caseblog

چگونه از لیست پیام های ارسالی خود گزارش بگیریم؟

28 دی 1395

28 دی 1395

چگونه از لیست پیام های ارسالی خود گزارش بگیریم؟

همان طور که می دانید یکی از امکانات سامانه آوانک گرفتن گزارش از عملکرد پیام های صوتی ارسالی است. با بررسی این گزارش شما می توانید از چگونگی پاسخگویی مخاطبین خود آگاه شوید. در ادامه به بررسی انواع روش های گزارش گیری می پردازیم که در این سامانه موجود است و باعث درک بهتری از وضعیت ارسال پیام ها برای شما خواهد بود.
پس از انجام فرآیند ضبط صدا و ارسال پیام صوتی، شما می توانید وارد بخش صندوق ارسال شده و در این بخش کمپین های ارسالی خود را مشاهده می نمایید که با عناوین مختلف ارسال نموده اید. در ستون آخر این جدول آیکونی با عنوان عملیات وجود دارد، که شامل 4 گزینه مختلف مربوط به گزارش عملکرد پیام ارسالی است. در زیر به ترتیب به بررسی آن ها خواهیم پرداخت:
•    نمودار وضعیت: در این بخش که به صورت جدول و نمودار دایره ای تنظیم شده است، شما قادر خواهید بود که تعداد کل پیام های ارسال شده، پیام های منتظر، موفق و هم چنین تعداد تماس هایی که پاسخ داده نشده یا مشغول بوده اند قابل مشاهده است. در زیر جدول نمودار دایره ای مطابق با آن نیز موجود است.
 

•    نمودار اثربخشی: در این بخش شما می توانید کارایی مربوط به پیام های ارسالی را مشاهده کنید. نمودار عمودی آن شامل تعداد افرادی است که پاسخ داده اند، و نمودار افقی آن آیتم زمان را برحسب ثانیه نمایش می دهد. این نمودار به شما این امکان را می دهد تا دریابید چه تعدادی از افراد چه میزانی از پیام صوتی شما را گوش داده اند.
 

•    خروجی اکسل: با کلیک بر روی این گزینه امکان نمایش داده ها به صورت یک فایل اکسل فراهم می شود. 
 

•    لیست وضعیت:  در این بخش ریز گزارشات مربوط به وضعیت دریافت و بازخورد هریک از گیرندگان شامل، قیمت، تعداد تلاش، مدت، تاریخ دقیق ارسال، زمان تحویل، نظرسنجی و وضعیت پاسخگویی. همچنین در پایین جدول، برای دسترسی راحت تر، آیکون هایی برای نمایش دو نمودار وضعیت و اثربخشی وجود دارد.

علاوه بر موارد گفته شده یکی دیگر از راه های گزارش گیری که در پنل تعبیه شده است، گزارش گیری تفضیلی است. در منوی سمت راست می توانید این گزینه را بیابید. تفاوت این نوع گزارش گیری با موارد ذکر شد در این است که با این روش شما می توانید گزارشی کلی از عملکرد پیام های ارسالی تان را در یک بازه ی زمانی خاص به صورت جدولی از اطلاعات مشاهده نمایید.
همچنین این بخش برای نمایندگان آوانک دارای سه گزینه بیشتر است که عبارتند از گزارش کاربران دمو، کاربران فعال و کاربران نماینده که با کلیک بر روی هر کدام از این منو ها میتوانید گزارش کامل آن را دریافت و بررسی نمایید.

 

کانال تلگرام آوانک
Share

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های آوانکی به جمع ما بپیوندید.

تندیس طلائی رهبری
نشان عالی رضایت مندی مشتری

استفاده از مطالب سايت آوانک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به نرم افزاری آموت می‌باشد.

شرکای تجاری شرکت توسعه ارتباط و خدمات طلائی خاورمیانه و شرکای تجاری شرکت مخابرات ایران
Top