آوانک

روش تبلیغات مطب و خدمات پزشکان چیست؟

روش تبلیغات مطب و خدمات پزشکان چیست؟
فهرست محتوا

همه افراد برای انتخاب مطب پزشک یا مراکز پزشکی، سخت‌گیری های خاص خود را دارند چون مسئله سلامتی در میان است؛ پس طبیعی است که جست‌وجوی بیشتری در این باره صورت بگیرد. در همین بین شما به عنوان یک پزشک یا مدیر یک مرکز درمانی، با استفاده از مناسب‌ترین روش‌ها برای تبلیغات می‌توانید مراجعین مختلف را جذب کنید. به دلیل اهمیت همین ماجراست که در این مقاله پاسخ‌های مناسب برای پرسش “روش تبلیغات مطب و خدمات پزشکان چیست؟” را بررسی کرده‌ایم.

 انواع روش های تبلیغات برای مطب و کلینیک

روش‌های مختلف برای تبلیغات مطب و کلینیک وجود دارد  که برخی آنلاین و برخی آفلاین انجام می‌شوند که در ادامه هر یک از آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

تبلیغات آنلاین پزشکی

روش تبلیغات مطب و خدمات پزشکان چیست؟

تبلیغات آنلاین آن دسته از تبلیغاتی هستند که با استفاده از اینترنت و در بستر اینترنت انجام می‌شوند؛ تبلیغات ایمیلی، پوش نوتیفیکیشن، گوگل ادز، سایت‌ها و … در دسته تبلیغات آنلاین انجام می‌شوند.

تبلیغات شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی مختلف بستر بسیار مناسبی برای تبلیغات هستند؛ یادآوری محصولات قدیمی، رونمایی از محصول جدید یا ایجاد جذابیت برای مخاطبان می‌تواند از طریق تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی مختلف صورت بگیرد. به خاطر داشته باشید که هر یک از شبکه‌های اجتماعی، پرسونای خاص خود را دارد و تولید محتوا در هر یک از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارد که باید آن را بشناسید و رعایت کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ ممکن است این روزها رونق کم‌تری داشته باشد اما هنوز هم طرفداران خاص خودش را دارد؛ در ایمیل امکان ارائه لینک و تصاویر وجود دارد و همین خود موضوع مهمی است.

گوگل ادز

گوگل ادز به شما این امکان را می‌دهد که در کلمات کلیدی مدنظرتان، در صدر جستجوها ظاهر شوید و بر اساس تعداد کلیکی که می‌گیرید، باید هزینه‌ای به ارز بین‌المللی پرداخت کنید. می‌دانید که اکثر افراد به همان سایت‌های ابتدایی بسنده می‌کنند و سراغ دیگر محتواها نمی‌روند، به همین دلیل این کار می‌تواند برایتان سودمند باشد.

پوش نوتیفیکیشن

پوش نوتیفیکیشن‌ها در بسیاری از ابزارها مثل مرورگر وب، اپلیکیشن یا سیستم عامل ارسال می‌شود؛ از طریق این امکان، بازدید کننده سایت یا کاربر اپلیکیشن پیامی روی گوشی خود دریافت می‌کند که در سریع‌ترین زمان ممکن، توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند.

تبلیغات آفلاین پزشکی

ممکن است در نگاه اول اینطور به نظر برسد که تبلیغات آفلاین این روزها چندان با اقبال مواجه نمی‌شوند؛ در صورتی که این تصور اشتباه است و بعضی روش‌های تبلیغات آفلاین همچنان با استقبال زیادی رو به رو می‌شود. ارسال پیام صوتی تبلیغاتی، بازاریابی دهان به دهان، چاپ بروشور و… در زمره همین تبلیغات آفلاین قرار می‌گیرند.

بازاریابی دهان به دهان

مشتریان قدیمی شما مهم‌ترین و مناسب‌ترین افراد برای جذب مشتریان جدید هستند؛ اگر مشتریان قدیمی خود را راضی نگه دارید، می‌توانند بهترین نوع بازاریابی را برای شما داشته باشند.

چاپ بروشور

این روزها چاپ تراکت یا بروشور ممکن است کمی قدیمی شده باشد اما کسب و کارهای زیادی برای جذب مشتریان محلی از همین نوع تبلیغات استفاده می‌کنند.

