ابزارهای فروش و تکنولوژی

ابزارهای فروش و تکنولوژی

ابزار فروش صحیح و مناسب باعث افزایش بهره وری فروش و میزان موفقیت بالاتر می شود. فرقی نمی کند که از پایگاه داده مشتری استفاده می کنید یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) پیشرفته، نرم افزار فروش می تواند به شما در درک بهتر مشتریان تان و بازاریابی موثرتر کمک خواهد کرد.

ابزار فروش ساده

کمک های اساسی به بالا بردن بازدهی فروش می تواند از مهم ترین ابزارهای فروش تلقی شود. دسترسی آماده به اطلاعات پشتیبانی فروش مانند بروشور برای هر کسب و کاری حیاتی است. اسناد استاندارد مانند نامه های فروش و سیستم هایی برای اتوماسیون سازی فرآیندهای نامه نگاری دستی می تواند برای صرفه جویی در زمان قابل توجه باشند.

تلفن های موبایل برای هر شخصی که صاحب کسب و کاری است ضروری است، دسترسی به سیستم های اداری، جزئیات حساب های مشتریان، معرفی نامه های فروش و غیره از طریق یک شبکه مجازی خصوصی .

برخی از فرم های پایگاه داده های مشتریان نیز بسیار حیاتی هستند، حتی اگر فقط جزئیات تماس اولیه را فراهم سازند. استفاده های پیچیده تر از پایگاه های داده امکان بازاریابی خودکار پایگاه داده ها را نیز فراهم می سازد: به عنوان مثال، فیلتر آسان برای پیدا کردن همه مشتریانی که یک محصول خاص را خریداری کرده اند.

به آوانک بپیوندید
Share
تندیس طلائی رهبری
نشان عالی رضایت مندی مشتری

استفاده از مطالب سايت آوانک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به نرم افزاری آموت می‌باشد.

شرکای تجاری شرکت توسعه ارتباط و خدمات طلائی خاورمیانه و شرکای تجاری شرکت مخابرات ایران
مجوز شماره 735/8420726 شرکت مخابرات ایران
Top