caseblog

نکاتی پیرامون نحوه ی ارسال پیام های صوتی

23 خرداد 1396

23 خرداد 1396

نکاتی پیرامون نحوه ی ارسال پیام های صوتی

همانطور که می دانید اولین قدم در ایجاد یک کمپین تبلیغاتی نیاز به برنامه ریزی دقیق و مناسب می باشد. در این بین توجه به برخی از نکات می تواند در جلو بردن کمپین شما مفید باشد. همانند هر کمپین دیگری فرآیندی را میبایست طی کرد، یکی از این مراحل اطلاع رسانی است که خود روش های مختلفی دارد. در این بین آوانک به عنوان ابزاری برای تبلیغات شما می تواند در این فرآیند شما را یاری کند و با ارسال پیام های صوتی از طریق اپراتور پیام صوتی آوانک روشی نوین را برای تبلیغات پیش بگیرید. از آنجا که این سامانه راه های زیادی را برای ارسال پیام صوتی در اختیار کاربران قرار می دهد، برای انتخاب درست و مناسب بهترین روش رعایت برخی از نکات ضروری می باشد.

برای این کار در ابتدا می بایست هدف خود را تعیین کرده و سپس فهرستی از اقدامات و اطلاعات لازم را ایجاد کنید، که شامل اطلاعات مخاطبان، دسته بندی آن ها، محتوای پیام صوتی، چگونگی ارسال پیام و... می باشد. سعی کنید حتی الامقدور اطلاعاتی کلی از مخاطبان داشته باشید تا پیام بدون مشکل به افراد موردنظر ارسال شود. نکاتی از قبیل نوع رابطه با مخاطبین، زمان ارسال پیام ها، تعداد پیام های ارسالی و ... مواردی است که قبل از انتخاب روش ارسال باید به آن ها توجه شود. در ادامه به توضیح روش ها و نوع استفاده از آن ها براساس مخاطبین میپردازیم.

زمانی که تعداد مخاطبین کم است و یا آشنایی نزدیکی با آن ها دارید، می توان با استفاده از روش معمول ارسال پیام با آن ها ارتباط برقرار کنید. در مطالب قبل نیز توضیح دادیم که چطور میتوان پیام را خودتان به راحتی ضبط و ارسال کنید.

اما گاهی تعداد مخاطبین زیاد است و نیاز به اطلاع رسانی وسیعی دارید. در این صورت باید ابتدا مخاطبین را دسته بندی کرده و با وارد کردن شماره و نام آن ها در پنل لیستی از مخاطبین ایجاد کنید. در این صورت در هنگام ارسال با انتخاب گروه موردنظر میتوان پیام صوتی خود را ارسال کنید. اما گاهی ممکن است قصد ارسال پیام به صورت انبوه دارید و مخاطبین را نمی شناسید، فرض کنید قصد تبلیغ شعبه ای از فروشگاه زنجیره ای را دارید، در این حالت مقصد پیام های صوتی بر روی منطقه ای خاص از شهر متمرکز می شود. با سرویس های آوامپ و آواتل می توان از روی نقشه منطقه ی موردنظر را انتخاب کرده و به تلفن های ثابت و همراه آن منطقه پیان صوتی ارسال نمود.

بانک شماره های آوانک نیز برای آن دسته از کاربران است که قصد ارسال پیام به صورت رندم دارند و خود نیز شماره ی خاصی را در نظر ندارند. در این صورت می توانند با شماره هایی که آوانک در اختیار آن ها قرار می دهد پیام خود را ارسال کنند. از طرفی سرویس آواکسل برای زمانی مناسب است که می خواهید پیام های شخصی تری ارسال کنید. بدین معنی که در هر پیام نام فرد موردنظر ذکر شود و جذابیت بیشتری داشته باشد.

نکته ی دیگری که میبایست در نظر گرفت درجه ی اهمیت پیام صوتی است. گاهی به قدری پیام مهم است که افراد می خواهند از شنیده شدن آن توسط مخاطب مطمئن شوند. در این میان پیام سریالی برای چنین اهدافی مناسب است. با تعیین تعداد تلاش مجدد برای برقراری تماس این امکان داده خواهد شد که در صورت عدم پاسخ شخص مقابل پیام دوباره ارسال شده و به صورت خودکار با آن فرد تماس گرفته شود. همچنین میتوان زمان ارسال پیام را از قبل تعیین کرد تا پیام صوتی به صورن خودکار فرستاده شود.

بنابراین با درنظر گرفتن تمامی موارد میتوان روش ارسال را انتخاب کرد. و با این کار از ارسال پیام های اشتباه جلوگیری کرده و درنتیجه در اعتبار مالی پنل صرفه جویی خواهد شد. توجه به تمامی این موارد منجر به رضایت مخاطبین و مشتریان خواهد شد.

به آوانک بپیوندید
Share

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های آوانکی به جمع ما بپیوندید.

تندیس طلائی رهبری
نشان عالی رضایت مندی مشتری

استفاده از مطالب سايت آوانک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به نرم افزاری آموت می‌باشد.

شرکای تجاری شرکت توسعه ارتباط و خدمات طلائی خاورمیانه و شرکای تجاری شرکت مخابرات ایران
Top