تماس بگيريد
caseblog

مصاحبه با جناب آقای ناظمی زاده در رابطه با کاهش 4 برابری هزینه ارسال پیام با سرویس OTP آوانک

18 دی 1396

18 دی 1396

مصاحبه با جناب آقای ناظمی زاده در رابطه با کاهش 4 برابری هزینه ارسال پیام با سرویس OTP آوانک

آوانک: با توجه به صرف هزینه های گزاف در حوزه تربیت منابع انسانی متخصص، دریافت بالاترین بازخورد با کمترین هزینه در این حیطه بسیار حائز اهمیت است ولی در یک جمله می توان گفت نوآوری و به روز بودن، بزرگترین مسئله در توسعه کسب و کار است.
مدیر وب سایت تخفیف بازان در خصوص مزیت رقابتی این شرکت می گوید: علیرغم اینکه تجربه، پشتکار و برنامه ریزی درست و منطقی می تواند باعث موفقیت در هر شغلی شود ولی مزیت رقابتی تخفیف بازان، شاید استراتژی هایی باشد که با ذهن باز و از طریق شناخت بازار در این حوزه به کار گرفته شده و توانسته ایم در کمترین زمان، بهترین بهره را از آن ها ببریم.
ناظمی زاده با بیان این مطلب که آگاهی از امکانات و تجهیزات قابل ارائه در جامعه بسیار مهم است، تصریح می کند: با توجه به هزینه های فراوان در حوزه تربیت منابع انسانی متخصص و تبلیغات، دریافت بالاترین بازخورد با کمترین هزینه در این موضوع، بسیار حائز اهمیت است ولی در یک جمله می توان گفت نوآوری و به روز بودن، بزرگترین مسئله در توسعه کسب و کار است.
وی که یکی از مشتریان آوانک است درباره تاثیر آن در سایت تخفیف بازان تاکید می کند: به دلیل تعدد دسته بندی های شغلی در این سایت، همیشه در زمینه طراحی و تبلیغات و اینکه بهتر است چه چیزی تبلیغ شود و چه محتوایی به مشتری منتقل شود تا بازخورد بهتری دریافت شود مشکل داشتیم، در حقیقت موارد مذکور از دغدغه های اصلی ما بود.
مدیر سایت تخفیف بازان ادامه داد: در بسیاری از موارد با انتقال پیام از طریق صوت و زبان، خیلی راحت تر و سریع تر به هدف خواهیم رسید و می توان گفت امکان پیام صوتی آوانک، در زمان و لحظه مناسبی در سایت ما به کار گرفته شد و ما توانستیم به نحو احسنت از آن برای معرفی خود به مشتریانمان استفاده کنیم.
وی با اشاره به یکی از آیتم های مهم در خصوص مشتری مداری در این سایت ادامه می دهد: همیشه پس از ثبت نام مشتریان در سایت از طریق پیامک، به آنان خوش آمد گفته می شد که هم پیامکی طولانی بود و هم هزینه بسیاری را دربرداشت و از طرفی، به صورت ماهانه، حدود 30 تا 50 درصد خطای ارسال، ایراداتی از سمت مخابرات، بسته بودن پیامک تبلیغاتی و در دسترس نبودن گوشی همراه مشتریان وغیره وجود داشت ولی ما از طریق سیستم آوانک توانستیم علاوه بر رفع مشکلات موجود به میزان 70% هزینه خود را کاهش داده و بازخورد بهتری نیز در سیستم خوش آمد گویی به مشتریان دریافت کنیم. ناظمی زاده درباره تفاوت ارسال پیام از طریق پیامک و ایمیل با سیستم آوانک می گوید: طبق قانون تبلیغات، هزینه و بازخورد باید باهم تطبیق داشته باشد، در ارسال تبلیغات پیامکی پیچیدگی های فراوانی وجود دارد که امکان پیگیری دقیق هم برای آن نیست، شاید در چند سال گذشته به دلیل نبود سیستم های پیشرفته تر و تفاوت نگرش در زمینه پیامک های تبلیغاتی، صاحبین مشاغل بازخورد مناسبی از ارسال پیامک می گرفتند ولی امروزه پیامک های تبلیغاتی و یا حتی پیامک های تجاری برای مشتریان، در نقش یک اسپم است که حتی در اکثر مواقع آن ها را باز نمی کنند.
وی ادامه می دهد: ارسال هر پیامک به صورت نرمال، حدود 14 تا 20 تومان هزینه دارد و با توجه به ارسال متن طولانی تر این رقم 3 یا 4 برابر محاسبه خواهد شد و از طرفی در اکثر مواقع اگر پیامک هم توسط مشتری دریافت شود، بدون مطالعه پاک می شود و هزینه پرداخت شده بدون حصول نتیجه از بین می رود و موارد فراوانی نیز وجود دارد که پیامک به دست مشتری نمی رسد و این موضوع باید با پیگیری نیروی انسانی انجام شود که زمان و هزینه فراوانی را می طلبد ولی در سیستم OTP آوانک بسیاری از این مسائل پیش بینی شده است.
ناظمی زاده همچنین به تاثیر اوانک در مشتری مداری اشاره کرده و تصریح می کند: پیامک صوتی برای بسیاری از مشتریان ما جالب و جدید است و تفاوت ما با رقبایمان را بهتر نشان می دهد و شاید بتوان گفت که با استفاده از آوانک، مشتریان احساس احترام و ارزش بیشتری را از مجموعه ما دریافت می کنند.
منبعآوانک

به آوانک بپیوندید
Share
تندیس طلائی رهبری
نشان عالی رضایت مندی مشتری

استفاده از مطالب سايت آوانک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به نرم افزاری آموت می‌باشد.

شرکای تجاری شرکت توسعه ارتباط و خدمات طلائی خاورمیانه و شرکای تجاری شرکت مخابرات ایران
مجوز شماره 735/8420726 شرکت مخابرات ایران
Top