تماس بگيريد
caseblog

ساخت یک نام تجاری آسان نیست

09 دی 1397

09 دی 1397

ساخت یک نام تجاری آسان نیست

نام تجاری در یاد ماندنی می تواند تفاوت شما را از رقبا تقویت کند و می تواند به تشویق وفاداری مشتری کمک کند. اما توسعه یک نام تجاری پایدار شامل موارد بیشتری از طراحی مجدد لوگوی شما می شود.

شناسایی کیفیت، ارزش ها و تجارب مشتریان در ارتباط با کسب و کار شما مهم است. برای ساخت یک نام تجاری معتبر، باید به یاد داشته باشید، یک نام تجاری بیش از یک نام و لوگو است.

برای طراحی یک تصویر مطلوب، تصور مشتریان را نادیده نگیرید. اگر ادعاهایی که در مورد کسب و کار و پیشنهاد آن ایجاد می کنید را با تجربه مشتری مقایسه نکنید، آن ها به جاهای دیگر می روند. اما اگر کسب و کار خود را با وعده های صحیح، برای مشتریان بصورت سفارشی ارائه کنید، می توانید اعتماد به نفس مشتری را در برخورد با برند خودتان ارتقا دهید.

 

در مورد هر بخش از کسب و کارتان فکر کنید

اگر ارتباطات مشتریان با نام تجاری شما منفی یا بسیار متفاوت از تصویری است که شما تصور می کنید، ممکن است لازم باشد پیشنهاد خود، استراتژی خدمات مشتری یا حتی نحوه کسب و کارتان را تغییر دهید.

 

کارمندان خود را درگیر کنید

آن ها ایده های خودشان را از آن چه کسب و کار شما انجام می دهد می گویند. علاوه بر این، اگر بخواهید فرایندهای خود را تغییر دهید، به همکاری آن ها نیاز خواهید داشت.

مجموعه ای از پیام های برند سازگار ایجاد کنید که بر کیفیت، ارزش ها و تجربه هایی که مشتریان با کسب و کار، محصولات و خدمات آن مرتبط هستند تمرکز می کنند. این راه ساده و آسان را برای برقراری ارتباط نگه دارید.

 

 

یک تصویر بصری متمایز ایجاد کنید

این تصویر باید هویت کلی شما را منعکس کند اگر خوشبین باشید، تصاویر شما باید روشن و جذاب باشند. اگر مهارت های لازم را نداشته باشید، یک طراح برای کمک به شما می تواند مفید باشد. نام تجاری خود، از جمله نام تجاری بصری و شعارهای برندتان را در تمام موارد مکتوب و اجسام مربوط در سازمان اعمال کنید. حفاظت قانونی از نام تجاری بصری و هر عبارت متمایزی که برای توصیف کسب و کار یا پیشنهاد خود استفاده می کنید، را رعایت کنید.

 

نام تجاری خود را ترفیع دهید

تبلیغ نام تجاری جدید یا اصلاح شده خود را از طریق کمپین بازاریابی که شامل انتشار مطبوعات، PR و تبلیغات، ارائه ویژه و تبلیغاتی به مشتریان است، ارتقا دهید. شما همچنین می توانید از مارک تجاری برای حمایت از نام تجاری خود استفاده کنید.

 

آوانک

به عنوان اولین اپراتور پیام صوتی در ایران، این قابلیت را دارد تا صدای برند شما را به گوش مشتریان تان برساند. برای شروع و اطلاع از شرایط استفاده از فرصت های ویژه آوانک به کارشناسان ما پیام دهید. 

به آوانک بپیوندید
Share
تندیس طلائی رهبری
نشان عالی رضایت مندی مشتری

استفاده از مطالب سايت آوانک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به نرم افزاری آموت می‌باشد.

شرکای تجاری شرکت توسعه ارتباط و خدمات طلائی خاورمیانه و شرکای تجاری شرکت مخابرات ایران
مجوز شماره 735/8420726 شرکت مخابرات ایران
Top