caseblog

5 دليل براي نياز داشتن به استرات‍ژي بازاریابی صدا

18 آذر 1395

18 آذر 1395

5 دليل براي نياز داشتن به استرات‍ژي بازاریابی صدا

شركت شما در كجاست و به چه دليل بنيان گذاري شده است؟ 

اكثر شركتها براي  پيدا كردن نقاظ ضعف و قدرت و همچنين تعريف شركت در حال تلاش هستند. از طريق توصيف شركتتان شما قادر خواهيد بود كه استراتژي هاي ماركتينگ صدا  را ايجاد كند. استراتژي هاي ماركتينگ يك برنامه بلند مدت است  كه براي رسيدن به اهداف خاص ماركتينگ و موضاعات استفاده مي شود. توليد يك استراتژي ماركتينگ صدا كليد توسعه و رشد و نمو هر تجارتي خواهد بود.

فراهم سازي اهداف و مسيرها
شركتهايي كه داراي اهداف و مسير نيستند خودشان را از رشد و تعالي دور كرده اند. بدون اهداف و مسير  شركت نمي تواند به صورت موثر و تاثير گذاري بر روي اهداف و موضعات مشتريان و نامزدها و اعضا خود به بيان آنها بپردازد. با ايجاد  استراتژي هاي ماركتينگ براي نيروي انساني اش مسير و اهدافي را فراهم مي كنيد كه به وسيله اين اهداف بهترين فرصتهاي ممكنه رقم مي خورد.

حفظ زمان و هزينه
با تمركز بر روي جذب مناسب ترين و اصلحترين كاركنان زمان بررسي  ماركيتنگ بنيادي و اوليه  مي تواند در فراهم آوردن اهداف شركت زمان و هزينه شركت را حفظ كند. با توسعه استراتژي هاي ماركتينگ صدا در آينده اين امكان براي شما فراهم مي شود كه اهدافتان  به صورت وسيعي مترمكز باشد به همين علت هيچ گونه زمان اضافي و يا انر‍ي اضافي وجود ندارد كه بر روي پروژه هاي كار شود كه سرمايه را براي شما بر نگرداند..
 

تشخيص نقاط و حفره هاي بازار
يك بخشي از استراتژي هاي بازاريابي پيدا كردن وجه تمايز شركتتان از رقبا مي باشد. ابتدا به اين فكر كنيد كه مخاطب هدف شما چه شخصي استو سپس به دنبال آن باشيد كه اين مخاطب را در كجا پيدا مي كنيد.. پيدا كردن حفره ها و نقاط ضعف بازارتان براي نيروي انساني شركت شما يك اصل حياتي و ضروري مي باشد. تعداد بيشماري شركتهاي مشابه در صنعت كاري شما وجود دارد پس چطور مي خواهيد از آنها پيشي بگيريد؟ با استفاده از استراتژي ماركتينگ صدا فاكتورهاي متفاوتي را كشف خواهيد كرد.
 

تشخيص ارزش 
به عنوان يك فاكتور حياتي براي استراتژي هاي ماركتينگ بايد بتوانيد  به مشتريان اينده خود اين تعهد را بدهيد به عنوان بخش ارزشمندي براي شركت هستند. اين ارزش گذاري مشتريان شما را براي انجام كارهاي تجاري خود از طريق شركت شما دلگرم مي سازد. اين امر از طريق ايجاد  استراتژي هاي ماركتينگ براي نيروهاي انساني خود انجام پذير است و نياز به اين دارد كه شما ميزان ارزش هاي خود را مشخص كنيد و شروع به ايجاد ارتباطات با مشتريان و نامزدهاي احتمالي شركت خود كنيد.

توسعه بازگشت سرمايه
طراحي استراتژي ماركتينگ براي نيروي انساني همانند توليد راه تجارت خود  براي دستيابي به اهداف تجاري خود است. استراتژي هاي ماركتينگ بايد به گونه اي توسعه يابد كه در ازا آن بازگشت سرمايه براي تجارتتان ايجاد كند. با مشخص كردن اين امر كه شما چه كسي هستيد، بازار هدف، و وجه تمايز هاي خود با رقبا شما قادر خواهيد بود با كاربر هدف خود ارتباط برقرار كنيد و تجارت خود را گسترش دهيد. 

پنج نكته كليدي براي ساخت استراتژي ماركتينگ براي نيروي انساني:
1.
    استراتژي ماركتينگ براي شما هدف و مسير شركت را به ارمغان مي آورد.
2.    با سرمايه گذاري بر روي فرصتهاي مناسب و بماركتينگ اوليه براي شركت خود در زمان و هزينه صرفه جويي مي كنيد.
3.    شركت شما قادر خواهد بود كه بازار هد را توصيف كرده و جايگا ه مناسب شما را در بازار بيان كند
4.    براي مشتريان و نامزدها ي خود مقايس هاي ارزش گذاري خود را توسعه دهيد
5.    با پشت سر گذاشتن تمامي مراحل ضروري در استراتژي ماركتينگ تجارت شما در برگشت سرمايه خاي رد گردش رشد خواهد كرد.

 

کانال تلگرام آوانک
Share

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های آوانکی به جمع ما بپیوندید.

تندیس طلائی رهبری
نشان عالی رضایت مندی مشتری

استفاده از مطالب سايت آوانک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به نرم افزاری آموت می‌باشد.

شرکای تجاری شرکت توسعه ارتباط و خدمات طلائی خاورمیانه و شرکای تجاری شرکت مخابرات ایران
Top