داستان موفقیت مشتریان آوانک
میخواهید روایاتی از این که چطور افرادی پیش از شما با آوانک آشنا شدهاند و به کمک آن توانستهاند کسبوکار خود را توسعه دهند بشنوید؟ داستان موفقیت مشتریان آوانک به شما نشان میدهد ابزاری که اینجا در اختیار شماست (پنل پیام صوتی آوانک)، چگونه چالشهای شما را حل میکند و یا باعث رشد و پیشرفت شما میشود. داستان موفقیت مشتریان آوانک را بخوانید:

شرکت گاز
یکی از کاربردهای پنل ارسال پیام صوتی، اطلاعرسانیهای فوری سازمانها و ارگانهای دولتی برای مقابله با بحرانهای مختلف است. نمونهی بارز آن زمستانهای سرد ایران است که هر چند سال یکبار اتفاق میافتد و شرایط زندگی را برای مدتی کوتاه به شدت سخت میکند. اولین سازمانی که در این شرایط با چالش مواجه میشود شرکت گاز است.شرکت گاز ایران در شرایط اوج مصرف سوخت با بحران عبور از سقف مصرف روبرو میشود و نیاز دارد تا با اطلاعرسانی فوری به مشترکین، آنها را نسبت به مصرف بهینه آگاه سازد. علاوه بر این مورد، بسیاری از مسائل دیگر وجود دارند که این سازمان برای پیگیری آنها نیازمند ارتباط است.
« ما به کمک آوانک در هر شرایطی قادریم بهسرعت ارتباطات لازم را برقرار کنیم. ارسال پیام صوتی فوری قابلیتی است که تنها شرکت آوانک ارائه میدهد و ما به این قابلیت نیاز داشتیم. در زمستانهای سخت، با آوانک میتوانیم میزان مصرف مشترکین را کنترل کنیم. »
شرکت گاز ایران
سرعت ارسال بالا یکی از مزایای بزرگ و شناختهشدهی پنل پیام صوتی آوانک است. ارسال سریع پیام صوتی (برخلاف اساماس) کاری بسیار سخت است که از عهدهی هر شرکتی برنمیآید. شما هم میتوانید از این قدرت بهره ببرید و کسبوکارتان را توسعه دهید.
فروشگاههای زنجیرهای جانبو
زمانی که صحبت از ارسال پیام صوتی (با اهداف تجاری) میشود، مسئلهی حجم و سرعت ارسال بسیار مورد توجه قرار میگیرد. فروشگاه جانبو یک فروشگاه زنجیرهای در زمینهی فروش مواد غذایی و مصرفی و هدفش ارائهی بهترین کیفیت با کمترین قیمت ممکن است. این فروشگاه که بالغ بر ۱۰ سال سابقهی فعالیت دارد، با چالشی روبرو بود که بسیاری از کسبوکارها مرتبط با مواد مصرفی به آن برمیخورند… مسئلهی فروش بهموقع و عدم امکان نگهداری کالا به مدت طولانی. فروشگاه جانبو نیازمند راهکاری بود تا بتواند به کمک آن در زمانهایی خاص به رفتار مشتری جهت بدهد و آنها را ترغیب به خرید کند.
« ما از طریق پنل آوانک در ابعاد وسیع (کشوری) برای مشتریانمان پیام صوتی ارسال میکنیم و آنها را از طرحهای تخفیفی باخبر میسازیم. به این ترتیب، ما توانستیم هزینههای هدررفت خود را کاهش دهیم و علاوه بر آن، با پیام صوتی و با استفاده از قدرت لحن کلام، توانستیم با تاثیر بیشتری روی مخاطبانمان تاثیر بگذاریم. »
جانبو
شرکت آب و فاضلاب
ارتباط با مخاطبین نیاز هر سازمان و کسبوکاریست. رضایت مخاطبین هم برای هر سازمان و کسبوکاری مهم است. به همین دلیل شرکت آب و فاضلات ایران از سامانهی ارسال پیام صوتی آوانک استفاده کرد تا مسائل این حوزه را پوشش دهد. این سازمان که نظارت و اجرای پروژههای مربوط به سیستم آب و فاضلاب را بر عهده دارد، پیش از استفاده از آوانک از بنرهای محیطی برای اطلاعرسانی قطعی آب منطقه استفاده میکرد که نتیجهی چندان مساعدی نداشت.
بسیاری از مشترکین منطقه با تماسهای مکرر و در عین بیاطلاعی از وضعیت آب و فاضلاب اظهار نارضایتی میکردند و به همین دلیل این سازمان تصمیم گرفت با راهاندازی یک سیستم بازخورد و اطلاعرسانی، هم نسبت به نظر شهروندان آگاهی و اطلاعات بیشتری کسب کند و هم رضایت آنها را جلب نماید.
به این صورت سازمان آب و فاضلاب ایران تصمیم گرفت از اپراتور ارسال پیام صوتی آوانک برای راهاندازی چنین سیستمی بهره ببرد که بعد از انجام این کار، هم وضعیت ارتباط با مشترکین و اطلاعرسانیها بهبود یافت و هم میزان رضایت آنها تا حد زیادی افزایش یافت.
