آوانَک ارسال کنيد!

با تکميل اطلاعات اعتبار رايگان دريافت کنيد.

فتحه
کسره
ضمه
تشديد
ساکن
رمز عبور شما يکسان نيستند.
قبلا عضو شده ام.

عصر هزاره سوم و جهشی ناباورانه. این زمان تنها ابزار و رسانه های سورپرایز کننده میتوانند وجه تمایز و تفاوت خود را تثبیت و در ذهن مشتری نقش بندند. در این برهه تنها یک صدا و مطمئنا چگونگی استفاده از آن صدا میتواند ماندگاری و اثرگذاری خود بر روی مخاطب را نمایان سازد. حال که حال که متن و تصویر دیگر حس ارتباطش کم شده و انسانها از هم فاصله گرفته اند و در عین کنار هم بودن اما خاموشند، بهتر که آوای ماندگار و موثر را بکار بریم.

جناب آقای دکتر فرخ دیبا

رفتار مشتريان در عصر فراصنعتى با گذشته تغييرات زيادى كرده است...رسانه پیام صوتی با توجه به امكان انتقال احساس بيشتر از طريق صدا، قطعا تاثيرات بيشترى روى مشتريان احتمالى دارد. استفاده از اين رسانه به طور اكيد توصيه مى شود... عقاب باشيد.

جناب آقای دکتر کامران صحت

در کسب و کار ما اطلاع رسانی به صورت انبوه و در کمترین زمان ممکن به شیوه ای مطمئن و تاثیر گذار فوق العاده ضروری است که این امر مهم از طریق آوانک تحقق یافت.

جناب آقای مصطفی فخاری

بی تردید استفاده از ابزارهای جدید تبلیغاتی در معرفی آثار و اندیشه ها و نیز در حوزه فعالیتهای اجتماعی و آگاهی بخشی به جامعه ، یک نیاز ضروری است که توجه به آن افق های تازه ای را پیش روی ما می نهد . سامانه پیام صوتی آوانک ، عرصه نوین و تأثیرگذاری در امر تبلیغات و اطلاع رسانی است که ما از آن بهره بردیم و شما را نیز به استفاده از این تکنولوژی توصیه می کنیم ...

استاد فرخ غدیرپور

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های آوانکی به جمع ما بپیوندید.

تندیس طلائی رهبری
نشان عالی رضایت مندی مشتری

استفاده از مطالب سايت آوانک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به نرم افزاری آموت می‌باشد.

شرکای تجاری شرکت توسعه ارتباط و خدمات طلائی خاورمیانه و شرکای تجاری شرکت مخابرات ایران
Top