هنوز نخریده اید؟

برای خرید یا کار با دمو مشکلی دارید؟

کاربری دارید؟

سوالی درباره پنل کاربری دارید؟

نمایندگی دارید؟

سوالی درباره نمایندگی دارید؟

توسعه دهنده اید؟

در استفاده از وب سرویس مشکل دارید؟

سوالات متداول

محدودیت کاربران دمو چیست؟

دو نوع محدودیت وجود دارد:

1. محدودیت در ارسال ( نهایتا 4 تایی )

2. فایل های صوتی نیاز به تائید دارند.

کاربران دمو چرا باید منتظر تائید فایل صوتی بمانند؟

چون هويت كاربران فعال براى ما مشخص است، اما هر شخصى بدون دادن اطلاعات هويتى مى تواند اكانت دمو داشته باشد به این خاطر به دلیل جلوگيرى از ارسال پيام غير مربوط کاربران دمو باید منتظر تایید فایل صوتی بمانند.

نحوه ی نظارت بر محتوای ارسالی چگونه است ؟

در حالت دمو پيام صوتى نياز به تاييد دارد و پس از تاييد توسط واحد كنترل كيفى ما امكان ارسال پيام صوتى مهيا مى شود.
در حالت فعال تمامى مسئوليت ارسال فايل صوتى خلاف قوانين جمهورى اسلامى به عهده كاربر اكانت مى باشد.

تفاوت گرفتن نمایندگی سطح یک ، دو و کاربری در چیست؟

در دو حالت نمايندگى سطح يك و سطح دو شما علاوه بر امكان استفاده از پنل امكان كسب درآمد هم داريد. براى اطلاعات بيشتر با متخصصين ما تماس بگيريد.

تفاوت سیستم ثانیه ای و دقیقه ای در چیست؟

در سیستم دقیقه ای مدت پالس 60 ثانیه می باشد و تعرفه ی شما بین 1 ثانیه تا 60 ثانیه مبلغ معینی (به طور مثال 600 ریال )محاسبه می شود.
در سیستم ثانیه ای مدت پالس 1 ثانیه می باشد و تعرفه ی شما به صورت تعداد ثانیه ضربدر تعرفه ی هر ثانیه محاسبه می شود.

چگونه به وب سرویس دسترسی داشته باشیم ؟

با وارد شدن به سایت avanak.ir صفحه ی "توسعه دهندگان" می توانید به اطلاعات مربوط به وب سرویس دسترسی داشته باشید.

چگونه صفحه لاگین و ثبت نام اختصاصی ایجاد کنیم ؟

با وارد شدن به سایت avanak.ir صفحه ی "توسعه دهندگان" می توانید به اطلاعات مربوط به وب سرویس دسترسی داشته باشید.

چگونه درخواست فعالسازی ارسال 24 ساعته داشته باشیم؟

درخواست خود را در قسمت پشتیبانی- درخواست جدید مطرح نمایید تا بررسی شده و فعالسازی ارسال 24 ساعته انجام شود.

زمان مجاز برای ارسال فایل صوتی چه زمانی می باشد؟

 زمان مجاز برای ارسال فایل صوتی 8 صبح تا 22 شب می باشد.
در خصوص تمایل به استفاده از ارسال 24 ساعته درخواست خود را از طریق پشتیبانی- درخواست جدید برای ما ارسال نمایید.

تماس برگشتی چیست؟

اگر مشترک تا یک ساعت اول تماس با شماره 8062 (یا هر شماره ی جدیدی که اضافه شود) تماس بگیرد هزینه از شخص ارسال کننده و  شخص تماس گیرنده کسر می شود، بعد از یک ساعت هزینه ای از شخص ارسال کننده کسر نمی شود.

چگونه رمز خود را ریست کنم ؟

در صفحه ی ورود به سامانه وارد بخش بازیابی رمز عبور می شوید، نام کاربری و شماره تلفن همراه خورد را وارد می کنید آنگاه رمز عبور شما ریست شده و برای شما ارسال می گردد.

بانک هایی که میتوان فعال کرد کدام هستند؟

می توانید از درگاه بانک ملت، پاسارگاد، پی لاین و زرین پال استفاده نمایید.

ارسال زماندار چگونه است ؟

به این معنی که شما لیست ارسال خود را از قبل برای تاریخ و ساعت مورد نظر تنظیم کرده و ارسال های شما در زمان تنظیم شده انجام می شود.

نماینده ها به چه سطوحی تقسیم میشوند ؟ و در هر سطح چه شرایطی حاکم است؟

دو سطح نمایندگی وجود دارد - برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه نمایندگی مراجعه نمائید.

