23 خرداد 1396
انتخابات 96 با تمامی فرازو نشیب ها و اخبار داغش به پایان رسید و افراد منتخب مردم چه برای ریاست جمهوری و چه شورای شهر مشخص شدند.
در پشت پرده تمامی این اخبار و هیجانات، نامزد های انتخاباتی یکی از راه های ارتباطی و اطلاع رسانی خود را پیام صوتی انتخاب کردند و صدای خود را از طریق اپراتور پیام صوتی آوانک به گوش مخاطبینشان در تمامی شهر های ایران رساندند.
از این رو آوانک توانست در دوران انتخابات رکورد هایی به ثبت برساند که توجه خیلی از کارشناسان و منتقدین بازاریابی و تبلیغات را به خود جلب نماید.
در دوران تبلیغات انتخابات تعداد کل درخواست های ارسال پیام صوتی 96.142.007 بوده است که در مجموع 1.160.434.024 ثانیه پیام صوتی شنیده شده است که این عدد معال 19.340.567 دقیقه، 322.342 ساعت، 13.430 روز، 1.918 هفته، 441 ماه، 36 سال می باشد.
نکته جالب این است که 56 درصد پیام های ارسالی به صورت تماس برگشتی، شنیده شده است و میانگین طول پیام ها 27 ثانیه بوده. سرویس تماس برگشتی، شنیدن مجدد پیام را با برقراری تماس با شماره تماس گیرنده برای مخاطب امکانپذیر می سازد.
کاربران و نمایندگان آوانک در طول این مدت در مجموع 209.013.954 بار پیام های خود را به صورت تلاش مجدد ارسال کردند.
در این بازه زمانی تمامی بخش های مجموعه آوانک در آمادگی کامل به کاربران و نمایندگان خدمت رسانی نموده و تیم پشتیبانی و فنی آوانک به صورت 24 ساعته به کنترل وضعیت ارسال ها و رسیدگی به مشکلات و پاسخگویی به سوالات کاربران می پرداختند.
شاید سوال شما این باشد که چطور این حجم بالا در بازه زمانی انتخابات ارسال شده است؟!
آوانک پیش از شروع انتخابات با هدف افزایش حجم ارسال ها و توان پاسخگویی به مشتریان جدید و پیام های ارسالی انبوه اقدام به افزایش تعداد سرور های خود در شهر های مختلف کرد که در طول همین مدت سرور های آوانک در استان های مازندران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، تهران و کرمان نصب و تقویت شدند.
این افتخار حاصل استقبال شما مشتریان عزیز است و امیدواریم به پاس این اعتماد میزبانی شایسته برای شما باشیم.
با تشکر، آدرس ایمیل شما با موفقیت به خبرنامه آوانک اضافه شد
استفاده از مطالب سايت آوانک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به نرم افزاری آموت میباشد.
باورها و آرمان هایی که در سر می پرورانیم ، جایگاه ما را در پیش همکاران و جامعه نشان می دهد.
همواره ما با برنامه ریزی دقیق، تعریف اهداف خاص و فعالیت های تخصصی مستمر در جهت جلب رضایت مشتریان گام برداشته ایم.
در دنیای ارائه خدمات نرم افزاری ، چرخه تولید و فروش ، تنها بخشی از مشتری مداری و جلب رضایت مشتری می باشد، لذا ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی از نرم افزار های ارائه شده نقش اصلی را در جلب رضایت مشتری ایفا می نماید . از این رو انجام پروژه ها و فروش بسته های نرم افزاری به همراه ارائه خدمات ویژه، در سرلوحه کارمان قرار داشته و کارشناسان ما نیز خود را مقید به ارائه این خدمات می دانند .
گواه این ادعا لیست بزرگ مشتریان و رضایت آنها و لوح ها ، تندیس ها و تقدیر نامه هایی است که از مشتریان خود دریافت کرده ایم.