تماس بگيريد
caseblog

تماس از دست رفته، از دست نرفته!

24 آذر 1397

24 آذر 1397

تماس از دست رفته، از دست نرفته!

کسب و کارهای امروزی برای بازاریابی خود، ابزارهای بسیاری در اختیار دارند، از پیام های متنی، ایمیل و رسانه های اجتماعی گرفته تا بازاریابی موتورهای جستجو.

هر چند راه های بسیاری برای این که کسب و کارهای مدرن ارتباط خود را با مشتریان شان حفظ کنند، وجود دارد؛ اما به همان اندازه نیز پیدا کردن موثرترین تکنیک اثرگذاری بر مشتری و حفظ ارتباط با او سخت و دشوار شده است.

با این حال نا امید نباشید چرا که هنوز یک تکنیک موثر بازاریابی همچنان به قوت خود باقی است، تکنیکی که هم می تواند به شما کمک کند تا کسب و کار خود را رونق دهید و هم سبب می شود تا مشتریان بیش تری را به سمت خود جذب کنید و یک پایگاه مشتریان خارق العاده برای خود داشته باشید: بازاریابی پیام صوتی.

بازاریابی پیام صوتی از خدمات نرم افزاری خاصی بهره می برد تا به گروهی از مشتریان، پیام های صوتی سفارشی شده و مخصوصی- که خود در تهیه آن نظر داده اید- ارسال شود، در این شیوه بازاریابی، شما می توانید به صورت شخصی با مشتری خود در ارتباطی نزدیک تر باشید. در ادامه این مقاله به مرور مزایای بازاریابی پیام صوتی می پردازیم:

 

1-ارسال پیام های کاملا سفارشی شده

اگر می خواهید به یک مشتری خاص، پیامی کاملا سفارشی و مخصوص ارسال کنید، مثلا به یکی از مشتریان قدیمی تان که مدت زیادی است به سراغ کسب و کار شما نیامده است، ابزار ارسال پیام صوتی ایده بسیار خوبی برای جلب توجه و جذب دوباره این مشتری از دست رفته است.

با استفاده از سامانه های ارسال پیام صوتی، شما می توانید پیام خود را به صورت سفارشی تهیه کرده، سریعا آن را ضبط کنید و آن پیام را به یک مشتری خاص ارسال کنید. به این ترتیب می توانید یک پیام خلاقانه، موثر و کاملا شخصی سازی شده به مشتری مورد نظر خود ارسال کنید که قطعا به ارتباط دوباره آن مشتری و کسب و کار شما منجر خواهد شد.

 

2-ارسال یک باره پیام صوتی به گروهی از مشتریان

البته قطعا شما نمی خواهید یک پیام خاص را تنها به یک مشتری ارسال کنید، با استفاده از  سیستم های ارسال پیام صوتی، می توانید یک پیام را یک باره به انبوهی از مخاطبان خاص بفرستید و مطمئن باشید که تبلیغات شما درباره کسب و کارتان به دست مخاطبان هدف رسیده است.

از همه مهم تر این که پیام های صوتی را می توان به گروهی خاص از مردم ارسال نمود. برای مثال اگر شما یک پیام صوتی درباره یک ناهار مخصوص در رستوران تان می خواهید ارسال کنید، می توانید یک پیام صوتی  به مشتریان همیشگی و یک پیام صوتی دیگر همراه با یک تخفیف ویژه برای مشتریانی که تا به امروز به رستوران شما نیامده اند، ارسال کنید.

در بازاریابی پیام صوتی، شما با هدف گذاری بر روی گروه های مختلف مخاطبان، می توانید اثربخشی تلاش های بازاریابی خود را به بیشینه مقدار خود برسانید.

 

3-امکان زمان بندی در ارسال پیام های صوتی

سامانه های ارسال پیام صوتی به شما کمک می کنند تا بتوانید فرآیند ارسال پیام های خود را برنامه ریزی کنید و سپس خود سیستم به صورت تمام اتوماتیک در موعد مقرر، اقدام به ارسال پیام های شما خواهد کرد. این امکان، ارسال پیام را برای شما بسیار آسان می کند.

