تماس بگيريد
caseblog

استراتژی محتوایی شما در اینستاگرام چیست؟!

10 مهر 1397

10 مهر 1397

استراتژی محتوایی شما در اینستاگرام چیست؟!

آوانک: شما به طور پیوسته از اینستاگرام استفاده می‌کنید، به صورت تصادفی چند عکس را لایک می‌کنید و یک تصویر از چهره سگ خود را برای چهارمین بار در یک هفته ارسال می‌کنید، این طریقه استفاده از پلتفرم اینستاگرام برای کسی که صفحه‌ای شخصی دارد متداول است .اما اگر می خواهید یک صفحه قوی برای کسب و کارتان ایجاد کنید و نتایج واقعی بگیرید، باید طرح دقیق‌تری برای اینستاگرام خود بچینید.

در واقع استراتژی شما باید چهار مورد کلیدی را پوشش دهد.

1. زمان مناسب انتشار پست‌ها:

شما می خواهید یک برنامه منظم ارسال را حفظ کنید، اما حواستان باشد فالوورهای خود را با پست های زیاد بمباران نکنید! هوشمندانه ترین راه برای فهمیدن این‌که چه کاری برای کسب و کار شما بهترین است، تست پست ها در فواصل و زمان های مختلف و سپس آنالیز کردن نتایج استهنگامی که شما بهترین زمان را کشف کردید، ایجاد یک تقویم محتوایی بهترین راهکار برای پیگیری آ‌‌‌‌ن‌چه قرار است منتشر شود است.

2. موضوعات محتوا:

ایجاد تنوع از طریق موضوعات مختلف محتوایی، صفحه شما را برای مخاطبینتان جذاب خواهد کرد و به شما در دستیابی به اهداف متفاوت کمک خواهد کرد.
به عنوان مثال، یک دانشگاه که هدف افزایش آگاهی و جذب دانشجویان جدید را دارد می تواند از مسابقات، داستان‌های فارغ التحصیلان، زندگی دانشگاهی، اتفاقات خوابگاهی و … به عنوان موضوعات اصلی محتوای صفحه خود استفاده کند.

3. حفظ پرسونالیتی:

آیا از ایموجی در کپشن‌های خود استفاده می‌کنید؟
آیا دستورالعمل خاصی برای نوشتن بر اساس برند خودتان دارید؟
از چه هشتگ‌هایی استفاده می‌کنید؟‌
چه نوع عکس‌هایی پست می‌کنید؟
آیا نشانه های بصری‌ متداولی وجود دارد که در هر پست رعایت کنید؟
 

شما باید برای حفظ پرسونالیتی خود یک سری قوانین ثابت و کلی داشته باشید. سبک شما باید طوری باشد که مخاطب بدون دیدن نام صفحه متوجه شود این پست یا تصویر متعلق به شماست.

4. بالا بردن تعامل و مشارکت:

این قسمت از استراتژی شما باید در مورد این باشد که مخاطبان چگونه باید با کسب و کار شما در اینستاگرام تعامل پیدا کنند. شما می‌توانید با بررسی صفحات مشابه کسب و کار خودتان متوجه شوید کاربران بیشتر از چه محتوایی استقبال می‌کنند. می‌توانید در پست‌های خود از مخاطبانتان بخواهید به یک پرسش پاسخ دهند و یا تجربه خاصی را در کامنت‌ها تعریف کنند و یا دوستان خود را منشن کنند.
برای بالا بردن تعامل با مخاطبین باید شما هم پاسخ سوالات کاربران را به سرعت و با حوصله بدهید و توجه تان را به آن‌ها نشان دهید.
با این روش شما می‌توانید لایک و کامنت‌های پیجتان را مدیریت کنید و با تجربه‌ای که به دست می‌آورید هر روز موفقیت بیشتری در اینستاگرام کسب کنید.

5. نکته آخر

فراموش نکنید از همه ظرفیت های اینستاگرام می توانید استفاده کنید. پست، استوری، ویدئوی زنده، هایلایت، ارسال کامنت، پیام در دایرکت و... برای بهتر دیده شدن حتما قالب های مختلف محتوا مانند عکس فیلم و صدا را بکار بگیرید.
با قابلیت جدید اینستاگرام که امکان اضافه شدن فایل های صوتی را در بخش استوری ایجاد کرده است، شما می توانید در استوری های صفحه خود از صدا و تبلیغات صوتی برای انتقال پیام استفاده کنید.
با عضویت در آوانک می توایند فایل صوتی خود را سفارش دهید تا با صدای بهترین گوینده ها ضبط و برای شما ارسال شود. 


جهت سفارش فایل صوتی اینجا کلیک کنید

به آوانک بپیوندید
Share
تندیس طلائی رهبری
نشان عالی رضایت مندی مشتری

استفاده از مطالب سايت آوانک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به نرم افزاری آموت می‌باشد.

شرکای تجاری شرکت توسعه ارتباط و خدمات طلائی خاورمیانه و شرکای تجاری شرکت مخابرات ایران
مجوز شماره 735/8420726 شرکت مخابرات ایران
Top