صدای مشتریان آوانک

هدف ما در واحد مدیریت کیفیت نرم افزاری آموت، حصول اطمینان از برآورده شدن نیازمنديهای مشتری، رضایت مشتری از کیفیت محصول و خدمات پس از فروش و کنترل ونظارت مستمر بر رعایت استانداردها در مراحل تحقق محصول و ارائه خدمات می باشد از این رو جمع آوری نظرات مشتری، رسیدگي به نظرات دريافتي و به کارگیری آن در سازمان، توسط کارشناسان صدای مشتری در دستور کار این واحد بوده و جلب رضایت مشتریان از طریق ساماندهی سیستم انتقادات و پیشنهادات و شکایات و رفع نواقص سازمانی در اولویت ما می باشد.

مادر کنار شما هستیم

جهت ارتباط با واحد مدیریت کیفیت آموت، کاتالوگ راهنمای زیر را مطالعه کنید و نظرات خود را ثبت نمایید.

جهت اطلاع از حقوق خود، شرح توافق‌نامه سطح خدمات (SLA) و خط مشی سیستم کیفیت نرم‌افزاری آموت را مطالعه کنید و در صورت تمایل بازخوردهای خود را برای ما ارسال نمایید.

نظرات کاربران…

استودیو عمارت سفید

تشکر بابت پیگیری‌ها و زحمات همکاران اوج که با راه‌اندازی نرم‌افزار می‌توانیم ثبت‌های خود را انجام دهیم و امیدواریم در فازهای بعدی نیز با همین کیفیت از شما خدمات بگیریم.