تنها کافی است از این پنل های ارسال پیام صوتی استفاده کنید، پیام صوتی خود را ضبط کرده و برای آن، زمان بندی ارسال تعیین کنید. به این ترتیب، در کسری از دقیقه، می توانید استراتژی بازاریابی خود را بچینید و بر آن اساس به جامعه هدف خود، به موثرترین شکل ممکن دست یابید.

 

 

4-تماس از دست رفته، از دست نرفته!

ما هر روز با حجم انبوهی از پیام های متنی، ایمیل ها و یا نوتیفیکیشن های تبلیغاتی بمباران می شویم و به همین دلیل هم بسیار آسان می توانیم آن ها را نادیده بیانگاریم. اما این موضوع درباره تماس های تلفنی فرق می کند. تلفن هنوز هم ابزاری اساسی برای اطلاع رسانی فوری به حساب می آید. اغلب مردم، حتی وقتی که تماس از سوی یک شماره ناشناس باشد،  به تماس های تلفنی خود پاسخ می دهند. اگر به تلفن شما پاسخی داده نشد، باز هم پیام صوتی شما به شکل یک تماس از دست رفته بر روی تلفن مخاطب باقی خواهد ماند.

البته بسیار مهم است که صاحبان کسب و کارها از این قابلیت پیام های صوتی، مسئولانه استفاده کنند، چرا که اگر مشتریان در معرض پیام های صوتی متعدد قرار بگیرند، قطعا عصبانی و آزرده خواهند شد.

 

5-پیام های صوتی دوستانه!

پیام های متنی، ایمیل ها و به طور کلی پیام هایی که در قالب متن ارائه می شوند، اکثرا حالتی رسمی و غیر دوستانه دارند. این گونه پیام ها ارتباط نزدیک بین صاحبان کسب و کار و مشتریان را با مشکل مواجه می کند. پیام های صوتی شخصی تر و دوستانه تر هستند و در نتیجه مشتریان شما بهتر صدای شما را می شنوند!

به همین دلیل است که پیام های صوتی، یک راه عالی برای ارتباطی موثر و پویا با مشتریان به حساب می آید.

 

6-پیام های دو جانبه!

پیام های صوتی، یک ابزار بازاریابی بسیار ویژه و موثر هستند، اما اگر بتوان کاری کرد که مشتریان نیز به شما بازخورد ارائه کنند، چه؟ سامانه های ارسال پیام صوتی به آسانی این قابلیت را برای شما به همراه می آورند و شما می توانید به سرعت امکان دریافت بازخورد از سوی مشتری را فراهم آورید. این شیوه، سریع ترین و موثرترین راه حفظ ارتباط شما و مشتریان تان و آگاهی از بازخوردهای آنان است.

 

7- مقرون به صرفه

از هزینه های سرسام آور تبلیغات از بیلبورد و تبلیغات تلویزیونی گرفته تا کمپین های رسانه های اجتماعی، همه آگاه هستند. اما ارسال پیام های صوتی یک راه مقرون به صرفه است چرا که هزینه آن معمولا طبق قرارداد ارائه خدمات یک ماهه پرداخت می شود و به هیچ گونه تجهیزات خاصی نیز نیاز نخواهید داشت.

همچنین خود شما می توانید تعداد ارسال ها و حجم جامعه هدف تان را تعیین کنید و به همان اندازه از شرکت ارائه دهنده این خدمات، اعتبار تهیه کنید و همه این ها به یک تاکتیک بازاریابی اثرگذار و مقرون به صرفه منجر می شود.

پس هم اکنون برای استفاده از این فرصت بی نظیر برای توسعه کسب و کارتان استفاده کنید، با ما در آوانک تماس بگیرید و به دنیای خدمات پیام های صوتی وارد شوید. 

به آوانک بپیوندید
Share
تندیس طلائی رهبری
نشان عالی رضایت مندی مشتری

استفاده از مطالب سايت آوانک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به نرم افزاری آموت می‌باشد.

شرکای تجاری شرکت توسعه ارتباط و خدمات طلائی خاورمیانه و شرکای تجاری شرکت مخابرات ایران
مجوز شماره 735/8420726 شرکت مخابرات ایران
Top