caseblog

چه روش ارسالی را انتخاب کنم؟

19 مرداد 1396

19 مرداد 1396

چه روش ارسالی را انتخاب کنم؟

سوالی که بسیاری از کاربران و نمایندگان آوانک با آن روبرو می شوند، چگونگی انتخاب روش ارسال می باشد. برخی تصور می کنند، نحوه ی ارسال پیام های صوتی مهم نیستند و تنها هدف رسیدن درست و به موقع پیام می باشد. درصورتی که چنین تصوری اشتباه است. زمانی که شما تصمیم میگیرید پیامی را ارسال کنید، می بایست تمامی موارد را بررسی کرده و به جزئیات توجه کنید، تا کمپین تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی شما جامع و کامل باشد. یکی از این موارد انتخاب درست نوع ارسال پیام صوتی است که در ادامه با توضیحاتی به شما در این راه کمک خواهیم کرد.

ابتدا باید مخاطبین هدفتان را تعیین کنید، همچنین باید مشخص کرد آیا ارسال سریع را می خواهید یا ارسال زمان دار را ترجیح می دهید. تمامی این ها بستگی به نوع کمپین تان دارد که پیش تر نیز راجع به آن صحبت کردیم. اگر پیامتان از قبل تغیین شده است، و به مخاطب خاصی قصد ارسال دارید، با ارسال سریع یا Quick Send می توانید آن را به راحتی ارسال کنید. در این صورت پس از ثبت شما پیام صوتی بلافاصله به فرد موردنظر خواهد رسید.

اما درصورتی که کمپین تبلیغاتی بزرگی را مدیریت می کنید، بهتر است از روش هایی نظیر ارسال سریالی یا زمان دار استفاده کنید. در اینگونه ارسال ها، با تعیین زمان ارسال پیام صوتی به تعداد زیادی از مخاطبینتان میتوانید تبلیغات و یا اطلاع رسانی خود را به انجام برسانید. اگر قصد دارید پیام شما در تاریخ خاصی ارسال شود، با تعیین و ثبت آن، پیام صوتی در زمان مشخص شده به صورت خودکار ارسال می شود. پس بستگی به نوع پیام شما دارد که کدام روش را انتخاب کنید.

به طور مثال، پیام های تبلیغاتی که در حجم بالا ارسال می شوند نیاز به روشی مطمئن دارند. پس روش سریالی می تواند به شما در این مورد کمک کند. زیرا با تعیین تعداد تلاش مجدد میتوان درصورت رد تماس یا عدم پاسخ از سوی مخاطبینتان، پیام صوتی را دوباره و یا چند باره به صورت خودکار به آنها ارسال کنید. این روش برای پیام هایی که حاوی اطلاعاتی مهم هستند نیز قابل استفاده است.

اگر مخاطبین هدفی ندارید و صرفا قصد ارسال پیامی تبلیغاتی دارید، می توانید از بانک شماره های آوانک استفاده کنید، در این بخش شماره های مشخصی قرار داده شده است که می توانید با انتخاب آن ها پیام را برایشان بفرستید. همچنین با استفاده از سرویس هایی نظیر آواتل و آوامپ میتوانید پیام را به شماره های همراه و یا ثابت در منطقه ای خاص از شهر موردنظرتان ارسال کنید. این در صورتی است که از قبل امکان سنجی کرده باشید و پیامتان را به بخش موردنظر ارسال کنید. زیرا در غیراین صورت نه تنها پیامتان موثر نخواهد بود، بلکه ممکن است با واکنش منفی بسیاری از مخاطبین و مشتریانتان روبرو شوید.

به طور کلی میتوان گفت، انتخاب روش ارسال پیام صوتی به مواردی نظیر، مخاطبین هدف، نوع پیام صوتی، زمان ارسال پیام بودجه ی کمپین بستگی دارد. زمانی که این موارد را مشخص کردید، می توانید نوع روش ارسالی تان را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که جزئیات تمامی این روش های ارسالی به نوع آن بستگی ندارد و به راحتی قابل دسترسی است. بررسی درست و انتخاب مناسب هریک از موارد موردنیاز در ایجاد کمپین، به شما کمک می کند تا در این راه به موفقیت دست یابید و به هدفتان دست پیدا کنید.

کانال تلگرام آوانک
Share

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های آوانکی به جمع ما بپیوندید.

تندیس طلائی رهبری
نشان عالی رضایت مندی مشتری

استفاده از مطالب سايت آوانک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به نرم افزاری آموت می‌باشد.

شرکای تجاری شرکت توسعه ارتباط و خدمات طلائی خاورمیانه و شرکای تجاری شرکت مخابرات ایران
Top