IP و DNS های آوانک چیست؟

 Name server A = servera.callsound.co
Name server B = serverb.callsound.co
Server A IP = 31.25.89.53
Server B IP = 31.25.89.53

چگونه سفارش ضبط صدا بدهیم ؟

یکی از خدمات ویژه ای که آوانک برای مشتریان خود در نظر گرفته ایجاد و تهیه فایل صوتی شما با صدای گویندگان حرفه ای و استدیو ضبط صدای ما می باشد.

کاربران گرامی می توانند با ورود به سامانه و انتخاب گزینه اصوات- سفارش ضبط- محتوای متن درخواستی خود را برای ما ارسال نمایند. تمام سعی ما بر این است که برای شما بهترین و زیبا ترین فایل را با توجه موضوع متن شما تولید کنیم .

ولی درصورتی که دوست داشته باشید میتوانید گزینه های ایجاد فایل را خود انتخاب و معین کنید معمولا مشتریان ما در این مرحله فقط گوینده را انتخاب و مجدد بقیه کار را به ما میسپارند اما گزینه های دیگری هم در اختیار شما است گزینه های همچون لحن و نوع گفتار گوینده که "این موضوع همان انتقال احساس به مخاطب است" ما بر طبق موضوع متن شما بهترین را انتخاب میکنیم ولی در صورت نیاز میتوانید آن را خود تعیین کنید. و یا نحوه گفتن آدرس یا تلفن یا مواردی شبیه این که شاید دوست داشته باشید با شیوه ای خاص بیان شود در این هنگام در زمان ایجاد درخواست آنها را مشخص کنید.

 شاید دوست داشته باشید که پشت زمینه متن شما آهنگ ,افکت یا صدای خاصی وجود داشته باشید در این صورت باز هم میتوانید هم کار را به ما سپرده و هم فایل مورد نظر خود را برای ما آپلود کنید که ما آن را در زمینه کار شما قرار دهیم

چگونه فاکتور ضبط صدای خود را پرداخت کنم؟

بعد از ارسال سفارش ضبط صدا و با توجه به متن درخواستی برای شما فاکتور صادر می شود که فاکتور مربوطه را می توانید در قسمت اعتبار- فاکتور ها و همچنین نوتیفیکیشن ها مشاهده نمایید.
با کلیک بر روی گزینه ی پرداخت به درگاه آنلاین متصل می شوید و به صورت اینترنتی پرداخت خود را انجام دهید.

تبدیل فرمت فایل صوتی چگونه است ؟

ابتدا نرم افزار را از قسمت اصوات نرم افزار ضبط صدا دانلود نمایید آنگاه نرم افزار را اجرا کنید و از منوی فایل   open file  را بزنید و فایل ضبط شده را انتخاب نمایید. در زمان  save az  فرمت 8000hz ، 16bit ، mono را اتخاب نمایید

نظرسنجی چیست و نحوه استفاده ی آن به چه صورت می باشد ؟

از طریق امکان نظرسنجی می توانید از کاربر خود بخواهید میزان تمایل یا بازخورد را به موضوع با اعداد مختلف بیان کند.
در منوی ارسال پیامک صوتی- ایجاد لیست ارسال- اگر تیک نظرسنجی فعال باشد در صورتی که در فایل صوتی از کاربر خواسته شود گزینه ای را شماره گیری نمایید امکان پذیر است و می توانید گزارش آن را در قسمت وضعیت تماس مشاهده نمایید.

نحوه گزارش گرفتن از لیست ارسال مربوطه به چه شکل می باشد؟

می توانید از منوی صندوق ارسال- عملیات- انواع گزارشات را هم به صورت نموداری و هم به صورت فهرستی مشاهده نمایید.
همچنین می توانید از  گزارشات ارسال خروجی اکسل هم گرفت.

نحوه ارسال از آوامپ و آواتل به چه صورت است و بانک شماره ها ؟

ارسال از آوامپ مربوط به ارسال از تلفن های همراه ( اوپراتور های همراه اول و ایرانسل) می باشد. کاربران شهر، نوع اپراتور و منطقه ی مورد نظر خود را انتخاب می کنند و به شماره های استخراج شده ارسال انجام می دهند.
 ارسال از آواتل مربوط به ارسال از تلفن ثابت می باشد و هم اکنون برای شهر مشهد فعال است.
بدین شکل که کاربران از روی نقشه می توانند منطقه مورد نظر خود را انتخاب نمایند آنگاه شماره های آن محدوده استخراج می شود و می توان فرایند ارسال را انجام داد.
 ارسال از بانک شماره ها بانک هایی است که از طرف نماینده داخل سیستم بارگزاری شده است و امکان انتخاب و ارسال به آنها فراهم شده است.

