caseblog

5 نکته که ارزش صدای مشتری را اثبات می کند!

28 دی 1395

28 دی 1395

5 نکته که ارزش صدای مشتری را اثبات می کند!

با وسعت داده ها شما می توانید از پنل های قابل تنظیم، ابزارهای فناوری بازاریابی بیشماری که موجود است و حتی امکانات رایگانی مانند تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل (Google Analytics)، همه چیز را از ابتدا تا انتها به دست آورید، و از استراتژی رهبری خود احساس اطمینان داشته باشید. اما چه اتفاقی می افتد زمانی که تمام کارهایتان را بر پایه ی فعالیت های آنلاین قرار داده اید و مشتریان بالقوه ی شما تصمیم به برداشتن تلفن و تماس با شما میگیرند؟ با یک عمل به سادگی ایجاد لینکی به نام "برای تماس کلیک کنید"، شما می توانید تمامی توانایی و داده هایی که از دست داده اید را به فعالیت هایی که مشتریان را راغب می کند برگردانید.

چرا باید به تماس های ورودی اهمیت داد؟

ممکن است فکر کنید، تماس های تلفنی راهی قدیمی برای ردیابی عملکرد بازاریابی کمپین تان می باشد. اما عکس این است. مصرف کنندگان در حال سوق دادن سرچ ها از دستگاه های موبایل به ارتباط سریع با نمایندگان هستند، که این موضوع هجوم تماس های ورودی اخیر را به بازار کسب و کار روشن می سازد. حتی با صحبت های اخیر پیرامون اهمیت تماس ها، بسیاری از بازاریابان هنوز بر روی ردیابی و کمک گرفتن از تعاملات دیجیتالی تمرکز می کنند. جای هیچ شکی نیست که این تعاملات باارزش هستند، اما تماس های ورودی نیز بخشی ضروری از این استراتژی می باشد.

در زیر 5 بخش از تحقیقی که ارزش صدای مشتری شما را اثبات می کند، آمده است:

1. یک نظرسنجی از گزارش مشتری نشان می دهد، 9 نفر از 10 مشتری گفته اند که شکایت اصلی آن ها این نیست که زمانی که تماس میگیرند یک شخص به آن ها پاسخ می دهد.
2. تحقیقات گوگل نشان می دهد، 70 درصد از جستجوگران موبایل از صفحات نتایج موتور جستجو، گزینه ی "برای تماس کلیک کنید" را برای تماس مستقیم استفاده می کنند.
3. 57 درصد از جستجوگران موبایل گزینه ی "برای تماس کلیک کنید" را انتخاب می کنند زیرا تمایل دارند تا با شخصی حقیقی صحبت کنند.
4. در سال 2013، تنها 30 میلیون تماس تلفنی از جستجوی موبایل برای کسب و کارها ایجاد شده است. انتظار می رود در طول سال 2018 تعداد تماس های تلفنی ورودی از جستجوی موبایل به بیش از دو برابر افزایش یابد.
5. داده ها نشان می دهد که تماس های ورودی که برای کسب و کار ایجاد شده است، نشان از 19 درصد افزایش حجم تماس در 3 ماهه ی دوم سال 2015 دارد.

کانال تلگرام آوانک
Share

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های آوانکی به جمع ما بپیوندید.

تندیس طلائی رهبری
نشان عالی رضایت مندی مشتری

استفاده از مطالب سايت آوانک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به نرم افزاری آموت می‌باشد.

شرکای تجاری شرکت توسعه ارتباط و خدمات طلائی خاورمیانه و شرکای تجاری شرکت مخابرات ایران
Top