دنیای مقالات آوانک؛ پیش به‌ سوی موفقیت!

پرسودترین سرمایه‌گذاری در تاریخ،سرمایه‌گذاری رو دانش است.در این صفحه کشتی کسب‌وکار خود را به دریایی از تکنیک‌های بازاریابی و کاربرد‌های خلاقانه پیام‌صوتی بیاندازید تا موفقیت و فروش دیگر یک دغدغه نباشد،بلکه به هنر شما تبدیل شود.

وبلاگ آموزشی آوانک
بازاریابی عصبی چیست؟

بازاریابی عصبی چیست؟

وقتی صحبت از بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ (Neuromarketing) باشد به این معنا است که داریم موضوعی میان رشته‌ای را بررسی می‌کنیم و علوم شناختی، مغز و اعصاب و مارکتینگ را با یکدیگر به نوعی…
روش تبلیغات مطب و خدمات پزشکان چیست؟

روش تبلیغات مطب و خدمات پزشکان چیست؟

همه افراد برای انتخاب مطب پزشک یا مراکز پزشکی، سخت‌گیری های خاص خود را دارند چون مسئله سلامتی در میان است؛ پس طبیعی است که جست‌وجوی بیشتری در این باره صورت بگیرد. در همین…
لید (Lead Generation) چیست؟

لید (Lead Generation) چیست؟

مشتریان در مواجهه با خدمات یا محصول شما سه واکنش ممکن است نشان دهند: ما در این مقاله می‌خواهیم به گروه دوم که لید خوانده می‌شوند بپردازیم. لید همان مشتری راغب است که با…
وفاداری مشتری را چگونه افزایش دهیم؟

وفاداری مشتری را چگونه افزایش دهیم؟

یکی از مهم‌ترین و چالش برانگیزترین موضوعات برای هر کسب و کاری، حفظ مشتریان و افزایش وفاداری آنان است؛ در روزگاری که اکثر کسب و کارها درگیر جذب مشتریان جدید هستند، اگر شما تمرکز…
نحوه پیام دادن در روبیکا

نحوه پیام دادن در روبیکا

گوشی ما عموما دارای اپلیکیشن‌های مختلفی است که هر کدام مخصوص انجام یک کار است؛ یک اپلیکیشن مخصوص ارسال پیام و تعامل با دیگران است و یک برنامه دیگر برای دیدن سریال و فیلم….
نحوه پیام دادن در اینستاگرام

نحوه پیام دادن در اینستاگرام

اینستاگرام در وهله اول یک شبکه اجتماعی برای بارگذاری تصاویر است؛ اما این ابتدایی‌ترین کارکرد اینستاگرام است و کارکردهای دیگری دارد که از قضا بسیار هم جذاب است. یکی از این کارکردها ارسال دایرکت…

دسته اول

دسته دوم

دسته سوم

شماره تماس خود را ثبت کنید تا به‌روزترین مقالات ما به صورت رایگان برای‌تان ارسال شود.