نظرسنجی با پیامک صوتی

نظرسنجی با پیام صوتی

برای مشتریان خود نظرسنجی با پیام صوتی بفرستید و از آن‌ها بخواهید با شماره‌گیری یک عدد بین 1-9 میزان رضایت خود را ثبت کنند. همچنین می‌توانید از این امکان برای فروش و تعامل همه‌جانبه با مشتری نیز استفاده کنید.

مزایا نظرسنجی با پیام‌ صوتی

این تعامل با مشتریان است که موفقیت یا شکست هر کسب‌وکاری را تعیین می‎کنند. اگر با مشتریان خود یک ارتباط موثر دارید، پس جای هیچ‌گونه نگرانی برای فروش وجود ندارد. اما حتی اگر تعداد زیادی مشتری دارید اما نمی‌دانید در ذهن آن‌ها چه‌خبر است و هیج‌وقت با آن‌ها تعاملی سازنده نداشته‌اید، پس هرلحظه ممکن است از پرتگاه سقوط کنید و زیر پایتان خالی شود. برگزاری یک نظر‌سنجی با پیام‌ صوتی یا حتی یک مسابقه، می‌تواند مانند یک پل ارتباطی قوی بین شما و مشتریان‌تان عمل کند.

ثبت رضایت مشتریان با پیامک صوتی

ایجاد تعاملی سازنده با مشتریان

پس از ثبت خرید، پایان دوره اشتراک مشتری و یا هر زمان دیگری که نیاز به دریافت فیدبک از مشتریان دارید، نظرسنجی با پیام‌ صوتی برای آن‌ها ارسال می‌شود و مشتریان می‌توانند میزان رضایت خود را با شماره‌‎گیری اعداد بین 1-9 ثبت کنند.

برگزاری مسابقه پیام‌صوتی

یک سوال که دارای چند گزینه است برای مشتریان شما ارسال می‌شود و آن‌ها می‌توانند پاسخ را با شماره‌گیری عدد گزینه موردنظر خود انتخاب کنند.

قرعه‌کشی

برای تمام مشتریان شما یک پیام‌ صوتی ارسال می‌شود که نظر آن‌ها را در مورد مسئله‌ای می‌پرسد. آن‌ها با شماره‌گیری عدد گزینه مورد نظر خود، ضمن پاسخ به شما در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند.

فروش

تبلیغ محصول شما برای مشتری ارسال می‌شود. او می‌تواند با شماره‌گیری یک عدد انتخاب کند که مثلا مایل به خرید است یا می‌خواهد جزئیات بیشتری را بررسی کند.