آوانک

نحوه پیام دادن در روبیکا

نحوه پیام دادن در روبیکا
فهرست محتوا

گوشی ما عموما دارای اپلیکیشن‌های مختلفی است که هر کدام مخصوص انجام یک کار است؛ یک اپلیکیشن مخصوص ارسال پیام و تعامل با دیگران است و یک برنامه دیگر برای دیدن سریال و فیلم. روبیکا کار را راحت کرده است و تمامی این امکانات را در خود جای داده تا کاربران با داشتن فقط برنامه‌ای مثل روبیکا، به تمام امکانات مورد نیازشان دسترسی داشته باشند. در این مطلب درباره نحوه پیام دادن در روبیکا و استفاده از دیگر امکانات آن نکات مهمی را ذکر کرده‌ایم که امیدواریم مفید واقع شود.

روبیکا چیست؟

برای توضیح نحوه پیام دادن در روبیکا بهتر است ابتدا توضیحی کوتاه و جامع درباره این برنامه ارائه دهیم. روبیکا یک پیام‌رسان اجتماعی ایرانی است که برای ارتباط با دوستان و همکاران و انجام فعالیت‌های گروهی مورد استفاده قرار می‌گیرد. هدف این اپلیکیشن ارتقاء ارتباطات اجتماعی و فراهم آوردن فضایی امن و محافظه‌کارانه برای کاربران بوده است که در سال 1396 هم شروع به کار کرد.

این پلتفرم بستری را فراهم می‌کند تا کاربران با دوستان، خانواده و همکاران خود ارتباط برقرار کنند و به صورت گروهی یا یک به یک پیام‌ها، عکس‌ها، ویدئوها و فایل‌های دیگر را به اشتراک بگذارند. با توجه به فیلترینگ و دیگر محدودیت‌ها برای دسترسی به اپلیکیشن‌های بین‌المللی، روبیکا به یکی از پلتفرم‌های محبوب در ایران تبدیل شده است.

آشنایی با کاربردهای مختلف روبیکا

نحوه پیام دادن در روبیکا

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این اپلیکیشن، جامع بودن آن است به شکلی که همه‌ی برنامه‌های پرکاربرد مورد نیاز کاربران را یک‌جا در اختیارشان قرار می‌دهد. روبیکا امکانات مختلفی دارد که در ادامه لیست کوتاهی از خدماتش را ارائه می‌دهیم:

     

      • درآمدزایی از طریق تولید محتوا

      • سرویس پیام‌رسان

      • سرویس روبینو (شبکه اجتماعی)

      • سرویس روبی کلاس

      • مشاهده فیلم، سریال و انیمیشن بدون نیاز به خرید اشتراک

      • خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبوض

      • دنیای احسان

      • دسترسی به معتبرترین خبرگزاری‌ها از طریق صفحه اخبار

      • دسترسی به کانال‌های پرمخاطب

      • سرویس ورزشی

    آموزش پیام دادن در روبیکا

    یکی از نکات مهمی که قصد توضیح آن را در این مطلب داریم، نحوه پیام دادن در روبیکا است؛ آموزش استفاده از شبکه‌های اجتماعی، برای استفاده از آن‌ها بسیار مفید و ضروری است. نکته مهمی که در ابتدای این بخش باید به آن اشاره کنیم این است که مصرف اینترنت در بخش پیام‌رسان برنامه روبیکا برای ارسال پیام‌های متنی، صوتی یا تصاویر برای افرادی که از اینترنت ایرانسل و همراه اول استفاده می‌کنند، رایگان است.

       

        • برنامه روبیکا را روی گوشی تلفن خود باز کنید.

        • اصولا آیکون ذره‌بین همه‌جا به معنی جستجو است؛ آن را لمس کنید و نام کاربر مورد نظرتان را تایپ کنید.

        • بعد از پیدا کردن شخص مورد نظرتان، باید آن را دنبال یا به اصطلاح فالو کنید.

        • سمت چپ صفحه سه نقطه‌ را بزنید و گزینه اشتراک گذاری پروفایل را انتخاب کنید.

        • از میان برنامه‌های پیشنهاد شده، روبیکا را انتخاب کنید و وارد پیام‌های ذخیره شده شوید.

        • پس از انتخاب گزینه بله، لینکی در همان صفحه برای شما ارسال می‌شود.

        • در قسمت نوشتن، پیام را پیست کنید و قبل از آیدی، @ بگذارید.

        • حالا سند کنید و روی لینک کلیک کنید.

        • در این مرحله شما وارد صفحه چت با مخاطب مدنظرتان شده‌اید و می‌توانید پیام خود را ارسال کنید.

      نحوه پیام دادن در روبیکا ممکن است کمی سخت باشد و در ابتدا برای همه افراد دسترسی به آن راحت نباشد؛ اما به مرور برایتان ساده خواهد شد.

      برقراری تماس صوتی در روبیکا

      نحوه پیام دادن در روبیکا

      حالا که نحوه پیام دادن در روبیکا را به صورت کامل توضیح دادیم، وقت آن است که درباره امکان دیگری تحت عنوان تماس صوتی روبیکا بیشتر توضیح دهیم.

      پیام‌رسان روبیکا در کنار امکانات کاربردی دیگری که دارد، قابلیت برقراری تماس صوتی را نیز برای کاربران فراهم می‌کند؛ از این طریق افراد می‌توانند از امکان برقراری تماس صوتی با تمام افرادی که روبیکا دارند، استفاده کنند. در کنار برقراری تماس صوتی در اپلیکیشن‌های پیام‌رسان، شما می‌توانید از طریق تهیه پنل پیام صوتی هم تماس صوتی برقراری کنید. برای تهیه پنل پیام صوتی یا نمایندگی پنل صوتی، می‌توانید با کارشناسان فروش و پشتیبانی پیامک آموت تماس بگیرید تا با مشاوره رایگان، از تمام امکانات پنل مطلع شوید.

      جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

      احتمالا بارها شده که نام روبیکا را از تبلیغات تلویزیون شنیده باشید یا از طریق بازاریابی دهان به دهان از کاربران مختلف روبیکا، درباره این اپلیکیشن شنیده‌اید. این پیام‌رسان داخلی از اولین پیام‌رسان های داخلی محسوب می‌شود که به نوعی می‌توان گفت ترکیبی جامع از دیگر برنامه‌های  بین‌المللی ارتباطات اجتماعی است. این برنامه مانند تلگرام یا واتساپ فقط برای برقراری ارتباط نیست و می‌توانید از امکانات مختلف دیگر آن هم استفاده کنید.

      اخبار، فروشگاه آنلاین کتاب، تماشای فیلم و سریال، خرید بسته های شارژ سیم کارت و اینترنت، کمپین‌های مختلف احسان و نیکوکاری و برقراری ارتباط بخشی از قابلیت‌های روبیکاست که می‌توانید با نصب این برنامه درباره هر یک از این موارد اطلاعات دقیق‌تری کسب کنید.

      شناخت هر برنامه باعث استفاده بهتر و مناسب‌تر از آن می‌شود؛ به همین دلیل در این مطلب سعی کردیم مطالبی مثل نحوه پیام دادن در روبیکا و امکانات آن را توضیح دهیم؛ امیدواریم مطالب مطرح شده، مفید واقع شود.

      Search
      محبوب ترین مطالب
      مطالب مرتبط
      سامانه پیام صوتی آوانک

      همین حالا عضو خبرنامه ما شوید و

      10 روز پنل رایگان دریافت کنید!

      ورود
      خرید پنل آوانک