آوانک

سرویس securecall صوتی چیست؟

سرویس securecall صوتی چیست؟
فهرست محتوا

برای پاسخ به سوال سرویس securecall صوتی چیست؟ بهتر است ابتدا چند موقعیت را روایت کنیم. تاکسی‌های اینترنتی را در نظر بگیرید که برقرار کننده تماس بین اشخاص مختلف هستند در شرایطی که حفظ حریم شخصی و امنیت آن‌ها مهم است. در این شرایط بهترین کار استفاده از تماس امن است. یا حتی ممکن است شما در شرکت خودتان تصمیم داشته باشید کارشناسان فروش یا پشتیبانی را با مشتریان خود متصل کنید اما امنیت و حریم شخصی آن‌ها حفظ شود، اینجا هم استفاده از تماس امن منطقی‌ترین کار است.

تماس امن چیست؟

سرویس securecall صوتی چیست؟

حالا می‌رویم سر اصل مطلب و اینکه سرویس securecall صوتی چیست؟ برقراری تماس بدون افتادن شماره یا در واقع همان (Number Masking) را تماس امن یا securecall می‌گویند. این قابلیت یکی از کارآمدترین خدماتی است که به صورت انحصاری توسط آوانک ارائه می‌شود و یک قدم بزرگ برای افزایش سطح امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران است.

تماس امن چه مزایایی دارد؟

حالا که به سوال سرویس securecall صوتی چیست؟ پاسخ دادیم لازم است به مزایای تماس امن یا securecall هم اشاره کنیم؛ این قابلیت هم مثل امکانات دیگر مزایایی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

حفظ حریم خصوصی کاربران

امنیت در هر موضوعی بسیار مهم است و ایجاد فضای امن برای کاربران از اصول اولیه و مهم مشتری مداری است؛ تماس امن هم دقیقا در همین راستا استفاده می‌شود و امکان بسیار مناسبی برای ایجاد امنیت است. چرا که دو طرف تماس شماره یکدیگر را نمی‌بینند و نگران شماره شخصی خود نیستند.

جلوگیری از ایجاد مزاحمت در یک شبکه متشکل از کاربران مختلف

وقتی شماره طرفین در اختیار یکدیگر قرار نگیرد، مشکلی اعم از مزاحمت هم پیش نخواهد آمد.

تماس رایگان

در تماس امن، دو طرف تماس هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند و کاملا برایشان رایگان است؛ هزینه تماس بر عهده شرکتی است که بستر تماس امن را تهیه و فراهم کرده است.

کسب اعتبار و اعتماد

هرکسی با شرکتی روبه‌رو باشد که از تماس امن استفاده می‌کند، حس امنیت بیشتری دارد و بهتر می‌تواند به شرکت اعتماد کند چون اصولا شرکت‌های بزرگ از تماس امن استفاده می‌کنند.

ضبط مکالمات

در تماس‌های امن اصولا مکالمات ضبط می‌شود؛ این مزیت برای شرکت‌هایی که به حقوق مشتری اهمیت می‌دهند، بسیار سودمند است.

تماس امن مناسب چه کسب و کارهایی است؟

هر کسب و کاری که خدماتی ارائه می‌دهد، می‌تواند از سرویس تماس امن در جهت بهبود عملکرد خود استفاده کند؛ در واقع می‌توان گفت تماس امن مناسب هر کسب و کاری است که نیاز به حفظ حریم خصوصی و امنیت دارد. از شرکت‌ها و کسب و کارهای بزرگ گرفته تا کوچک، همگی ممکن است با استفاده از تماس امن بتوانند تا اندازه زیادی تجربه مشتریان را بهبود ببخشند.

  • کسب و کارهای حوزه مالی: این چنین کسب و کارهایی که با اطلاعات مالی مشتریان در ارتباط هستند و حفظ چنین اطلاعاتی برایشان مهم است، بهتر است از تماس امن استفاده کنند.

  • کارهای حوزه درمان: برای حفظ حریم خصوصی بیمار و پزشک بهتر است کسب و کارهای این حوزه یا اپلیکیشن‌هایی که وظیفه اتصال بیمار و پزشک را دارند، از این امکان استفاده کنند.

  • کسب و کارهای آنلاین: حتی اگر کسب و کار کوچک یا آنلاین شاپ دارید، برای انتقال اطلاعات مهم بین مشتری و کارکنان بهتر است از این امکان استفاده شود.

  • شرکت‌ها یا اپلیکیشن‌های حمل و نقل: یکی از مهم‌ترین موارد استفاده از تماس امن در شرکت‌ها یا اپ‌های حمل و نقل است که می‌خواهند برای حفظ حریم مشتری، تماس را برقرار کنند اما شماره‌ای مشخص نشود.

این‌ها فقط تعدادی از کسب و کارها بود که به امکان تماس امن نیاز دارند و می‌توانند با استفاده از تماس امن کسب و کارشان را حرفه‌ای تر کنند.

چگونگی استفاده از تماس امن

سرویس securecall صوتی چیست؟

تماس امن یکی از امکانات وب سرویس پیام صوتی است؛ شاید لازم باشد توضیح کوتاهی درباره اینکه وب سرویس پیام صوتی چیست؟ بدهیم. وب سرویس پیام صوتی این امکان را به شما می‌دهد تا از طریق اتصال سایت یا اپلیکیشن به سامانه پیام صوتی، برای آن‌ها پیام صوتی ارسال کنید. مثلا شما می‌توانید از طریق وب سرویس کد تایید صوتی جهت ورود به اپلیکیشن خود برای کاربر ارسال کنید. تماس امن هم کاربرد دیگری از وب سرویس آوانک است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

شما برای استفاده از وب سرویس پیام صوتی، تماس امن یا دیگر امکانات وب سرویس، ابتدا باید دمو ده روزه رایگان آوانک را فعال کنید.

در دمو رایگان آوانک که به مدت 10 روز برایتان فعال است، می‌توانید از تمام امکانات استفاده کنید و بیشتر با اپراتور پیام صوتی آوانک آشنا شوید؛ در تمام مراحل از ثبت‌نام گرفته تا استفاده از خدمات و ارسال پیام صوتی، کارشناسان فروش و پشتیبانی آوانک همراه شما خواهند بود تا در صورت نیاز به راهنمایی، سوالات شما را پاسخ دهند.

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

تلاش کردیم در این مقاله به سوال سرویس securecall صوتی چیست؟ پاسخ بدهیم و گفتیم که در بعضی کسب و کارها حفظ حریم شخصی و پنهان ماندن شماره تلفن دو طرف تماس، از اهمیت زیادی برخوردار است. مثلا در استفاده از تاکسی‌های اینترنتی یکی از عواملی که می‌تواند به شما حس اطمینان بدهد، این است که بدانید شماره شما برای فردی که پشت خط است نمایان نخواهد شد. در چنین شرایطی استفاده از تماس امن بهترین کار است؛ تماس امن یکی از امکانات موثر وب سرویس پیام صوتی آوانک است. پیشنهاد ما برای کسب اطلاعات بیشتر این است که با کارشناسان فروش آوانک تماس بگیرید.

Search
محبوب ترین مطالب
مطالب مرتبط
سامانه پیام صوتی آوانک

همین حالا عضو خبرنامه ما شوید و

10 روز پنل رایگان دریافت کنید!

ورود
خرید پنل آوانک