caseblog

در اینستاگرام ویترین زیبایی بسازید

01 مهر 1397

01 مهر 1397

در اینستاگرام ویترین زیبایی بسازید

آوانک: شما می‌توانید استراتژی بازاریابی در اینستاگرام را با طراحی یک چیدمان جذاب متحول کنید.صرف نظر از اینکه استراتژی محتوایی اینستاگرام شما چگونه است، ظاهر کلی صفحه اینستاگرام می‌تواند همچون یک ویترین برای کسب و کارتان عمل کند، مردم وارد صفحه شما می‌شوند و قبل از هرچیز ظاهر آن را می‌بینند.
اگر کاربران همان اول تحت تاثیر نمای کلی صفحه شما قرار بگیرند، صفحه‌تان را دنبال خواهند کرد همان‌طور که وقتی ویترین یک فروشگاه زیبا طراحی می‌شود مشتریان بیشتری را جذب می‌کند و چه چیزی بهتر از این؟! در این مطلب ۱۳ سبک چیدمان صفحه آموزش داده شده و شما می‌توانید با رعایت یک سری اصول، مارکتینگ (بازاریابی) اینستاگرام خود را بهبود بخشیده و موجب رشد کسب و کارتان شوید.

همانطور که می‌دانید هر کدام از مربع‌های موجود در پیج شما دارای یک نقش مهم در نمای کلی هستند. در حقیقت با برنامه‌ریزی روی عکس‌هایی که پست می‌کنید می‌توانید یک تم مخصوص به خودتان را ایجاد کنید و با این کار جذابیت بصری پیج‌تان را افزایش دهید.

- مربع به مربع:

بیایید از یک فرمت ساده شروع کنیم، برای داشتن این ساختار فقط کافیست در زمان‌های مشخص یک عکس در قالب مربع اینستاگرام (بدون پاسپارتو) پست کنید و لازم نیست نگران فرم کلی پیج باشید، اما حواستان به هارمونی رنگ‌ها و فیلتر‌هایی که استفاده می‌کنید باشد، بهتر است همیشه از یک نوع فیلتر و ادیت برای عکس‌هایتان استفاده کنید.

- موزاییکی:

برای استفاده از این ساختار باید هر مربع را به عنوان یک موزاییک جدا در نظر بگیرید، یک راه ساده برای ایجاد تم موزاییکی این است که به ترتیب یک عکس و سپس یک متن را پست کنید.

استفاده از این الگو بسیار راحت است و تامین محتوای صفحه شما را آسان‌تر می‌کند، علاوه بر این فالورهای شما می‌دانند چه چیزی را پست خواهید کرد، مثلا وقتی شما یک عکس پست کرده‌اید آن‌ها  منتظر یک جمله جذاب برای پست بعد هستند. البته شما مجبور نیستید فقط از متن استفاده کنید!خلاق باشید! می‌توانید از یک نقاشی ساده، ایموجی، عکس‌های مرتبط و حتی عنوان پست جدید بلاگتان برای این‌ کار استفاده کنید.

 - مرزبندی:

می‌توانید با استفاده از یک کادربندی خاص در تمام عکس‌ها این ساختار جذاب را روی پیج خود اعمال کنید. کادر بندی خود را فقط به مربع و مستطیل محدود نکنید، می توانید با جسارت بیشتر از دایره و یا اشکال هندسی دیگر استفاده کنید.

 

- پازل:

در این ساختار هر عکس که به تنهایی معنادار است در کنار دیگر عکس‌ها هم یک مفهوم کلی را می‌رساند.

اگر فقط به ظاهر کلی عکس‌ها فکر کنید ممکن است یک عکس به تنهایی در آن میان معنایی نداشته باشد، در این صورت کسی که عکس شما را می‌بیند هیچ عکس العملی در برابر آن نخواهد داشت پس در کنار ظاهر حتما به هر عکس به تنهایی نیز توجه کنید.

 

- سیاه و سفید: 

با تم سیاه و سفید هیچوقت راه را اشتباه نخواهید رفت، این قالب حال و هوایی کلاسیک دارد و به کار گیری آن بسیار آسان است. استفاده از رنگ‌های سیاه و سفید برای پرتره‌های خیابانی بسیار مناسب است چرا که خلوص سوژه را به خوبی نشان می‌دهد.

 

- ترکیبی:

علاوه بر راه‌هایی که گفتیم می‌توانید از ترکیب یک یا چند سبک مختلف بازاریابی در اینستاگرام خود را متحول کنید و فراموش نکنید که خلاقیت مرزی ندارید.

به آوانک بپیوندید
Share
تندیس طلائی رهبری
نشان عالی رضایت مندی مشتری

استفاده از مطالب سايت آوانک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به نرم افزاری آموت می‌باشد.

شرکای تجاری شرکت توسعه ارتباط و خدمات طلائی خاورمیانه و شرکای تجاری شرکت مخابرات ایران
مجوز شماره 735/8420726 شرکت مخابرات ایران
Top