-
چگونه مشتریان قدیمی را حفظ کنیم؟
حفظ و نگهداری جریان فروش چالش بسیار بزرگی است که اغلب کسب و کارها با آن درگیر هستند. گاهی اوقات پیگیری سرنخ های فروش قبلی بسیار به صرفه تر از تلاش برای یافتن مشتریان جدید است.
-
4 تکنیک موثر برای افزایش فروش
اگر شما بهترین محصول جهان را هم تولید کنید اما توانایی فروش آن را نداشته باشید، کسب و کارتان دوام زیادی نخواهد داشت و دیر یا زود فرو خواهد ریخت.
-
اهمیت تولید محتوای ارزشمند در بازاریابی
محتوا امروزه در قلب استراتژی های بازاریابی است، چرا که کسب و کارها از سایت ها و وبلاگ هایشان به منظور نشان دادن تخصص خود بهره می برند.
-
مزایای استفاده از پیام صوتی در کسب و کار
امروزه پیامک صوتی یکی از موثرترین و کارآمدترین ابزار موجود جهت ارسال پیام بدون هیچ گونه تاخیر و در زمان مشخص شده است.
-
چگونه اعتراض مشتریان را در مورد قیمت، مدیریت کنیم؟
برای بازاریابان همواره این سوال وجود دارد که چگونه باید اعتراض مشتریان را در رابطه با قیمت مدیریت کرد؟ در پاسخ می توان گفت ...
-
10 راهکار خدمات مشتریان برای بهبود فروش
خدمات مشتریان اخیرا به یکی از مهم ترین بخش های تجربه مشتریان از خرید مبدل گشته است.
-
5 استراتژی بازاریابی محتوایی
استفاده از روانشناسی بازاریابی محتوایی، حقه نیست بلکه این بینش روانشناختی می تواند تجربه کاربر را بهبود ببخشد و به حفظ چشم انداز طولانی مدت شما کمک کند.
-
امنیت را در رمز عبور یکبار مصرف OTP بیابید
سرویس OTP یا همان رمز عبور یکبار مصرف، کاربردهای متنوعی دارد. از جمله موارد مصرف این سرویس دریافت رمز ورود به حساب های بانکی است.
-
8 مزیت بازاریابی پیام صوتی
بازاریابی پیام صوتی از خدمات نرم افزاری خاصی بهره می برد تا به گروهی از مشتریان، پیام های صوتی سفارشی شده و مخصوصی ارسال شود.
-
چگونه اثربخشی بازاریابی را بسنجیم؟
اما نویسنده پرفروش ترین کتاب های بازاریابی جهان- ست گودین- معتقد است که افزایش اثربخشی فعالیت های بازاریابی کسب و کار شما چندان هم پیچیده نیست.