آوانک

نحوه پیام دادن در اینستاگرام

نحوه پیام دادن در اینستاگرام
فهرست محتوا

اینستاگرام در وهله اول یک شبکه اجتماعی برای بارگذاری تصاویر است؛ اما این ابتدایی‌ترین کارکرد اینستاگرام است و کارکردهای دیگری دارد که از قضا بسیار هم جذاب است. یکی از این کارکردها ارسال دایرکت است که به نوعی ابزاری برای برقراری ارتباط بیشتر و تعامل با دیگران هم هست؛ این موضوع هدف اساسی بسیاری از شبکه‌های اجتماعی ست. نحوه پیام دادن در اینستاگرام از مباحث پر کاربرد در این شبکه اجتماعی محسوب می‌شود که در ادامه درباره آن توضیح خواهیم داد.

نحوه پیام دادن در دایرکت اینستاگرام

      • نحوه پیام دادن در دایرکت اینستاگرام کار سختی نیست؛ ابتدا برنامه اینستاگرام را روی گوشی خود باز کنید.

      • در صفحه اصلی اینستاگرام روی آیکون پیام‌ها (سمت راست، بالای صفحه) ضربه بزنید.

      • در صفحه پیام‌های مستقیم، روی آیکون پیام جدید کلیک کنید؛ این آیکون معمولاً نماد یک مداد یا نوشتن یک پیام است که در سمت راست صفحه، بالا قرار دارد.

      • حالا گیرنده یا گیرندگان پیام را از لیست دوستان خود انتخاب کنید؛ همچنین می‌توانید با جستجوی نام کاربری یا نام واقعی آن‌ها، آن‌ها را پیدا کنید.

      • پس از تایپ متن و افزودن محتواهای دلخواهتان، آیکون ارسال را لمس کنید تا پیام شما به گیرنده ارسال شود.

    به این شکل شما نحوه پیام دادن خصوصی در اینستاگرام یا همان دایرکت اینستاگرام را آموزش دیدید و می‌توانید آن را پیاده‌سازی کنید.

    آموزش پیام دادن به پشتیبانی اینستاگرام

    نحوه پیام دادن در اینستاگرام

    حالا که نحوه پیام دادن در دایرکت اینستاگرام را آموزش دادیم، می‌خواهیم به سراغ آموزش پیام دادن به پشتیبانی اینستاگرام برویم. ممکن است مشکلی برای شما پیش آمده باشد که برای رفع آن نیاز به برقراری ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام داشته باشید. در این صورت باید به روشی که در ادامه توضیح داده‌ایم قدم به قدم پیش بروید.

        • وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و به صفحه پروفایل خود بروید (سمت راست صفحه، پایین) سپس آیکون سه نقطه را در بالای صفحه انتخاب کنید.

        • حالا گزینه تنظیمات یا Settings را انتخاب کنید؛ به پایین صفحه بروید تا به بخش پشتیبانی یا Help برسید.

        • گزینه گزارش مشکل یا Report a Problem را انتخاب کنید و مشکل یا سوال خود را به صورت دقیق توضیح دهید.

        • پس از توضیح مشکل، گزینه send را انتخاب کنید تا پیام‌تان ارسال شود.

      برقراری ارتباط با اینستاگرام از طریق سایت

      در راستای آموزش استفاده از شبکه‌های اجتماعی، آموزش پیام دادن به پشتیبانی اینستاگرام در خود اپلیکیشن اینستاگرام را توضیح دادیم؛ اگر این روش به هر دلیلی پاسخ نداد، می‌توانیم سراغ روش بعدی یعنی برقراری ارتباط با پشتیبانی از طریق سایت برویم. در اصل اینستاگرام سایت Help.instagarm.com را برای ارائه خدمات پشتیبانی به کاربران عادی خود ایجاد کرده است.

      برای ارسال تیکت و درخواست پشتیبانی از اینستاگرام، مراحل زیر را طی کنید:

          • سایت Help.instagarm.com را باز کنید؛ از بالای صفحه، سمت راست می‌توانید زبان سایت را تغییر دهید. از همین طریق زبان فارسی را در کادر مشخص شده، سرچ و سپس انتخاب کنید و تغییرات ایجاد شده را سیو کنید. به این شکل زبان کل سایت به فارسی تغییر می‌کند.

          • حالا از بین گزینه‌های موجود، گزینه‌ای که مشکل شما را شامل می‌شود، انتخاب کنید. به تفکیک موضوعات، توضیحاتی برای شما ارائه داده شده است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

          • توضیحات این سایت به قدری کامل است که احتمالا مشکل شما حل خواهد شد. پایین صفحه سایت درباره مفید بودن اطلاعات از شما سوال می‌شود، اگر مشکل‌تان حل نشده است، به فیلد جدیدی هدایت می‌شوید.

          • در این فیلد می‌توانید در حد 500 کاراکتر، مشکل‌تان را توضیح دهید و ارسال کنید.  

        نحوه ارسال پیام صوتی در اینستاگرام

        نحوه پیام دادن در اینستاگرام

        برای ارسال پیام صوتی در اینستاگرام باید وارد دایرکت شخص یا گروهی شوید که تصمیم ارسال پیام صوتی در آن را دارید؛ حالا در بخش تایپ کردن متن، یک میکروفون می‌بینید که با لمس و نگه داشتن دست‌تان رو آن، می‌توانید پیام صوتی خود را ارسال کنید. در نظر داشته باشید پیام‌های صوتی در اینستاگرام محدودیت زمانی دارد و نباید بیش از یک دقیقه شود.

        علاوه بر این نوع ارسال پیام صوتی در اینستاگرام یا دیگر شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید از طریق سامانه پیام صوتی هم پیام صوتی خود را برای افرادی که می‌خواهید ارسال کنید. تفاوت این نوع ارسال پیام صوتی با ارسال پیام صوتی در اینستاگرام در تعداد آن است. با استفاده از اپراتور پیام صوتی آوانک، شما می‌توانید به تعداد انبوه پیام صوتی خودتان را ارسال کنید.

        از طریق وب سرویس پیام صوتی هم می‌توانید سایت یا اپلیکیشن خود را به سامانه پیام صوتی خود متصل کنید تا در صورت انجام عملی مشخص از سوی کاربر، پیام صوتی برنامه‌ریزی شده‌ای برایش ارسال شود.

        جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

        اینستاگرام به نوعی در میان شبکه‌های اجتماعی منحصر به فرد است؛ همان‌طور که دیده‌اید شبکه‌های اجتماعی دیگر بر پایه کلمات و نوشته‌ها بنا می‌شوند در صورتی که درباره اینستاگرام چنین نیست. در شبکه اجتماعی مورد بحث ما، تصاویر هستند که باعث برقراری ارتباط بین افراد می‌شود و بیس این شبکه اجتماعی بر همین اساس چیده شده است.

        همین تفاوت اینستاگرام با دیگر شبکه‌های اجتماعی باعث جذابیت آن شده است و محبوبیتی مثال زدنی را به دنبال داشته است. به همین خاطر در این مطلب به استفاده از این شبکه اجتماعی و نحوه پیام دادن در آن پرداخته‌ایم؛ امیدواریم مطالب مطرح شده برایتان مفید باشد.

        Search
        محبوب ترین مطالب
        مطالب مرتبط
        سامانه پیام صوتی آوانک

        همین حالا عضو خبرنامه ما شوید و

        10 روز پنل رایگان دریافت کنید!

        ورود
        خرید پنل آوانک