تعرفه پیام صوتی

با مشاهده هزینه پیام‌ صوتی ، دید بازتری نسبت به خدمات پیام‌ صوتی به‌دست می‌آورید. این صفحه انواع قیمت پیام‌ صوتی را به شما ارائه می‌دهد، از هزینه تبلیغاتی صوتی تا تعرفه هر پالس صوتی ، قیمت تماس تلفنی انبوه و …

تعرفه پیام صوتی آوانک

چرا آوانک بهترین تعرفه پیام صوتی را دارد؟

هزینه پنل پیام صوتی

در جدول زیر می‌توانید تعرفه پنل ارسال پیام‌ صوتی و تعرفه هر پالس‌ صوتی را ببینید. مانند پیامک که با تعداد کاراکتر بخش‌بندی و قیمت‌گذاری می‌شود، اندازه‌گیری تماس صوتی با واحد پالس صوتی، 30 ثانیه است.

سامانه آوانک ماهیانه و دائمی

1 ماهه
75/000 تومان
تعرفه‌های ارسال
هر پالس (30ثانیه) 936ریال
3 ماهه
185/000 تومان
تعرفه‌های ارسال
هر پالس (30ثانیه) 936 ریال

12 ماهه

700/000 تومان
تعرفه‌های ارسال
هر پالس (30ثانیه) 936ریال

دائمی

1/400/000 تومان
تعرفه‌های ارسال
هر پالس (30ثانیه) 936ریال

تعرفه نمایندگی پیام‌صوتی 

اگر جزو افرادی هستید گه می‌خواهند نمایندگی پیام‌ صوتی داشته باشند و تحت نام تجاری خودشان از محصولات آوانک درآمد کسب کنند، جدول تعرفه نمایندگی پیام‌صوتی را مشاهده کنید. دقت کنید که نمایندگی پیام‌صوتی آوانک در دو سطح اراه می‌شود.هر دو سطح از نظر امکانات و قابلیت ها دقیقا یکی هستند و تفاوت آنها صرفا در هزینه‌هاست. جداول زیر را مشاهده کنید.

نمایندگی سطح 1 آوانک

1 ماهه
389/000 تومان
تعرفه‌های ارسال
هر پالس (30ثانیه) 828ریال
3 ماهه
1/059/000 تومان
تعرفه‌های ارسال
هر پالس (30ثانیه) 828ریال
12 ماهه
3/749/000 تومان
تعرفه‌های ارسال
هر پالس (30ثانیه) 828ریال

نمایندگی سطح 2 آوانک

1 ماهه
249/000 تومان
تعرفه‌های ارسال
هر پالس (30ثانیه) 864 ریال
3 ماهه
679/000 تومان
تعرفه‌های ارسال
هر پالس (30ثانیه) 864 ریال
12 ماهه
2/459/000 تومان
تعرفه‌های ارسال
هر پالس (30ثانیه) 864 ریال

قیمت پیام‌ صوتی چگونه محاسبه می‌شود؟

برای محاسبه قیمت تماس تلفنی انبوه باید به این نکته دقت نمایید که هر پیام صوتی می‌تواند دارای چند پالس باشد. و هزینه ارسال شما بر اساس تعداد پالس محاسبه می‌شود. به این‌ترتیب اگر می‌خواهید قیمت پیام صوتی را محاسبه کنید می‌توانید از فرمول زیر استفاده کنید.

تعداد پالس‌های یک پیام صوتی x  تعداد کل پیام‌های صوتی x تعرفه پیام صوتی 

هزینه تبلیغاتی صوتی در مجموع نسبت به روش‌های تبلیغاتی دیگر بسیار به صرفه است و با توجه به امکاناتی که در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد، حتی نتایج بهتری را نیز به‌دست می‌دهد! وقتی قیمت پیام صوتی  را در کنار روش‌های تبلیغاتی دیگر بررسی می‌کنید، مناسب بودن آن را بیشتر درک می‌کنید.                                                         

 به طور مثال تصور کنید بجای اینکه میلیون‌ها تومان خرج انتشار یک پیشنهاد در سوشال مدیا کنید (که تازه معلوم نیست مخاطب و مشتری بالقوه شما آن را ببیند یا نبیند)؛ می‌توانید با هزینه‌ بسیار کمتری کمپین ارسال پیام صوتی راه‌ بی‌اندازید و پیشنهاد خود را مستقیما در گوش مخاطب خودتان به صورت خصوصی پخش کنید! اینجاست که با کمی بررسی متوجه می‌شویم هزینه تبلیغاتی صوتی بسیار به نتایجش می‌ارزد.

راهکار خلاقانه برای کاهش هزینه تبلیغاتی صوتی

اگر به فکر کاهش قیمت تماس تلفنی انبوه هستید نیازی نیست به تعرفه پیام صوتی و قیمت آن فکر کنید، بلکه بهتر است با بکار بردن ایده‌های خلاقه تبلیغاتی نرخ بازگشت سرمایه خود را افزایش دهید! در دنیای تبلیغات هیچ چیزی دست شما را نبسته است و می‌توانید کاری کنید که تبلیغات شما چنان موثر شود که هزینه‌ آن اصلا به چشم نیاید. آوانک با امکانات فوق‌العاده خود برای تحقق این هدف در کنار شماست. برخی از این امکانات را در زیر ببینید.

در واقع با استفاده از این امکانات و بسیاری از موارد دیگر می‌توانید جذابیت و هدفمندی تبلیغات خود را افزایش دهید و بازدهی آن را بالا ببرید و از نتایج شگفت‌زده شوید.

سوالات متداول

شما میتوانید پس از ثبت نام در سامانه آوانک و پس از ورود به پنل کاربری، در صفحه اصلی، با انتخاب گزینه فعال‌سازی، اقدام به خرید پنل کاربری اعم از ماهیانه، سالیانه یا دائمی نمایید. لازم به ذکر است که راهنمای کامل ثبت نام و خرید در لینک زیر موجود میباشد .
https://hub.amootsoft.com/helps/177

جهت بررسی برگشت هزینه ی ارسال های ناموفق 2 راه پیش رو دارید:
اول اینکه در سوابق ارسال کمپین، روی گزینه 3 نقطه انتهای سطر مربوط به کمپین مورد نظر کلیک کرده و سپس تراکنش های اعتباری را انتخاب نمایید. در این قسمت تمامی کسر و برگشت هزینه های مربوط به کمپین مورد نظر بصورت کامل درج می گردد.
راه دوم اینکه در قسمت اعتبار، لیست تراکنش ها را انتخاب نموده و تمامی کسر و بازگشت هزینه های مربوط به سامانه ی کاربری خود را مشاهده نمایید.