تماس بگيريد
caseblog

تماس مشتریان در تعطیلات را پاسخ دهید

13 آبان 1397

13 آبان 1397

تماس مشتریان در تعطیلات را پاسخ دهید

یکی از دغدغه های اصلی در طول تعطیلات این است که مدیران می خواهند اطمینان حاصل کنند که تعداد زیادی از کارکنان از تعطیلات کریسمس و سال نو با خانواده هایشان لذت ببرند و در عین حال ارائه خدمات مشتریان را حفظ کنند.

 

بنابرایت، چه گزینه هایی در اختیار دارند؟

1- شما می توانید یک شرکت یا گروه دیگر را برای پاسخ به تمام تماس های خود به کار بگیرید، به این ترتیب تیم خود را به تعطیلات می فرستید. اما آیا تصور درستی را برای شرکت شما ایجاد می کند؟ آیا آن ها به درستی خدمات ارائه می دهند تا به شرکت شما ارزشی بیافزاید؟ آیا آن ها می توانند به برخی از سوالات مطرح شده پاسخ دهند؟

2- اگر دفتر را با تعداد کم کارکنان باز نگه دارید و مشکلی با تلفن ها یا اینترنت پیش بیاید، می دانید که چه کسانی تعمیر کننده هستند و آیا اطلاعات مربوط به آن ها را دارید؟ برخی از تامین کنندگان در ایام تعطیلات پشتیبانی محدود ارائه می دهند، پس بهتر است قبل از آن چک کنید.

3- آیا برنامه اضطراری دارید، به خصوص اگر در تعطیلات بانک ها بسته باشند و شرکت شما باز باشد؟ تصور کنید که قادر به پرداخت الکترونیک نیستید و کارت بانکی شما دچار مشکل می شود. (در دستگاه خودپرداز ضبط می شود یا به دلیل مجاورت میدان مغناطیسی می سوزد)

4- چه اتفاقی می افتد اگر مؤلفه ای به طور قابل توجهی حجم تماس هایی که انتظار می رود را تغییر دهد؟ یکی از گزینه ها استفاده از فناوری است تا کارکنان بتوانند از خانه و در طول تمام دوره تعطیلات در دسترس باشند. سیستم های تلفن های مدرن و راه حل های VoIP معمولا برنامه ها را پشتیبانی می کنند تا کارمندان بتوانند دفتر تلفن خود را بر روی تلفن همراه خود داشته باشند.

 

چند نکته مهم:

  • تجربه مشتریان خود در با تماس با شرکت را آزمایش کنید. اغلب اولین تجربه افراد در برخورد با یک شرکت زمانی است که آن ها تماس می گیرند و متاسفانه همیشه خوب نیست.

  • آیا راه حل های مخابراتی که شما استفاده می کنید مانع بهره وری کارکنان شما می شود؟ آیا این سیستم ها برای توسعه یا کار انعطاف پذیر ساخته شده اند؟

  • آیا شما از شماره تلفن های مناسب برای ترویج کسب و کار خود استفاده می کنید؟

  • آیا شما آخرین هزینه های پرداخت شده برای مخابرات و تماس های تلفنی با مشتریان تان را بررسی کردید؟

 

در نهایت، فکر کردن در مورد ارتباطات مخابراتی و ایجاد برنامه ریزی قبل از فرارسیدن تعطیلات می تواند به شما و کارکنان کمک کند تا تعطیلات لذت بخش تری داشته باشید.

 

شرکت نرم افزاری آموت با تولید محصولات متنوعی برای مدیریت کسب و کارها، خدمات و نرم افزارهایی را در اختیارتان می گذارد تا به راحتی در ایام تعطیلات و در خارج از محیط کار، ارتباط با مشتریان خود را حفظ کنید و همواره پاسخ گوی نیازهای آنان باشید. آوانک به عنوان اولین اپراتور صوتی در ایران، دارای قابلیت های فراوانی در زمینه مدیریت و اطلاع رسانی تماس های تلفنی مشتریان تان می باشد که می تواند به مدیریت کسب و کار شما در ایام تعطیلات کمک کند.

به آوانک بپیوندید
Share
تندیس طلائی رهبری
نشان عالی رضایت مندی مشتری

استفاده از مطالب سايت آوانک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به نرم افزاری آموت می‌باشد.

شرکای تجاری شرکت توسعه ارتباط و خدمات طلائی خاورمیانه و شرکای تجاری شرکت مخابرات ایران
مجوز شماره 735/8420726 شرکت مخابرات ایران
Top