 

نحوه اصلاح املای کلمات توسط آواخوان به چه صورت است؟

املای صحیح کلمات
به هم چسباندن کلمات مرکب و استفاده از نیم‌فاصله در صورت نیاز:  جامعه ای ->  جامعه‌ای ، حمله کنندگان -> حمله‌کنندگان، کار گروه -> کارگروه
استفاده از کاما (،) یا سکون ( ْ ) برای حذف کسره اضافه کلمه.
استفاده از کاما (،) برای افزودن مکث بعد از یک کلمه.
استفاده از کسره روی آخرین حرف برای افزودن کسره اضافه
استفاده از اعراب (علائم فتحه، کسره، ضمه، ساکن و تشدید) برای تصحیح تلفظ
استفاده از معادل انگلیسی کلمات در برخی موارد که فارسی آن کلمه درست تلفظ نمی‌شود (desktop به‌جای دسکتاپ)
استفاده از نقطه یا سرسطر بعد از اتمام جمله

چگونه دامنه خود را انتقال دهم؟

مراحل ترنسفر دامنه های آی آر

1- مالک فعلی دامنه  می بایست به آدرس https://www.nic.ir/Domain_Transfer وارد شده و در قسمت  "فروش (انتقال به شناسه دیگر)" نام دامنه را وارد کرده و برروی دکمه ادامه کلیک نماید، در صفحه باز شده بر روی لینک "بازکردن انتقال" کلیک کرده و رمز انتقال اعلام شده از سوی سایت را در جایی ذخیره کرده و این رمز را برای مالک جدید ارسال نماید.

2- سپس اطلاعات نام دامنه، رمز انتقال و NIC HANDEL خود را به پشتیبانی میزبان جدید ارائه دهید تا مراحل کار انجام گردد.

3- پس از انجام دو مرجله بالا توسط مالک فعلی و مالک جدید، درخواست ترنسفر دامنه توسط مالک جدید در مرکز ثبت دامنه ثبت می شود.

4- مالک فعلی (قدیم) دامنه می بایست با ورود به حساب خود در سایت مرکز - www.nic.ir- درخواست ترنسفر موجود را تایید نماید.

5- سرانجام و پس از تایید مرکز-www.nic.ir- دامنه به پنل مالک جدید انتقال می یابد.

توجه:

در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی مانند کپی شناسنامه /کارت ملی، از طرف مرکز ثبت-www.nic.ir- ایمیل دریافت خواهید کرد و می بایست به آن پاسخ دهید.

 

نحوه ترنسفر دامنه های متداول

برای انتقال دامنه خود به میزبان یا بالعکس کافی است که از شرکت سرویس دهنده خود بخواهید دامنه شما را Unlock کند و یک Authentication Code به شما بدهد. با ارسال این کد به میزبان و ثبت سفارش خود از طریق وب سایت، دامنه خود را به ما انتقال دهید. همچنین با انتقال دامنه شما به میزبان یک سال به تاریخ انقضای دامنه شما اضافه می گردد.

توجه:

برای انتقال دامنه حداقل 60 روز از ثبت و يا آخرين انتقال دامنه به مركز ثبت (Registrar) فعلي گذشته باشد.

حداقل 1 روز به تاريخ انقضاي دامنه باقي مانده باشد.

تفاوت ارسال 24ساعته با 15ساعته در چیست ؟

کاربرانی که پنل آنها به صورت 15ساعته تعریف شده است میتوانند از ساعت 8 صبح الی 22:59 از کلیه امکانات سامانه بدون هیچگونه محدودیتی استفاده نمایند.

کاربران 24ساعته علاوه بر این میتوانند در باقی ساعات ارسال سریع Quick Send هم داشته باشند.

از کجا هاست و دامنه تهیه کنم؟

برای اینکار شما میتوانید از تمامی شرکت های هاستینگ که خدمات هاستینگ ارائه میدهند دامنه و هاست خود را تهیه نمائید .

بهترین گزینه ای که میتوانیم به شما پیشنهاد کنیم استفاده از خدمات شرکت ایران سرور میباشد . 

این شرکت برای مشتریان آوانک کد تخفیفی نیز در نظر گرفته است که شما میتوانید برای خرید هاست از 50درصد و برای خرید دامنه از 10 درصد تخفیف برخوردار شوید . 

