caseblog

راه هایی برای بهبود استراتژی بازاریابی ویدئو - بخش دوم

23 خرداد 1396

23 خرداد 1396

راه هایی برای بهبود استراتژی بازاریابی ویدئو - بخش دوم

در بخش قبلی در رابطه با ویدئوها و تاثیر آن ها در افزایش ترافیک و مخاطبان صحبت کردیم در ادامه ی بخش قبل در مورد 3 نکته ی دیگر خواهیم گفت.

Call to action

قطعا با ایجاد یک فراخوانی برای اقدام یا "call to action" که تبدیل به تغییری باارزش می شود به پایان می برید. ویدئو خود را با صفحه ی نمایش مشکی تمام نکنید. این راه برای زمانی که مناسب است که سوالی میپرسید و یا در بین بینندگان خود گفتگویی ایجاد کرده اید. آشپز موردعلاقه یوتیوب "جما استافورد" ویدئوهای خود را با ترکیبی از لینک های CTA که به وبسایتش اشاره می کند و ویدئوهای مرتبط دیگری که موحود است به پایان می برد.

آموزش

راه دیگر جلب توجه مشتری ارسال آموزش است. آموزش از طریق ارائه ی اطلاعات باارزش به بینندگان کمک می کند. کسانی که از آموزش های شما بهره می برند، تمایل بیشتری نیز به بررسی دوباره برندتان خواهند داشت. علاوه بر آن، باعث ایجاد اعتماد و کمک به معرفی شما به عنوان کارشناس در صنعت نیز خواهد کرد. با ایجاد ویدئوهای منحصربه فردی منجر به آموزش می شود و کمی طنز نیز به همراه دارد، برند شما مخاطب بیشتری به دست خواهد آورد. همچنین اگر می خواهد مخاطبان را درگیر کنید بهتر است با اتفاقی که در پایام ویدئو خواهد افتاد شگفت زده کنید.

بهینه سازی ویدئو برای جستجو

اجازه ندهید تلاش شما بی ثمر باشد. میتوانید با بهینه سازی محتوا برای جستجو بیشترین نتیجه را از کمپین بازاریابی ویدئویی خود دریافت کنید. همانند متن، ویدئو نیز میتواند برای موتورهای جستجو بهینه شوند. در حقیقت، موتورهای جستجو محتوای ویدئو را از محتوای نوشته شده شبیه سازی می کنند. بهترین راه تاثیر بر روی رنکینگ جستجوی در بازاریابی ویدئو، استفاده از رونوشت است. میتوان با استفاده از index و include در transcrptions در html صفحاتی که حاوی ویدئوست، محتوای ویدئو را نوشت. همانطور که می دانید یک ویدئوی بهینه شده افراد را به سمت وبسایت شما می کشاند و باعث افزایش ترافیک خواهد شد.

توجه به موارد گفته شده در این بخش و بخش قبلی، موفقیت شما و برندتان را در زمینه ی بازاریابی ویدئو افزایش خواهد داد. یقینا با افزایش مخاطبان و استفاده ی افراد از اینترنت، ویدئوها نقش تاثیرگذاری دارند پس یک ویدئوی خوب میتواند به داشتن کمپینی بهتر کمک کند.

به آوانک بپیوندید
Share

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های آوانکی به جمع ما بپیوندید.

تندیس طلائی رهبری
نشان عالی رضایت مندی مشتری

استفاده از مطالب سايت آوانک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به نرم افزاری آموت می‌باشد.

شرکای تجاری شرکت توسعه ارتباط و خدمات طلائی خاورمیانه و شرکای تجاری شرکت مخابرات ایران
Top