caseblog

راه هایی برای بهبود استراتژی بازاریابی ویدئو

21 خرداد 1396

21 خرداد 1396

راه هایی برای بهبود استراتژی بازاریابی ویدئو

فرض کنید کمپین بازاریابی خود را با رسانه های اجتماعی، محتوا و ایمیل ایجاد کردید؟ به نظر نمی رسد چیزی از قلم افتاده باشد؟ کمی فکر کنید. در سال 2016 ویدئوهای آنلاین در صدر بودند. همچنین ویدئوهایی که به صورت ویروسی پخش می شد، روزانه میلیون ها بار دیده می شد. و صدها با در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شد. در حقیقت، نزدیک به 81درصد از نسل جدید از یوتیوب استفاده می کنند. یوتیوب آپلود ویدئو را از سال 2005 با ایجاد موجی در بازاریابی آنلاین شروع کرد و امیدبخش بود. تاثیر ویدئو به اندازه ی محتوا و متن نیست. بیشتر شرکت ها برای بهبود و افزایش ترافیک سایت خود به سمت کمپین ویدئویی سوق می یابند.

جذبه ی ویدئو

درحالی که ممکن است مقالات درمورد موضوعات خاص، اطلاعات عمیق تری را ارائه دهند، با اینحال ویدئوها جذاب تر هستند و یک اثر قدرتمند برای بازدیدکنندگان دارد. علاوه بر این، ویدئوها به راحتی خلاصه می شوند اما اطلاعات متنی در مقالات طولانی می بایست تحلیل و درک شوند. افراد اغلب زمانی برای خواند مقالات طولانی ندارند اما به راحتی می توانید آن ها به تماشای ویدئویی جالب در یوتیوب ترغیب کنید. به نظر می رسد بیشتر بازاریابان این وجه از بازاریابی دیجیتالی را فراموش می کنند و شاید به درک کاملی از اهمیت ویدئوها و مزایایی که در بازاریابی دیجیتالی و موفقیت شرکتشان دارد، نرسیده اند.در ادامه نکاتی ساده را را در زمینه بازاریابی ویدئوها بیان خواهیم کرد.

ویدئوهای کوتاه در مقابل ویدئوهای بلند

تمام افراد ظرفیت توجه کمی دارند، مطالعات اخیر نشان می دهد ظرفیت توجه هریک از ما حتی قابل مقایسه با ماهی قرمز است! و این دلیلی است که ما بیشتر به سمت تماشای ویدوها، متن ها و توییت های کوتاه رانده می شویم. جهان در جریانی ثابت از اطلاعات است و ما در حال مقابله و هضم خلاصه کردن مقادیر کوچک تر هستیم. زمانی که داده ها در ارقام، تصاویر و یا پاراگراف های کوچک نمایش داده شود، مغز ما درک بهتری خواهد داشت. به همین دلیل است زمانی که بحث ساهت ویدو به میان می آید، افراد تمایل بیشتری به ویدوهای کوتاه تر نسبت به نسخه ی طولانی آن ها نشان می دهند.

داستان ها

مردم عاشق داستان هستند. ویدئوهایی که بیشترین کلیک را میخورند، آن هایی هستند که داستانی در خود دارند نه اینکه صرفا معرفی محصولات یک شرکت باشند. قطعا شما میخواهید ویدئوهایی داستانی همراه با ایده های خلاقانه ای که مخاطب را جذب کند، ایجاد کنید. بهتر است از تیم تان ایده هایی جذاب و سرگرم کننده بخواهید. در نتیجه برندتان شناخته خواهد شد.

این روزها، بسیاری از کسب و کارها بر روی داستان افراد تمرکز دارد. ایجاد ویدئوهای احساسی بیشترین ترافیک و شناخت از شرکت و سایت را به همراه دارد. در کنار اینها، ویدئوهایی که طنز خوب نیز دارند، بازدید زیادی خواهند داشت.

توجه داشته باشید موارد گفته شده تنها بخشی از بازاریابی ویدئو است. در قسمت بعدی پیرامون باقی نکات ضحبت خواهیم کرد.

به آوانک بپیوندید
Share

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های آوانکی به جمع ما بپیوندید.

تندیس طلائی رهبری
نشان عالی رضایت مندی مشتری

استفاده از مطالب سايت آوانک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به نرم افزاری آموت می‌باشد.

شرکای تجاری شرکت توسعه ارتباط و خدمات طلائی خاورمیانه و شرکای تجاری شرکت مخابرات ایران
Top