caseblog

چطور از چندرسانه ای ها برای بازاریابی کسب و کارمان استفاده کنیم؟ (بخش دوم)

06 بهمن 1395

06 بهمن 1395

چطور از چندرسانه ای ها برای بازاریابی کسب و کارمان استفاده کنیم؟ (بخش دوم)

همانطور که در بخش اول گفتیم، چندرسانه ای ها نقش موثری در بهبود و پیشرفت بازاریابی دیجیتالی دارند. در قسمت قبل توضیحی درباره ی پادکست و نکاتی پیرامون تهیه ی آن داده شد. در اینجا درباره ابزاری دیگر صحبت خواهیم کرد.

اشتراک گذاری عکس ها با افراد آنلاین

عموم زیادی از افراد آنلاین در سراسر وب، با هدف آپلود و اشتراک گذاری عکس ها وجود دارند، و البته تعداد کمی از کسب و کارهای کوچک وجود دارند که یادگرفته اند از این وضعیت حداکثر استفاده را برای محصولاتشان بکنند. حال رایج ترین استراتژی های بازاریابی از طریق عکس را خواهیم گفت:

ارائه ی انگیزه: توییت فتو (TweetPhoto) در توییتر به صورت خودکار این امکان را به شما می دهد که از طرق مختلف مانند نرم افزار موبایل یا وب، عکس های خود را در اکانت های فیسبوک و توییتر خود منتشر کنید. همانطور که می دانید در زمان توییت کردن تنها امکان استفاده از 140 کاراکتر را دارید، اما وقتی می توانید با یک عکس کسب و کارتان را با بیش از 1000 کلمه توضیح دهید، چه نیازی به 140 کاراکتر دارید؟ بهتر است از تخفیف ها و محصولات جدید توییت کنید.

ملحق کردن جوامع همفکر باهم: این بدان معنی است که افرادی که یک سری علایق خاص دارند را بتوان در گروهی جمع کرد. یاهو بدون هیچ هزینه ای Flicker را برای به اشتراک گذاری عکس ها و مدیریت آن ها ایجاد کرده است. مت مک گی، کارشناس بازاریابی آنلاین مستقل می گوید: جامعه و افرادی بسیار فعال در گروه های فلیکر هستند.

بالابردن ترافیک سایت: یک فروشگاه کیک که در نیوجرسی واقع است، در سال 2006 با استفاده از فلیکر ساخت هویت برند خود را آغاز کرد. مالک آن، جس هیپ می گوید وب سایت آن ها ماهانه حدود 300000 کاربر دریافت می کرد که 10 درصد آن ها از فلیکر بودند.

همین روش را شما می توانید با نرم افزار هایی که در کشورتان طرفدار بیشتری دارد انجام دهید، به طور مثال این روزها اینستاگرام و پینترست می توانند در این راه به افزایش مشتریان کمک کنند. پس انتخاب نوع نرم افزار برعهده ی شماست.

کانال تلگرام آوانک
Share

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های آوانکی به جمع ما بپیوندید.

تندیس طلائی رهبری
نشان عالی رضایت مندی مشتری

استفاده از مطالب سايت آوانک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به نرم افزاری آموت می‌باشد.

شرکای تجاری شرکت توسعه ارتباط و خدمات طلائی خاورمیانه و شرکای تجاری شرکت مخابرات ایران
Top