caseblog

برتری های ارسال پیام صوتی نسبت به سایر روش های تبلیغاتی چیست؟

21 تیر 1397

21 تیر 1397

برتری های ارسال پیام صوتی نسبت به سایر روش های تبلیغاتی چیست؟

آوانک: گذشت روزهایی که تنها راه کسب و کارها برای حک شدن دراز مدت در ذهن مشتری نصب بیلبوردهای بزرگ در کنار جاده ها و یا ارسال کاتالوگ های محصول بود.

امروزه فناوری های پیشرفته ای به بازار آمده اند که از طریق آن می توان بر استراتژی های تبلیغاتی شرکت های بسیار قوی و توسعه یافته تاثیر گذاشت. اخیرا ارسال پیام صوتی به یکی از کارآمدترین روش های تبلیغاتی تبدیل شده است و توانسته بر محدودیت های روش های سنتی تبلیغات غلبه کند.

ارسال پیام صوتی به شما این امکان را می دهد تا بلادرنگ با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و پیام های خود را با حداقل مداخله انسانی به آنان ارسال کنید. در واقع ارسال پیام صوتی بهترین جایگزین برقراری تماس تلفنی تک به تک با مشتریان است و با کاهش تعداد نیروی انسانی دخیل، هزینه های تبلیغاتی را تا حد قابل توجهی کاهش داده است.

در ادامه باهم بررسی می کنیم که پیام صوتی چگونه قادر است با اثربخشی بیشتر به کسب و کارها کمک کند:

1- برقراری ارتباطی آسان با مشتری:
اگر مشتری شما در نقطه ای دور افتاده باشد، ارسال پیام صوتی بهترین گزینه ممکن است. همگی کسب و کارها به دنبال برقراری رابطه ای ثابت و مداوم با مشتریانشان هستند، پیام صوتی به شما کمک می کند رابطه تان با مشتریان تان را دائمی سازید.

2- ایجاد هماهنگی در ارسال پیام ها:
مشکل عمده ای که در تماس های تلفنی، و سایر روش های تبلیغاتی وجود دارد، عدم نظم و هماهنگی در  برقراری تماس می باشد. برای درک بهتر این موضوع، مثال زیر را در نظر بگیرید:

اگر شما قصد دارید پیام تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی خود را به صورت همزمان به تعداد زیادی از سازمان ها، افراد و یا گروه ها بفرستید، از طریق برقراری تماس تلفنی با هر فرد نمی توانید این کار را به صورت همزمان انجام دهید، البته با بهره گیری از نیروی انسانی بیشتر شاید بتوان تا حدودی نظم بیشتری به این ارسال ها بخشید اما قطعا این کار مستلزم صرف هزینه های گزاف است.

از آنجا که ارسال پیام صوتی انبوه پخش یک پیام صوتی از پیش ضبط شده برای تعداد زیادی از مخاطبین است می تواند کیفیت پیام و اطمینان از دریافت آن را تا حدود زیادی تضمین کند، در حقیقت می توان اطمینان حاصل کرد پیامی که مدنظر فرستنده بوده دقیقا به همان صورت، با همان کیفیت و در همان زمان موردنظر تحویل گیرنده شده است.
این اطمینان در تماس های تلفنی و پیام متنی در سطح بسیار پایین تری قرار دارد.

3- مقرون به صرف بودن:
همانطور که پیش تر نیز بیان کردیم تبلیغات و اطلاع رسانی در سازمان ها از طریق ارسال پیام صوتی با کاهش نیروی انسانی دخیل در سازمان و تنها از طریق یک پنل کاربری می تواند هزینه های اطلاع رسانی و تبلیغات سازمان ها را تا میزان قابل توجهی کاهش دهد.

به عنوان مثال با استفاده از سرویس ارسال انبوه آوانک (ایجاد کمپین) شما قادرید یک پیام را به بیش از 1000 خط تلفن ارسال نمایید.

پنل کاربری آوانک علاوه بر ارزش افزوده ای که برای کاربران ایجاد می کند، دارای امکانات و سرویس های کاربردی دیگر نیز از جمله سرویس تماس امن، ابزارهای تجزیه و تحلیل، ابزارهای نظرسنجی و غیره می باشد که می توان از آن ها بهره مند گردید.

4- مدیریت کمپین ها تنها توسط یک کلیک:
اجرای یک کمپین، کاری بزرگ است و پیگیری تاریخچه هزاران تماس بدون دارا بودن تعداد زیادی نیروی انسانی کار آسانی نیست، اما با بهره گیری از سرویس ارسال پیام صوتی انبوه آوانک می توان کمپین های مدنظر را به سادگی مدیریت کرد. تنها کافیست لیستی از افراد مدنظر و شماره های تماس آنان در پنل کاربری خود ایجاد کنید و پس از ارسال پیام صوتی، پیگیری کنید که چند درصد از ارسال ها موفق بوده اند و برای ارسال های ناموفق دفعات تلاش مجدد را مشخص سازید.

حتی قادرید افراد کمپین را در دسته های مختلف طبقه بندی کنید و با توجه به نیاز هر گروه پیام صوتی متفاوتی برای آنان ارسال کنید.

5- انعطاف پذیری:
یکی دیگر از مزایای تبلیغات و اطلاع رسانی از طریق پیام صوتی امکان زمانبندی در ارسال پیام های صوتی از پیش تعیین شده می باشد، از طریق این ویژگی می توان پیام صوتی را در مواقعی ارسال کرد که امکان پاسخگویی مخاطب به خطوط تلفن ثابت و یا همراهش بیشتر باشد.

کسب و کارهایی که قصد دارند با هزینه ای اندک تبلیغاتی موثر داشته باشند می توانند از ظرفیت بالای پیام صوتی استفاده کنند و نرخ بازگشت سرمایه بالایی را از آن خود کنند.
منبع: آوانک

به آوانک بپیوندید
Share
تندیس طلائی رهبری
نشان عالی رضایت مندی مشتری

استفاده از مطالب سايت آوانک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به نرم افزاری آموت می‌باشد.

شرکای تجاری شرکت توسعه ارتباط و خدمات طلائی خاورمیانه و شرکای تجاری شرکت مخابرات ایران
مجوز شماره 735/8420726 شرکت مخابرات ایران
Top