تعرفه پیام صوتی

با مشاهده هزینه پیام‌ صوتی ، دید بازتری نسبت به خدمات پیام‌ صوتی به‌دست می‌آورید. این صفحه انواع قیمت پیام‌ صوتی را به شما ارائه می‌دهد، از هزینه تبلیغاتی صوتی تا تعرفه هر پالس صوتی ، قیمت تماس تلفنی انبوه و …

تعرفه پیام صوتی آوانک

چرا آوانک بهترین تعرفه پیام صوتی را دارد؟

هزینه پنل پیام صوتی

در جدول زیر می‌توانید تعرفه پنل ارسال پیام‌ صوتی و تعرفه هر پالس‌ صوتی را ببینید. مانند پیامک که با تعداد کاراکتر بخش‌بندی و قیمت‌گذاری می‌شود، اندازه‌گیری تماس صوتی با واحد پالس صوتی، 30 ثانیه است.

سامانه آوانک ماهیانه و دائمی

1 ماهه

55/000 تومان
تعرفه‌های ارسال
هر پالس (30ثانیه) 780ریال

3 ماهه

135/000 تومان
تعرفه‌های ارسال
هر پالس (30ثانیه) 780 ریال

12 ماهه

499/000 تومان
تعرفه‌های ارسال
هر پالس (30ثانیه) 780 ریال

دائمی

989/000 تومان
تعرفه‌های ارسال
هر پالس (30ثانیه) 780 ریال

تعرفه نمایندگی پیام‌صوتی 

اگر جزو افرادی هستید گه می‌خواهند نمایندگی پیام‌ صوتی داشته باشند و تحت نام تجاری خودشان از محصولات آوانک درآمد کسب کنند، جدول تعرفه نمایندگی پیام‌صوتی را مشاهده کنید. دقت کنید که نمایندگی پیام‌صوتی آوانک در دو سطح اراه می‌شود.هر دو سطح از نظر امکانات و قابلیت ها دقیقا یکی هستند و تفاوت آنها صرفا در هزینه‌هاست. جداول زیر را مشاهده کنید.

نمایندگی سطح 1 آوانک

1 ماهه
389/000 تومان
تعرفه‌های ارسال
هر پالس (30ثانیه) 690ریال
3 ماهه
1/059/000 تومان
تعرفه‌های ارسال
هر پالس (30ثانیه) 690ریال
12 ماهه
3/749/000 تومان
تعرفه‌های ارسال
هر پالس (30ثانیه) 690ریال

نمایندگی سطح 2 آوانک

1 ماهه
249/000 تومان
تعرفه‌های ارسال
هر پالس (30ثانیه) 720ریال
3 ماهه
679/000 تومان
تعرفه‌های ارسال
هر پالس (30ثانیه) 720ریال
12 ماهه
2/459/000 تومان
تعرفه‌های ارسال
هر پالس (30ثانیه) 720ریال

سوالات متداول

شما میتوانید پس از ثبت نام در سامانه آوانک و پس از ورود به پنل کاربری، در صفحه اصلی، با انتخاب گزینه فعال‌سازی، اقدام به خرید پنل کاربری اعم از ماهیانه، سالیانه یا دائمی نمایید. لازم به ذکر است که راهنمای کامل ثبت نام و خرید در لینک زیر موجود میباشد .
https://hub.amootsoft.com/helps/177

جهت بررسی برگشت هزینه ی ارسال های ناموفق 2 راه پیش رو دارید:
اول اینکه در سوابق ارسال کمپین، روی گزینه 3 نقطه انتهای سطر مربوط به کمپین مورد نظر کلیک کرده و سپس تراکنش های اعتباری را انتخاب نمایید. در این قسمت تمامی کسر و برگشت هزینه های مربوط به کمپین مورد نظر بصورت کامل درج می گردد.
راه دوم اینکه در قسمت اعتبار، لیست تراکنش ها را انتخاب نموده و تمامی کسر و بازگشت هزینه های مربوط به سامانه ی کاربری خود را مشاهده نمایید.