caseblog

فروش بهتر با یک تغییر ده دقیقه ای در وب سایت!

25 دی 1397

25 دی 1397

فروش بهتر با یک تغییر ده دقیقه ای در وب سایت!

متاسفانه سبک ارائه محتوا در سایت های کسب و کارها به گونه ای است که مانع فروش بیش تر می شود چرا که در یک قالب تکراری، همه اطلاعات از یک اهمیت یکسان برخوردار می شوند. اما خبر خوب این است که این اشتباه رایج، راهکاری آسان دارد.

در نگاه اول وب سایت های کسب و کارهای مختلف، مانند یک بروشور بزرگ به نظر می آید که پر است از عکس های الهام بخش، کارمندان خوشحال و یک محیط کار منظم و شاد. این سبک کاملا درست است چرا که مخاطب را تحت تاثیر قرار داده و او را به خواندن وب سایت شما علاقمند می کند.

اما مشکل از آن جا شروع می شود که این بروشورها نتوانسته اند ابزارهای موثری در فروش باشند. در دنیای واقعی کسب و کار، تنها تازه کارها از این اطلاعات وب سایتی استفاده می کنند به این دلیل که محتوای سایت ها اغلب نمی توانند اصلی ترین مشکلات فروشندگان را حل کنند.

آن چه که فروشندگان تازه کار و طراحان سایت های دهه نودی درک نمی کنند این است که اطلاعات خصوصا آن دسته از اطلاعات که از سمت گروه های بازاریابی تولید می شود لزوما رفتار خریدار را در نظر نمی گیرد. مشتریان بخش عمده ای از تماس مشتری را نادیده می گیرند چراکه به نظرشان حرف های تکراری و تبلیغاتی بی مورد است.

متاسفانه محتوای وب سایت ها هم اغلب شامل همین دسته اطلاعات بروشوری است، تبلیغات خوش و آب و رنگ و در نهایت دعوت از مشتریان برای این که تماس بگیرند!

یک وب سایت حرفه ای و استاندارد باید مطالبی صادقانه و بی حاشیه داشته باشد و یک تجربه سفر واقعی و لذت بخش را برای مشتریان فراهم آورد.

خب چه باید کرد؟

همان طور که بدیهی است طراحی یک وب سایت فوق العاده، هزینه های بالایی در پی خواهد داشت و قطعا اولویت های دیگری برای صرف این هزینه در کسب و کار شما هست. آیا راهی هست که بتوانید در عرض ده دقیقه وب سایت خود را بهبود دهید؟

بله، هست.

به بخش ویرایش وب سایت خود رفته و از منوی مورد نظر تا آن جا که می شود کلیدوا­ژه های غیرضروری را حذف کنید. مواردی مانند "درباره ما" و "تیم مدیریت" را به پایین صفحه اصلی سایت انتقال دهید. اجرای این موارد تنها ده دقیقه زمان می گیرد.

قسمت های " قابل کلیک " در وب سایت را تنها به مواردی که به احتمال زیاد به فروش می انجامد، محدود کنید.

قسمت های ضروری و موثر در یک وب سایت:

محصولات- پشتیبانی- کتابچه های رایگان- تماس با ما

من نمی گویم که همه محتوای وب سایت خود را به دور بیاندازید، فقط کافی است آن ها را در لینک هایی در پایین صفحه تعبیه کنید تا حواس مخاطب را به سمت و سویی که به فروش منجر نمی شود منحرف نکنند.

هر چه بیش تر صفحه اصلی وب سایت خود را ساده کنید، ارتباط مشتریان با شما آسان تر و حقیقی تر خواهد بود و در نهایت فرصت های فروش شما افزایش خواهد یافت.

به آوانک بپیوندید
Share
تندیس طلائی رهبری
نشان عالی رضایت مندی مشتری

استفاده از مطالب سايت آوانک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به نرم افزاری آموت می‌باشد.

شرکای تجاری شرکت توسعه ارتباط و خدمات طلائی خاورمیانه و شرکای تجاری شرکت مخابرات ایران
مجوز شماره 735/8420726 شرکت مخابرات ایران
Top