تماس بگيريد
caseblog

بازاریابی سنتی با دیجیتال همراه است

29 مهر 1397

29 مهر 1397

بازاریابی سنتی با دیجیتال همراه است

آوانک: دنیای دیجیتال به طور مداوم در حال رشد است، در چنین حالتی به نظر می آید که استراتژی های بازاریابی سنتی دیگر کارآمد نیستند اما حقیقت این است که روش های سنتی در همه جا دیده می شود و بطور همزمان دست در دست با کمپین های بازاریابی دیجیتال کاربردی هستند.

بسیاری از مردم فکر می کنند استفاده از روش های بازاریابی سنتی از جمله چاپ، رادیو و تلویزیون در حال کاهش هستند. اما با رویدادهایی مانند Super Bowl 2017 (فینال مسابقات فوتبال آمرییکایی) که به طور میانگین بیش از 111 میلیون بیننده آن بودند، نشان داد که آیا کمپین دیجیتال واقعا بدون همراهی روش های سنتی وجود دارد؟

محصولات مارک دار یا سایر تکنیک های بازاریابی سنتی می توانند آگاهی و قدرت تشخیص را افزایش دهند. هرکس به روشهای سنتی بازاریابی دسترسی دارد و در بعضی موارد ممکن است هزینه های صورت گرفته بسیار کمتر از بازاریابی دیجیتالی باشد.

 

دور شدن از جمعیت

فضاهای دیجیتال با افزایش شمار افرادی که آنلاین فعالیت دارند بسیار شلوغ هستند. شما می توانید با استفاده از روش های دیگر بازاریابی سنتی، برای کمپین های خود برنامه ریزی کنید؛ برای موثر بودن فقط باید مخاطبین خاص خود را تعیین کنید.

برای برخی از کسب و کارها، تبلیغات روزنامه ها و رادیو هنوز یکی از روش های موثر بازاریابی محسوب می شود. بسته به مخاطبان مورد نظر شما، این می تواند راه حل کاملی برای سودآوری در کسب و کار است. برای نسل های قدیمی، آگهی ها و محصولات تبلیغاتی می توانند موثر باشند و هر کس یک محصول تبلیغاتی را دوست دارد - هیچ کس دست رد به یک خودکار مارک دار رایگان نمی زند.!

 

سرنخ تولید کنید

دستیابی به سیستم های دیجیتال می تواند دشوار باشد و مطمئنا زمان می برد، 65 درصد از بازاریابان می گویند تولید سرنخ های بازاریابی بزرگ ترین چالش اصلی آن هاست. شما اغلب می توانید خیلی سریع از بازاریابی مستقیم پاسخ خود را بگیرید. در واقع، بازاریابی سنتی اغلب از یک استراتژی دیجیتال پشتیبانی می کند. مصرف کنندگان یک پوستر، یک برگه یا یک لوگو را روی یک خودکار می بینند که منجر به جستجوی دیجیتال یا پرس و جو درباره آن در فضای دیجیتال می شود.

در دنیای تحت سلطه توئیت ها و لایک ها، کمپین های سنتی را می توان نادیده گرفت. بهترین راهبردهای بازاریابی استفاده هم زمان از بازاریابی سنتی و دیجیتال را شامل می شود؛ فقط به برخی از بزرگترین مارک های دنیا نگاه کنید ، آن ها هنوز از بسیاری از ابزارهای بازاریابی سنتی استفاده می کنند.

 

استفاده از روش های سنتی مانند تبلیغات تلویزیونی، روزنامه ها و بازاریابی تلفنی روش های مرسوم و متداولی است که همچنان مورد توجه بازاریابان در سراسر دنیا قرار دارد.

به آوانک بپیوندید
Share
تندیس طلائی رهبری
نشان عالی رضایت مندی مشتری

استفاده از مطالب سايت آوانک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به نرم افزاری آموت می‌باشد.

شرکای تجاری شرکت توسعه ارتباط و خدمات طلائی خاورمیانه و شرکای تجاری شرکت مخابرات ایران
مجوز شماره 735/8420726 شرکت مخابرات ایران
Top