19 آبان 1395
امروز قصد داریم به بررسی و مفهوم پیام صوتی بپردازیم، اما قبل از این کار کلمه پیام رو بررسی میکنیم تا کاملا با مفهوم این دو کلمه در کنار هم آشنا بشیم.
پیام؛ در واقع همان چیزی است که ما در روابط روزانه خود به یکدیگر منتقل می کنیم. از گفتار و رفتار گرفته تا نگاه ها و اشارات ما، چه در روابط حضوری و چه مجازی و...
مهم ترین اصل یک پیام محتوا و نحوه ارائه آن است که هر کدام تاثیر بسزایی در انتقال پیام و ایجاد ارتباط دارند.
حال که با مفهموم کلی کلمه پیام آشنا شدیم به بررسی پیام صوتی میبپردازیم.
پیام صوتی چیست؟!
پیام صوتی در واقع محتوایی است که به صورت صوت ارائه می شود، این صوت میتواند گفتگو حضوری دو یا چند نفر باشد، می تواند تماس تلفنی باشد و یا حتی صدایی باشد که از قبل ضبط شده و برای دیگران از راه های مختلف ارسال می شود.
در ارائه یک پیام صوتی باید به چند موضوع اساسی توجه کرد، مواردی مثل تن صدا، لحن بیان، ادبیات محتوا و... که با در نظر گرفتن این مطالب می توان یک پیام صوتی خوب تولید کرد.
گاهی این پیام های صوتی با اهداف خواست ایجاد می شوند. اهدافی مثل گفتگو و ایجاد ارتباط، اطلاع رسانی، تبلیغات و... که هر یک به خودی خود مباحثی جذاب و مهم هستند.
در مقالات بعد چند نمونه از این اهداف را مورد بررسی قرار می دهیم و نمونه هایی از هرکدام منتشر خواهیم کرد.
با تشکر، آدرس ایمیل شما با موفقیت به خبرنامه آوانک اضافه شد
استفاده از مطالب سايت آوانک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به نرم افزاری آموت میباشد.
باورها و آرمان هایی که در سر می پرورانیم ، جایگاه ما را در پیش همکاران و جامعه نشان می دهد.
همواره ما با برنامه ریزی دقیق، تعریف اهداف خاص و فعالیت های تخصصی مستمر در جهت جلب رضایت مشتریان گام برداشته ایم.
در دنیای ارائه خدمات نرم افزاری ، چرخه تولید و فروش ، تنها بخشی از مشتری مداری و جلب رضایت مشتری می باشد، لذا ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی از نرم افزار های ارائه شده نقش اصلی را در جلب رضایت مشتری ایفا می نماید . از این رو انجام پروژه ها و فروش بسته های نرم افزاری به همراه ارائه خدمات ویژه، در سرلوحه کارمان قرار داشته و کارشناسان ما نیز خود را مقید به ارائه این خدمات می دانند .
گواه این ادعا لیست بزرگ مشتریان و رضایت آنها و لوح ها ، تندیس ها و تقدیر نامه هایی است که از مشتریان خود دریافت کرده ایم.