caseblog

سوالات متداول بازاریابی تلفنی2

07 شهریور 1398

07 شهریور 1398

سوالات متداول بازاریابی تلفنی2

بازاریابی تلفنی یکی از روش های فعال در جذب سرنخ جدید برای فروش کالا یا خدمات است اما این روش همواره چالش هایی را به دنبال داشته است. (قسمت دوم)

 

5- هزینه تبلیغات کمپین توسط آژانس های تبلیغاتی چگونه خواهد بود؟

هزینه تله مارکتینگ کاملاً به مقیاس کمپین بستگی دارد. هنگامی که شما می دانید چه کاری انجام می دهید ، می توانید هزینه را بر اساس تعداد کارمندان شاغل و هزینه های تلفن محاسبه کنید. همچنین باید هزینه‌های تنظیم عملیات (مانند استخدام و تهیه یک اسکریپت فروش) را تأمین کنید.

هزینه های شما با پس انداز شما در سایر جنبه های بازاریابی جبران می شود، به عنوان مثال زمان، هزینه، تعداد ویزیت کمتر.

 

6. چگونه بفهمیم با چه کسی تماس بگیریم؟

تماس با مشتریان قبلی، به شرط داشتن بانک اطلاعاتی مشتری، آسان است. پیدا کردن مخاطبین جدید دشوارتر است. هنگامی که به دنبال چشم اندازهای جدید با مشخصات مشابه با مشتری فعلی خود هستید ، می توانید با استفاده از آن ها به دنبال سرنخ جدید باشید:

اینترنت؛

دایرکتوری های تلفنی، دایرکتوری های تجاری یا سالنامه ها.

لیست هایی که می توان از واسطه های حرفه ای خریداری یا اجاره کرد.

اتحادیه های اصناف می تواند لیست مناسب را ارائه دهد.

 

 

7. آیا می توانیم توسعه تماس های تلفنی (بازاریابی تلفنی) خود را کنترل و مدیریت کنیم؟

شما نمی توانید کنترل کنید که چگونه شخص در طرف دیگر خط پاسخ خواهد داد، اما رویکرد درست به شما کمک می کند تا تماس را در جهت صحیح نگه دارید. با یک پیام خوب شروع کنید و لحن مناسب را تنظیم کرده و علاقه آن ها را برقرار کنید. همچنین با برنامه ریزی برای بیان آنچه می خواهید بگویید، یک مکالمه عالی با مخاطب بسازید.

درباره ویژگی های تماس پرداز اوج اینجا بخوانید(کلیک کنید)

 

8- چگونه باید دستمزد و مشوق های مربوط به کارمندان بخش بازاریابی تلفنی ساختاری شود؟

همه سطوح بازاریابان تلفنی یکسان نیستند. به عنوان مثال، کسی که سفارشات مکرر را می گیرد نسبت به کسی که از ابتدا بفروشد، وظیفه آسان تری خواهد داشت.

بنابراین همه مشاغل باید اهداف و ساختار داشته باشند. بدون این ها هیچ سنجشی وجود ندارد. بنابراین باید برای شما امکان پذیر باشد که یک طرح که در آن پرداخت پاداش پس از گذشت بیش از رقم هدف از پیش توافق شده درآمده، توافق کنید.

معمولاً به کارکنان فروش حقوق و دستمزدی به علاوه پاداش پرداخت می شود که حدود 20 تا 30 درصد از کل درآمد آن ها را تشکیل می دهد. هنوز برخی از مشاغل وجود دارند که در آن پاداش فقط براساس کمیسیون است.

نکته اصلی در مورد هر طرح تشویقی این است که باید عملکرد برتر را منعکس کند و واقع بینانه تلقی شود. گاهی این هزینه ها مبالغ بالایی می شوند که با احتساب سایر هزینه های غیر مستقیم استخدام نیروی انسانی تبدیل به ارقامی نجومی می شوند. راه حل های ساده تر نیز برای بازاریابی تلفنی وجود دارد.  آوانک..!!

به آوانک بپیوندید
Share
تندیس طلائی رهبری
نشان عالی رضایت مندی مشتری

استفاده از مطالب سايت آوانک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به نرم افزاری آموت می‌باشد.

شرکای تجاری شرکت توسعه ارتباط و خدمات طلائی خاورمیانه و شرکای تجاری شرکت مخابرات ایران
مجوز شماره 735/8420726 شرکت مخابرات ایران
Top