ارسال پیام صوتی تبلیغاتی

روش تبلیغات مطب و خدمات پزشکان چیست؟

ارسال پیام تبلیغاتی صوتی با استفاده از اینترنت و توسط یک اپراتور صوتی مثل آوانک انجام می‌شود اما برای دریافت آن، نیازی به دسترسی به اینترنت نیست؛ از آن جایی که اصولا تماس‌ها حاوی مسائل ضروری‌تر و مهم‌تری هستند، توجه به آن‌ها هم بیشتر است. پس اگر شما هم برای تبلیغات خود از امکان تماس صوتی استفاده کنید، نتیجه بهتری خواهید دید.

بهترین روش تبلیغ مطب

تا به اینجا روش‌های متفاوتی را برای تبلیغات مطب و خدمات پزشکی معرفی کردیم اما در ادامه می‌خواهیم نتیجه‌بخش ترینِ آن‌ها را معرفی کنیم: ارسال پیام صوتی منطقه‌ای. پیام صوتی به خودی خود جذاب و تاثیرگذار است. شما دارید از طریق تماس با مخاطبان، برند خود را تبلیغ می‌کنید؛ کاری که در مقایسه با سایر اشکال بازاریابی بسیار نوآورانه است و همین خود عامل تاثیرگذاری بیشتر است.

بازاریابی از طریق پیام صوتی خود به تنهایی سودمند است اما استفاده از قابلیت‌های متنوع آن می‌تواند به سودمندی آن بیفزاید؛ برای مثال ارسال به بلک لیست می‌تواند یکی از دغدغه صاحبان کسب و کار در ارسال پیام باشد در صورتی که ارسال پیام صوتی چنین چالشی را ندارد و پیام صوتی شما به همه افراد می‌رسد.

ارسال پیام صوتی منطقه‌ای هم اصولا نتایج بسیار مثبتی به دنبال دارد چون شما پیام صوتی تبلیغاتی خود را برای افرادی ارسال می‌کنید که در منطقه و محدوده مدنظرتان هستند؛ به این شکل پیام شما به افرادی می‌رسد که امکان مراجعه به مطب یا کلینیک شما را دارند و به شما نزدیک هستند.

 هزینه تبلیغات مطب پزشکان

اگر شما بخواهید از تمام روش‌های تبلیغات استفاده کنید قطعا هزینه بسیار زیادی خواهد داشت در صورتی که ممکن است بازگشت هزینه چندانی نداشته باشد. در نتیجه پیشنهاد ما به شما این است که بودجه خود را روی روشی از تبلیغات بگذارید که نتیجه خوبی در پی داشته باشد.

ارسال پیام صوتی تبلیغاتی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد؛ چون شما با هر مقدار هزینه‌ای که بخواهید و بودجه‌ای که داشته باشید، می‌توانید از این روش استفاده کنید و به میزان دلخواه پیام صوتی خود را ارسال کنید. هزینه ارسال پیام صوتی به صورت پالسی هم محاسبه می‌شود و هر پالس شامل 30 ثانیه است. شما با داشتن یک صوت 30 ثانیه‌ای برای تبلیغ مطب خود، می‌توانید هزینه بسیار مناسبی برای تبلیغات صرف کنید.

مشاوره تبلیغات پزشکی

اگر برای مطب یا کلینیک پزشکی به دنبال راه‌هایی برای تبلیغات هستید، می‌توانید با کارشناسان فروش و پشتیبانی پیام صوتی آوانک تماس بگیرید؛ کارشناسان حرفه‌ای ما در زمینه تبلیغات، راهنمایی‌های لازم را ارائه خواهند داد. برای ارتباط با کارشناسان پیام صوتی آوانک با شماره‌های 01531777200 و 02191305200 تماس بگیرید یا از طریق سایت آوانک دمو رایگان 10 روزه ما را ثبت‌نام کنید.

Search
محبوب ترین مطالب
مطالب مرتبط
سامانه پیام صوتی آوانک

همین حالا عضو خبرنامه ما شوید و

10 روز پنل رایگان دریافت کنید!

ورود
خرید پنل آوانک