فروش در عصر کرونا

فروش در عصر کرونا

با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح کشور، توصیه اکید وزارت بهداشت مبنی بر ماندن افراد در خانه و پرهیز از ترددهای غیر ضروری می باشد. اینکار باعث شکستن زنجیره انتقال و کاهش خطر ابتلا به ویروس کرونا می باشد.

در چنین شرایطی، بازارهای اقتصادی شدیدا تحت تاثیر قرار می گیرند، مخصوصا با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال هستیم و بازار شب عید نیز متاثر از این بیماری شده است. پیش بینی ها از تغییر شرایط فعلی چندان مستند و قابل اتکا نیست، لذا تغییر در بعضی فرایندهای بازرگانی شاید بهترین نسخه تجویزی برای عبور از این شرایط بحرانی باشد. بازاریابی و فروش غیرحضوری تنها و موثرترین گزینه موجود برای صاحبان کسب و کارها مخصوصا کالا یا محصول محور می باشد. استفاده از رسانه ها و شبکه های اجتماعی، بازاریابی تلفنی، وبسایت ها و اپلیکیشن ها ابزارهایی هستند که برای این منظور کاربرد دارند.

this is a p

به آوانک بپیوندید
Share
تندیس طلائی رهبری
نشان عالی رضایت مندی مشتری

استفاده از مطالب سايت آوانک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به نرم افزاری آموت می‌باشد.

شرکای تجاری شرکت توسعه ارتباط و خدمات طلائی خاورمیانه و شرکای تجاری شرکت مخابرات ایران
مجوز شماره 735/8420726 شرکت مخابرات ایران
Top