رضایت مشتری ، افتخار ماست
همایش و جشنواره رهبری و مدیریت بنگاههای اقتصادی اواخر مهرماه در هتل بین المللی قصر طلایی
با حضور مدیران و بنیانگذاران بزرگترین شرکتهای اقتصادی کشور و جمعی از استادان دانشگاه برگزار شد.
معرفی مدیران کلاسیک، خلاق و نوآور، بررسی مدل های شایستگی سرمایه های انسانی و بهره گیری از
مدیریت هوشمند و دانش بنیان، مطالعه راهکارهای بهبود مستمر سازمان و ایجاد احساس رضایت و شادابی
درون سازمانی و تجلیل از رهبران و مدیران موفق در حوزه های مختلف اقتصادی از مهمترین برنامه های جشنواره بود.
در این همایش همچنین تنی چند از استادان درباره موضوعات فوق به بیان
نقطه نظرات خود پرداختند و چند نمونه مدیریتی موفق نیز در این جشنواره ارایه شد.
بر اساس این گزارش در پایان این جشنواره طبق نظر و رای داوران، داده پردازی آموت موفق به دریافت تندیس طلایی رهبری و مدیریت در صنعت گردشگری شد.






انتخاب شایسته جنابعالی را به عنوان یکی از مدیران برتر ایران
در کنفرانس نشان عالی رضایتمندی مشتری و خدمات پس از فروش تبریک عرض مینماییم .
از خداوند منان موفقیت روز افزون و ثبات قدم شما را در این راه دشوار خواستاریم و بر مدیران این سرزمین میبالیم که
با دانش و مهارت بالا در مسیر پیشرفت و توسعه شغلی گامی بس سترگ برداشته اند .
پس بر ما میباشد که با یاری همه جانبه حامی شما باشیم و با اعطای این تقدیر نامه تحسینی اندک بر زحمات و توانمندی بالای
شما به جا آورده باشیم .
امیدواریم با تکیه بر دانش و تجربه جنابعالی و دیگر صنعتگران
ایران به افق روشن و نقطه شکوفایی در ایران اسلامی نزدیکتر شویم و به این مهم دست یابیم.





