تماس بگيريد
caseblog

اینستاگرام برای کسب و کارتان یک فرصت است

06 آذر 1397

06 آذر 1397

اینستاگرام برای کسب و کارتان یک فرصت است

محبوبیت اینستاگرم فوق العاده است، یک پلت فرم که بیش از 800 میلیون کاربر فعال دارد. فقط باید اطمینان حاصل کنید که پست های شما توسط افرادی که علاقمند هستند دیده می شود. روزهایی که بطور تصادفی چند هشتگ به پست هایتان اضافه کنید، کاملاً سرآمده است. این بیشتر از یک علم است. بنابراین شما باید یک استراتژی داشته باشید.

در اینجا نکات مهمی را برای گرفتن نتیجه بهتر در استفاده از اینستاگرام که برای کسب و کار شما وجود دارد را با یکدیگر مرور می کنیم:

 

1. چیزی که هستید را بطور واضح بیان کنید

مشخصات پروفایل خود را به درستی تنظیم کنید. با استفاده از یک تصویر عالی به عنوان آواتار، مطمئن شوید که حس خوبی را به مخاطب منتقل می کنید و همچنین آدرس وبسایت خود را فراموش نکنید.

 

2. به پست های خود یک نمای متمایز بدهید

اینستاگرام یک پلت فرم بصری است، بنابراین آن را به نفع خود بکار بگیرید. با استفاده از فیلتر، امضای یکسان و حفظ همان سبک عکاسی، پست های خود را ثابت کنید طوری که آن ها فوراً قابل تشخیص باشند.

هر زمان که امکان دارد، سعی کنید تا هویت بصری خود را با استفاده از همان رنگ ها، فونت ها و سبک های تصویری که در وب سایت شما استفاده می شود، تکرار کنید تا تجربه ی برند شما از یک کانال ارتباطی با دیگران سازگار باشد.

 

3. فعال شوید

انتشار غیر متناوب و بدون برنامه پست ها در اینستاگرام اثر مناسبی ندارد. تقویم زمانی معینی را بنویسید و براساس آن کار کنید.

به رقبای خود و افرادی که برای آنان نظر می گذارند توجه کنید، آن ها احتمالا بازار هدف شما هستند. بنابراین، منطقی است که با آن ها ارتباط برقرار کنید و آن ها را دنبال کنید. به این ترتیب، شما شروع به ساخت یک شبکه مخاطب خواهید کرد که به طور فعال در مورد آنچه کسب و کارتان به آن ها پیشنهاد می دهد علاقمند هستند.

 

4. هشتگ ها نماد اینستاگرام هستند

هشتگ ها به مردم کمک می کنند تا از طریق میلیون ها پست برای رسیدن به آن چه که مرتبط یا مورد علاقه آن ها است، حرکت کنند. تحقیقات نشان داده است که استفاده از 7 هشتگ خوب است، اما استفاده بیش از حد آن نیز توصیه نمی شود.

اگر بتوانید هشتگ هایی را پیدا کنید که مرتبط با کسب و کار شما هستند، شما دسترسی سریعی به مخاطب مورد نظر را خواهید یافت. برخی از هشتگ ها انجمن های مجازی را شکل می دهند که مخاطبان هدف شما هستند.

 

5. زندگی را برای خود آسان کنید

هشتگ های مشترک و پرکاربرد برای کسب و کار خود را در گوشی هوشمند خودتان ذخیره کنید. البته اینستاگرام این قابلیت را دارد که آخرین هشتگ های مورد استفاده تان را نمایش دهد. این باعث می شود تا هشتگ های خود را به راحتی، همیشه و در هر زمان ارسال کنید.

 

6. نام تجاری خود را هشتگ کنید

فراموش نکنید که نام تجاری خود را به عنوان یکی از هشتگ ها اضافه کنید و به یاد داشته باشید از هشتگ های اصلی که کسب و کارتان را توصیف می کنند استفاده کنید. این کار را هربار که پستی را منتشر می کنید تکرار کنید.

 

7. کنترل کیفیت مهم است

اطمینان حاصل کنید که تصاویر شما شگفت انگیز است. بی رحمانه آن ها را ویرایش کنید، چیزی را که به نظر می رسد ضعیف است و یا از لرزش دوربین نادیده گرفته می شود، رد کنید. برای سهولت ارسال، عکس ها و فیلم ها را ساده و مستقیم از گوشی هوشمند خود ببرید.

 

8. از قالب های متنوع استفاده کنید

برنامه اینستاگرام لی اوت برای سیستم عامل های تلفن هوشمند با هدف ایجاد مونتاژهای جالب بسیار مفید است، به ویژه اگر می خواهید دنباله ای از تصاویر را ارسال کنید یا راهنمای گام به گام را نشان دهید.

 

9. به اشتراک گذاشتن عشق

رشد اینستاگرام به میزان قابل توجهی در نشان دادن اینکه شما با جامعه خاص خود مشغول هستید، بستگی دارد. این به خوبی ارزش همکاری های کسب و کار را نشان می دهد، سازمان های خیریه، عضویت در انجمن های اجتماعی، فرهنگی و... را در صفحه خود به اشتراک بگذارید و به مخاطبان تان بگویید که حواس تان به این امور نیز هست.

 

10. کنش گر باشید

با مخاطبان خود یک گفتگوی دو طرفه را ترتیب دهید، از دنبال کنندگان خود بخواهید که به پست های شما پاسخ دهند. البته، پس از آن باید شما نیز به سوالات و نظرات آن ها پاسخ دهید. نیازهای شان را که مطرح می کنند رفع نموده و برای شان شفاف سازی انجام دهید.

 

11. جزئیات فراموش نشود

یکی از مهم ترین بخش ها در انتشار پست، نگارش توضیحات یا همان کپشن عکس و فیلم است. شما باید حتماً درباره محتوای بصری که منتشر می کنید، توضیحات ارائه دهید. فقط به همان عکس یا ویدئو اکتفا نکنید و جزئیات بیشتر درباره موضوعی که پست کردید را در قسمت توضیحات بنویسید. از هشتگ ها نیز در همین بخش استفاده کنید.

اینستاگرام پلت فرمی وسیع با قابلیت های فراوان است. بسته به مدل کسب و کارتان باید از این ظرفیت ها بهره گیری کنید و با تدوین استراتژی های محتوایی مناسب در این رسانه اجتماعی فعال بمانید و با مخاطبان خود در ارتباط باشید.

به آوانک بپیوندید
Share
تندیس طلائی رهبری
نشان عالی رضایت مندی مشتری

استفاده از مطالب سايت آوانک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به نرم افزاری آموت می‌باشد.

شرکای تجاری شرکت توسعه ارتباط و خدمات طلائی خاورمیانه و شرکای تجاری شرکت مخابرات ایران
مجوز شماره 735/8420726 شرکت مخابرات ایران
Top