کد تخفیف دامنه : Amoot10-TLD

کد تخفیف هاست : Amoot50-host

وضعیت سرورها را چکونه میتوانم بررسی کنم ؟

برای اینکار شما میتوانید از طریق آدرس زیر به صفحه مانیتورینگ وضعیت سرورها وارد شوید و وضعیت سرورهای مختلف را بررسی کنید.

http://stats.avanak.ir

در این صفحه اطلاعات دقیقی نظیر وضعیت فعلی هر کدام از سرورها، مدت زمان و تاریخ DownTime ها و میزان فعالیت در هر سرور در وضعیت های مختلف به صورت درصدی در بازهای تاریخی مختلف برای بررسی دقیقتر و راحتتر شما فراهم آمده است.

آیا آوانک قالب آماده سایت هم برای نمایندگان دارد؟

آوانک برای راحتی نمایندگان خود چند قالب سایت آماده را در به سبک تبلیغات پیام صوتی در صفحه مرکز دانلود قرار داده است. 

نمایندگان میتوانند هر کدام از این قالب ها را که می پسندند دانلود کرده و برای سایت خود استفاده نمایند.

ورود به صفحه مرکز دانلود

قالب های آماده آوانک را از کجا دانلود کنم؟

نمایندگان عزیز آوانک میتوانند قالب های نمونه سایت را از صفحه مرکز دانلود تهیه کرده و پس از ویرایش متن ها و عکس ها به صورت دلخواه برای سایت خود از آنها استفاده کنند.

چرا قیمت های شما از شرکت های دیگر بیشتر است؟

ما نمایندگان بسیاری داریم و تفاوتی ندارد چه از سامانه ایشان استفاده کنید یا ما! اما فکر می کنم به صورت مقطعی تعرفه اشان را کاهش داده اند، زیرا امکان ارائه قیمتی کمتر از ما وجود ندارد. 

در شرکت های دیگر با همین امکانات ولی تعرفه پایین تر ارسال میشود.چرا؟

ما در فستیوال و جشنواره های مختلف و متنوعی برای نمایندگان خود داریم که میتوانند از این فرصت ها استفاده کرده تا سود بیشتری ببرند. شما نیز اگر جزو مشتریان ما شوید میتوانید از این جشنواره ها استفاده کنید.

شما اپراتور پیام صوتی هستید؟

بله، ما شریک تجاری مخابرات هستیم.

در شهر های مختلف ایران سرور های آوانک قرار دارند و تماس ها را در بستر بزرگ آوانک انتقال می دهند.

ظرفیت ارسال های شما در ثانیه یا دقیقه چقدر است؟

ما در شهر های مختلف ظرفیت های مختلفی داریم که برای به مقصد رسیدن پیام ها به این عوامل بستگی دارند: حجم ترافیک آوانک ، حجم ترافیک زیر ساخت، ارسال به موبایل باشد یا تلفن ثابت!
در ارسال به تلفن موبایل محدودیتی وجود ندارد چون شبکه تلفن همراه دیجیتالی است اما به غیر از روزهای مهم مانند انتخابات یا لحظه تحویل سال نو.
اما در ارسال به تلفن ثابت و بین استانی به دلیل ترانزیت شدن تماس ها و استفاده مخابرات از مراکز تلفنی قدیمی، حجم ارسال های توزیع شده انجام می شوند و به صورت لحظه ای توانایی توزیع بالای دو هزار تماس موفق در هر مسیر(شهر) را خواهیم داشت. یعنی به 100 هزار تلفن ثابت حدود 45 دقیقه زمان نیاز است.

چرا باید برای هر هزینه زیر نمایندگی یا هر فعالسازی کاربر هزینه پرداخت شود؟

تولید و خدمات رسانی محصول بزرگ و جذابی مثل آوانک در کنار سودی که برای نمایندگان ایجاد می کند هزینه های بسیار زیادی برای شرکت ما دارد. که ما بخش بسیار اندکی از این هزینه ها را از این طریق تامین می کنیم.

به کمک بیشتری نیاز دارید؟

به کمک بیشتری نیاز دارید؟

051-31777 به ما ایمیل بزنید.

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های آوانکی به جمع ما بپیوندید.

تندیس طلائی رهبری
نشان عالی رضایت مندی مشتری

استفاده از مطالب سايت آوانک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به نرم افزاری آموت می‌باشد.

شرکای تجاری شرکت توسعه ارتباط و خدمات طلائی خاورمیانه و شرکای تجاری شرکت مخابرات ایران
Top