بانک شمارهها
ارسال پیام صوتی با بانک اطلاعاتی
ارسال پیامصوتی با بانک اطلاعاتی یکی از بهترین روش های تبلیغات هدفمند است. برای درک چرایی آن، اول با مفهوم بانک اطلاعاتی آشنا میشویم…
بانک اطلاعاتی چیست؟
تصور کنید کسبوکار شما فروش عمده محصولات آرایشی و بهداشتی باشد. بهترین راه برای تبلیغات شما چیست؟ واضح است که مخاطب شما در این شغل، داروخانهها و فروشگاههای آرایشی و بهداشتی هستند. برای داشتن تبلیغات هدفمند و پربازده، لازم است فقط مخاطبان خود را هدف قرار دهید.
بانک اطلاعاتی در این مثال، شامل شمارههای صنف داروخانه و فروشگاههای آرایشی و بهداشتی میشود؛ یعنی مجموعهای از شمارهها که برای تبلیغات هدفمند شما کاربرد دارند.
بانک اطلاعاتی آوانک
سامانه پیامصوتی آوانک ، کاملترین بانک اطلاعاتی شماره تلفن جوامع مختلف را در اختیار دارد و با توجه به نیاز کاربرانش آن را به رایگان در اختیار ایشان قرار میدهد. اما چه چیزی باعث میشود بانک اطلاعاتی آوانک متمایز از سایر بانکهای اطلاعاتی باشد؟
کامل بودن
چندین سال فعالیت آوانک به عنوان اولین اپراتور پیام صوتی کشور ، به ما اجازه داده تا به شماره طیف وسیعی از اشخاص حقیقی و حقوقی دسترسی داشته باشیم و با سازماندهی این اطلاعات، آن را به شکل یک بانک اطلاعاتی جامع و کامل و تحت قوانین تبلیغاتی به مشتری ارائه کنیم.
بروزرسانی
همین الان عبارت بانک اطلاعاتی را در اینترنت جستوجو کنید. با تعداد زیادی لینک دانلود برخورد خواهید کرد. برخی از سایتها بانک را میفروشند و برخی آن را رایگان برای دانلود قرار میدهند اما از آنجایی که این بانکها قدیمی هستند و فعالیت سایت ارائهدهنده در بروز بودن بانک تاثیر زیادی دارد، با اطمینان میگوییم که بانک اطلاعاتی آوانک یکی از کاملترینهاست که مداوم بروزرسانی میشود.
رایگان به عنوان خدمت جانبی
درست است که بانک اطلاعاتی آوانک هم رایگان است، اما حق استفاده از آن برای مشتریان و کاربران آوانک محفوظ میماند و نمیتوان آن را با سایر بانکهای رایگان مقایسه کرد. این خدمتی است که ما به شکل جانبی برای راحتی و موفقیت کاربرانمان ارائه میدهیم.
مزیت بانکهای اطلاعاتی
در یک کلام؛ تبلیغات هدفمند! زمینه فعالیت سازمان یا کسبوکار شما هرچه که باشد، مخاطب خاص خود را دارد و برای اینکه نرخ بازگشت سرمایه شما در یک کمپین تبلیغاتی افزایش یابد، لازم است که سرنخ های بیشتری از تبلیغات خود کسب کنید؛ و برای کسب سرنخ بیشتر، باید مخاطب هدفمند داشته باشید. باید برای افرادی تبلیغات کنید که محصول و خدمات شما به دردشان بخورد.