تماس بگيريد
caseblog

بایدها و نباید های رسانه های اجتماعی

22 آبان 1397

22 آبان 1397

بایدها و نباید های رسانه های اجتماعی

در حال حاضر، اکثر کسب و کارها ظرفیت بالقوه شبکه های اجتماعی را درک کرده اند. در مقایسه با روش های سنتی بازاریابی، بازاریابی دیجیتالی اولویت اصلی را دارد، شبکه های اجتماعی با محتوای خلاق و ساخت فضاهای رقابتی بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. برای کمک به کسب و کار  خودتان و تلاش برای بهتر دیده شدن در اینترنت 4 باید و نباید مهم وجود دارد که با هم بررسی خواهیم کرد.

 

باید فعال بمانید

با استفاده از روش هایی مانند تولید محتوای ویدئویی و استفاده از امکانات  نوظهور مانند تلویزیون اینستاگرام برای مارک تجاری خود می توانید بین افرادی که برای کسب و کارتان مهم هستند و سایر مخاطبان تان تمایز قائل شوید. نگران نباشید چیزهای جدید را امتحان کنید و پتانسیل ویژگی های جدید را بررسی کنید و توجه مخاطبان را به محتوایی که می خواهند جلب کنید.

 

نباید بلندپروازی کنید

آرمانخواهی خوب است، اما شما باید واقع بین باشید. بهتر است برای شروع از یک شبکه اجتماعی اقدام کنید و قبل از راه اندازی چندین حساب، استراتژی محتوایی خود را مستحکم کنید.

اگر 100 روز هیچ دنبال کننده جدیدی نداشتید، ناراحت نباشید. به یاد داشته باشید که کیفیت از کمیت با اهمیت تر است، و مراقب باشید ثابت ماندن دنبال کنندگان تان از اهداف تان دورتان نکند.

 

باید مسافت بیشتری طی کنید و تعامل کنید

لزوما نباید تمام توان خود را برای تولید محتوا و انتشار آن مصرف کنید. این عبارت به این معنی است که شما می توانید با استفاده از تصاویر، GIF ها، فیلم ها، ضمیمه کردن مارک ها و برندهای دیگر، هشتگ ها، هدف گذاری مخاطب و... خود را به مخاطبان تان نشان دهید.  

با این حال، هنگامی که با مخاطبین خود ارتباط برقرار می کنید، باید زحمت بیشتری بکشید. مانند لایک کردن، پاسخ به هر کامنت و تلاش برای ایجاد مکالمه های جدید. فقط بیکار ننشینید تا افراد متوجه محتوای شما شوند، بلکه باید توجه ها را به سمت محتواتان جلب کنید. (هرچند ممکن است خوش شانس باشید)

 

نباید به یک برنامه سفت و سخت بپردازید

برای برنامه ریزی محتوای شما پیش از شروع به کار تجربیات خوبی وجود دارد. با استفاده از یک تقویم محتوا یا ابزار برنامه ریزی می توانید یک کتابخانه از محتوا که متنوع، سازگار و با کیفیت بالا است را ایجاد کنید.

اما فراموش نکنید که باید به این نکته مهم توجه کنید که چابک باشید و به آن چه اتفاق می افتد نیز واکنش نشان دهید. این چابکی به شما این امکان را می دهد که موضوعات مورد علاقه خودتان را بیشتر منتشر کنید و ارتباط نزدیک تری با مخاطبان خود ایجاد کنید.

به آوانک بپیوندید
Share
تندیس طلائی رهبری
نشان عالی رضایت مندی مشتری

استفاده از مطالب سايت آوانک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به نرم افزاری آموت می‌باشد.

شرکای تجاری شرکت توسعه ارتباط و خدمات طلائی خاورمیانه و شرکای تجاری شرکت مخابرات ایران
مجوز شماره 735/8420726 شرکت مخابرات ایران
Top