نمودار وضعیت ارسال پیام صوتی
اینکه بدانید در هر لحظه از کمپین، ارسال پیامهای صوتی در چه وضعیتی است؛ میتوانید دید روشنی نسبت به موقعیت و پیشرفت کمپین بدست بیاورید. برای درک بهتر اطلاعاتی که نمودار وضعیت ارسال پیام صوتی به شما میدهد به موارد زیر توجه کنید.
- تعداد کل پیامهای کمپین.
- تعداد پیامهایی که با موفقیت ارسال شدهاند.
- تعداد پیامهایی که در انتظار ارسال هستند.
- تعداد پیامهایی که به دلیل عدم دسترسی به مخاطب «تحویل داده نشدند».
- تعداد پیامهای که به مخاطب رسیدهاند، اما او پاسخ نداده است.
- تعداد پیامهای که به علت «مشغول بودن خط» تحویل داده نشدهاند.
- تعداد نظرسنجیهای دریافت شده از مخاطب
فواید بررسی نمودار وضعیت ارسال پیام صوتی
اطلاع از میزان پیشرفت کمپین
این مورد به شما کمک میکند تا در تصمیمگیری برای مراحل بعدی تبلیغات بهتر عمل کنید. به طور مثال اگر میخواهید در مرحله اول شارژ شدن محصولات جدید خود را به اطلاع مشتریان برسانید و در مرحله دوم (مثلا پس از دو روز) اطلاعیه تخفیف را برای آنها ارسال کنید، باید بدانید که مرحله اول شما تا چه میزان پیشرفت کرده است. به این ترتیب میتوانید زمانی که تعداد قابل قبولی از پیامها با موفقیت به مخاطبان تحویل داده، مرحله دوم را شروع کنید.
اطلاع از میزان مشارکت واقعی در نظرسنجی
اگر به نتیجه نظرسنجی خود نگاه کنید و مثلا ببینید که ۶۰ درصد از مشتریان از کیفیت خدمات شما ناراضی بودهاند ممکن است حسابی ناراحت شوید. اما این عدد سرنوشت ساز را باید به شکل دقیقتری بررسی کنید. در این نمودار شما میتوانید مشاهده کنید که دقیقا چه تعداد نفر در نظرسنجی شرکت کردهاند و آن درصد بدست آمده حاصل مشارکت چند نفر است. در این حالت ممکن است ببینید که از کل پیامهای صوتی شما، هنوز درصد بالایی در انتظار پاسخ توسط مشتریان هستند. پس به اینترتیب دید واضحتری از حقیقی بودن درصد نظرسنجی بدست میآورید.
ارائه گزارشهای لحظهای
نمودار وضعیت ارسال پیام صوتی از همان ابتدای راهاندازی کمپین قابل بررسی است. این نمودار به شما کمک میکند تا بتوانید گزارش بسیار دقیقی از وضعیت کمپین تهیه کنید و آن را به افراد ذیربط نشان دهید. بهاینترتیب عملکرد کل تیم فروش یا بازاریابی شما به صورت دقیقتر و واقعیتری بررسی میشود.