« با استفاده از سیستم پیام صوتی اپراتور پیام صوتی آوانک و با توجه به امکان تماس با شمارههای ثابت توسط این سامانه، توانستیم اطلاعرسانیهای لازم را بهموقع انجام دهیم و میزان رضایت مشترکین را افزایش دهیم. »
شرکت آب و فاضلاب ایران
سامانهی پیام صوتی آوانک این امکان را دارد که پیامهای صوتی شما را علاوه بر خطوط همراه به خطوط ثابت نیز ارسال کند. شما هم میتوانید با استفاده از وبسرویس آوانک و راهاندازی یک سیستم نظرسنجی، ارتباط خود و مشتریانتان را بهبود داده و با وفادارسازی آنها، فروش و درآمد را افزایش دهید.
سازمان هلال احمر
سازمانها و ارگانهایی چون هلال احمر، آتشنشانی، اورژانس و… که کارشان در زمانهای بحران و حادثه است نیاز دارند تا به کارمندان و پرسنل خود بهسرعت و آنی دسترسی داشته باشند. از طرفی با توجه به این که در زمان بحران، هیچ راه ارتباطی مثل تماس تلفنی مستقیم، موثر و کارآمد نیست، استفاده از یک پنل پیام صوتی به یک ضرورت تبدیل میشود.
این دقیقا مسیری بود که هلال احمر پیمود. این سازمان با دو مسئله مواجه بود. یکی دسترسی به نیروها در زمان بحران و فراخوان آنها برای حضور و دیگری افزایش هزینهی ناشی از کمبود نیرو و وارد شدن فشار به سازمان. آوانک هر دو مسئله را با قابلیتی به اسم ارسال ۲۴ساعته حل کرد.
ارسالهای معمولی و استاندارد آوانک در ساعات بیداری صورت میپذیرد تا برای مخاطبان شما (که پیام صوتیتان را بهصورت یک تماس تلفنی دریافت میکنند) ایجاد مزاحمت نشود. ارسال ۲۴ساعته، استثنای این قانون است و به مشتریهایی ارائه میشود که مانند هلال احمر نیاز دارند یک مسئله مهم و بحرانی را به مخاطب خود برسانند. فعال کردن این قابلیت، نیاز به مجوز دارد.
« با ارائهی مجوزهای لازم، هلال احمر توانست از پتانسیل سامانهی ارسال پیام صوتی انبوه آوانک بهعنوان یک بازوی کاربردی و مهم در شرایط بحرانی بهره ببرد و در زمان نیاز پرسنل خود را فرا بخواند. این مسئله همچنین باعث کاهش هزینههای ناشی از کمبود نیرو در زمان بحران نیز شد. »
هلال احمر
اگر شما یک سازمان یا ارگان با شرایط ویژه هستید و نیاز دارید در هر ساعتی به مخاطبان خود دسترسی داشته باشید، میتوانید با ارائهی مدارک لازم و کسب مجوز، قابلیت ارسال ۲۴ساعته را برای خود فعال کنید تا پیامهای صوتیتان با اولویت بالا و در هر زمانی بهسرعت به دست مخاطب برسد.

فرش و تابلوفرش دستباف
شاید اولین داستانی که ما بخواهیم به مخاطبان خود بگوییم، داستان فرش و تابلوفرش مرتضوی است. آقای مرتضوی از باتجربهها و اهالی معتبر بازار فرش است. ایشان با سابقه و تجربهای که در بازار دارد، امروز یک شبکهی ارتباطی گسترده و به سبک سنتی اما قوی دارد. این مشغله باعث میشد ایشان فرصت کافی برای پیگیری برنامهی بازاریابیاش از طریق پیام صوتی را نداشته باشد.
بنابراین آقای مرتضوی با وجود داشتن پنل پیام صوتی آوانک دچار چالش شده بود، آن هم چالشی در رابطه با همین سامانه که ما مداوم تبلیغش را میکنیم! به همین دلیل بود که واحد پشتیبانی آوانک آموت دستبهکار شد و با مذاکراتی که با آقای مرتضوی انجام داد، تصمیم گرفت زحمت ارسال پیامهای ایشان را به دوش بگیرد.
کمتر پیش میآید که واحد پشتیبانی مستقیما کاری که بهعهدهی خود مشتری است انجام دهد، اما ما در آوانک تیم پشتیبانیمان را جزو مزایا معرفی میکنیم و به همین دلیل توقعی فراتر از پشتیبانی معمولیای که اکثر شرکتها ارائه میدهند داریم! جای تعجب ندارد که آقای مرتضوی پس از آن یکی از مشتریان خوشحال و راضی ما شد…
« پشتیبانی آوانک با مهربانی و دلسوزی زیادی کار من را پیگیری کردند. من به دلیل مشغلهی کاریام نمیتوانستم به امورات پنلم برسم، اما حالا میتوانم با خیال راحت برنامههای بازاریابیام را پیش ببرم. »
آقای مرتضوی
فایدهی پشتیبانی چیست اگر نتواند مسئله و چالش مشتری را حل کند؟ در آوانک ما از تیم پشتیبانی میخواهیم به رضایت مشتری فکر کند و به هر طریقی که شده، کار مشتری راه با کیفیت دلخواهش راه بیفتد. بنابراین برای شما هم تیم پشتیبانیمان را جزو مزایا معرفی میکنیم و امیدواریم لبخندتان را ببینیم.
شما هم از امکانات آوانک بهره ببرید
همین امروز با ثبتنام در پنل پیام صوتی آوانک میتوانید بهصورت رایگان و به مدت ۱۰ روز به تمام امکانات دسترسی داشته باشید و این سامانه را تست کنید.