی در بازاریابی تلفنی شما خواهد داشت.
-
برند خودتان را بسازید
افراد خاصی وجود دارند که از کار کارمندی متنفرند! کارمندی برای آن ها مترادف با محدودیت است. مشاغل دیگری وجود دارند که شما در آن ها سکان کار را در دست خود دارید و از آقا بالاسر خبری نیست!
-
پرورش صدای بازاریاب
تربیت صدای بازاریاب فقط در رابطهی متقابل با تجربههای عاطفی مرتبط با کالا و خدمات امکانپذیر است.