caseblog

همایش تخصصی CRM+

11 مهر 1395

11 مهر 1395

همایش تخصصی CRM+

همایش تخصصی +CRM با رویکرد مدیریت ارتباط با مشتریان به شیوه های نوین در مورخ 18 مهرماه 95 با حضور مدیران هتل ها،تالار ها و رستوران های مشهد در سالن همایش های ساپکو و با سخنرانی آقای مهندس علیرضا خاکپور  برگزار گردید.

ساعت برگزاری همایش از 18 الی 20 روز یکشنبه بود که شروع مراسم با پخش موزیک آرام و ورود مدعوین و خوش آمدگویی مسئولان برگزاری همایش، همراه بود و شاهد فضایی گرم صمیمی و آرامش بخش بودیم.

آقای مهندس علیرضا خاکپور، سخنران همایش همراه با شور و انرژی همیشگی وارد سالن شده و پارت اول سخنرانی ایشان آغاز گردید. در این بخش به مطالبی در خصوص مدیریت ارتباط با مشتری و  نحوه بدست آوردن رضایت مشتریان با ابزاری کارآمد و قدرتمند به نام CRM  اشاره گردید.

در این همایش به مدت 15 دقیقه تایم استراحت و پذیرایی برای مهمانان در نظر گرفته شده بود که به دلیل استقبال مهمانان این بازه نیز با ارتباط شخصی و مستقیم مدعوین با سخنران همایش و پرنسل شرکت نرم افزاری آموت و پاسخگویی به سوالات ایشان همراه بود.

پارت دوم با معرفی دستاوردها و خدمات شرکت آموت توسط آقای مهندس بدشابی مدیر فروش این شرکت آغاز گردید. سپس آقای مهندس خاکپور به بخش دوم سخنان خود با موضوع امکانات یک CRM  موفق و نهایتاً بررسی دغدغه های سازمان ها و شرکت ها پرداختند.

همایش تا ساعت 20 به طول انجامید و مهمانان ضمن تشکر و با رضایت از نحوه برگزاری سالن را ترک نمودند.

کانال تلگرام آوانک
Share

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های آوانکی به جمع ما بپیوندید.

تندیس طلائی رهبری
نشان عالی رضایت مندی مشتری

استفاده از مطالب سايت آوانک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به نرم افزاری آموت می‌باشد.

شرکای تجاری شرکت توسعه ارتباط و خدمات طلائی خاورمیانه و شرکای تجاری شرکت مخابرات ایران
Top