ده روش برای بهره برداری بیشتر از توصیه های تبلیغاتی مشتریان

ده روش برای بهره برداری بیشتر از توصیه های تبلیغاتی مشتریان

این ادعا که شما بهترین هستید برای متقاعد کردن مردم در استفاده از محصولات و خدمات شما کافی نیست. توصیه مشتریان گذشته نشانه مستقلی است که کار شما خوب است و می تواند برای خریداران جدید و کم حوصله قوت قلب باشد و شما را از رقبایتان متمایز کند. در اینجا ده روش ساده برای تولید توصیه مشتری ارائه می شود:

  1. از مشتریان خود بخواهید که از خرید خود بازخورد بدهند. با برنامه ریزی و سازماندهی یک ایمیل استاندارد برای هر خرید ارسال کنید تا جریانی مداوم از بازخوردگیری ایجاد کنید. همچنین به مشتریان کلیدی نزدیک شده و توضیح دهید که از نظرتان آن ها استفاده می کنید.

  2. در نظر بگیرید چه نوعی از توصیه مشتریان، مناسب ترین مورد در کسب و کار شماست. شما می توانید از گفته های ساده مشتریان خود و ارزیابی محصولاتتان استفاده کنید و یا حتی از تعریف مشتریان در خصوص محصولات و خدماتتان ویدئو تولید کنید و در رسانه های اجتماعی منتشر نمایید.

  3. اطمینان حاصل کنید که توصیه های دریافتی از مشتریان، به گروه مخاطب هدفتان مرتبط بوده و کاملا متقاعدکننده باشد. همچنین مطمئن شوید این توصیه ها بر ویژگی های قابل توجه محصولاتتان و نیز جنبه هایی از خدماتتان که بیشترین جذابیت را دارد تاکید دارند.

  4. این گفته ها را کوتاه، خوانا و مناسب برای مطالعه تنظیم کنید و برای رعایت اعتبار این نقل قول ها همیشه نام کامل، شرکت و عنوان شغلی را ذکر کنید.

  5. با مطالبی که در اختیار دارید خلاقیت به خرج دهید. تراکتی از بازخوردهای رضایتمندی مشتریان در کیسه های فروش قرار دهید و یا توصیه های مشتریان را در وبلاگی به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید از صحبت های مشتریانتان در آگهی محصولات استفاده کنید و یا نقل قول مثبتی از مشتریان را پشت کارت ویزیت خود چاپ کنید.

  6. از توصیه های مشتریان در دسته بندی های مشخص استفاده کنید. در این صورت می توانید به نگرانی های خاصی که مشتریان شما ممکن است داشته باشند پاسخ دقیق بدهید. از نظراتی استفاده کنید که اعتبار شما را به عنوان تامین کننده محصولات به خوبی نشان دهد و یا بازخوردهایی را منعکس کنید که سرعت تحویل کالا توسط شما را منتقل کند. این مطالب را می توانید در صفحه سفارش محصولاتتان ذکر کنید.

  7. فقط به بازخوردهی از اشخاص(حقیقی) فکر نکنید. آیا می توانید نام و یا لوگوی شرکت های معتبری که از خدمات شما استفاده می کنند را بیاورید؟ اگر می توانید لیست مفصلی از مشتریان خود را ذکر کنید، حتما این کار را انجام دهید.

  8. این توصیه های مشتریان را با به روزرسانی مرتب، تازه و جالب توجه نگهدارید.

  9. در کنار نظرات مشتریان لینک وبسایت آن ها را ذکر کنید. تهیه لیستی از لینک های دوسویه و تعاملی و ارتباط در شبکه های اجتماعی این امکان را به مشتریان بالقوه می دهد که بدانند در کسب و کارتان با چه افرادی در تعامل هستید.

  10. قبل از اینکه از نظرات مشتریان استفاده کنید از آن ها اجازه بگیرید و مطمئن شوید رضایت دارند از اینکه نظراتشان منتشر می شود.

به آوانک بپیوندید
Share
تندیس طلائی رهبری
نشان عالی رضایت مندی مشتری

استفاده از مطالب سايت آوانک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به نرم افزاری آموت می‌باشد.

شرکای تجاری شرکت توسعه ارتباط و خدمات طلائی خاورمیانه و شرکای تجاری شرکت مخابرات ایران
مجوز شماره 735/8420726 شرکت مخابرات ایران
Top