آوانک

10 مورد از حیاتی‌ترین مزایای ارسال پیام صوتی

Advantages of sending voice messages
فهرست محتوا

با فراهم آمدن امکان ارسال پیام صوتی و استفاده از آن در تبلیغات و مشتری‌مداری، انقلاب بزرگی در فروش اتفاق افتاده است. پیام صوتی اولین‌بار در ایران توسط شرکت آوانک راه‌اندازی شد و طوفانی در بازار به‌پا کرد که هنوز نخوابیده است. مزایای ارسال پیام صوتی و امکانات بی‌نظیرش دلیل اصلی این انقلاب تبلیغاتی بودند؛ چون طعم فروش واقعی و تبلیغات نتیجه‌بخش را به کسب‌وکارهای مختلف چشاندند.

اگر آماده تجربه بیشترین میزان فروش، بیشترین تاثیر‌گذاری با کم‌ترین هزینه ممکن هستید، جای درستی آمده‌اید. در ادامه به شما نشان می‌دهیم که مزایای ارسال پیام صوتی چگونه فروش شما را دگرگون می‌کند. به طور کلی تمام این مزایا در پنل پیام صوتی آوانک موجود هستند تا مانند پلی مستحکم شما را به دنیای تبلیغات نتیجه‌بخش و فروشی که لایقش هستید متصل کنند.

.

مهم‌ترین مزیت ارسال پیام صوتی

..

مهم‌ترین مزیت ارسال پیام صوتی

تماس انبوه تبلیغاتی در صدر جدول مزایای ارسال پیام صوتی قرار دارد. با این امکان شما پیام خود را در قالب یک تماس صوتی که توسط بهترین گویندگان ایران ضبط شده است به مخاطب خود منتقل می‌کنید. شاید افراد ایمیل خود را دیر‌به‌دیر چک کنند، حوصله خواندن پیامک‌های تبلیغاتی را نداشته باشند و یا از تبلیغات سوشال مدیا فراری باشند؛ اما به طور قطع همه آن‌ها تماس تلفنی خود را جواب می‌دهند. با این کار تنها در چند ثانیه می‌توانید به تعداد بی‌شماری از مخاطبین خود وصل شوید و تبلیغ کسب‌وکار خود را در گوش آن‌ها بخوانید.

امتیاز‌ات ارسال پیام صوتی برای کسب‌وکارهای مختلف

  • دسترسی گسترده به مشتریان؛ حتی آن‌هایی که اینترنت ندارند.
  • انعطاف بالا در ارائه خدمات؛ از تنوع بالای خدمات و امکانات ارسال پیام صوتی می‌توانید برای اهداف متفاوتی برنامه‌ریزی کنید. به طور مثال: برگزاری کمپین تبلیغاتی، ارائه خدمات مشتری مداری، کمپین‌های افزایش آگاهی از برند، پشتیبانی حرفه‌ای مشتریان و غیره.
  • سرعت بسیار بالا؛ یکی از سریع‌ترین تبلیغات گسترده جهان، ارسال پیام صوتی انبوه است که شما را قادر می‌سازد در کمتر از چند دقیقه تبلیغ خود را به گوش میلیون‌ها نفر برسانید.

..

کاربردی‌ترین مزایای ارسال پیامک صوتی

..

کاربردی‌ترین مزایای ارسال پیامک صوتی

 ارسال پیامک صوتی امکانات بی‌شماری در اختیار شما قرار می‌دهد؛ اما برخی از آن‌ها کاربردی حیاتی برای اثربخش‌شدن تبلیغات دارند. در زیر با این امکانات آشنا شوید.

ارسال پیام صوتی به تلفن ثابت و تلفن همراه

موبایل، تلفن خانه و تلفن محل کار مشتری شما زنگ می‌خورد و پیام تبلیغاتی شما برای او پخش می‌شود. این مزیت ارسال پیامک صوتی به معنای نفوذ همه جانبه شما به ذهن مشتریان‌تان است.

ارسال پیام صوتی گروهی و دستیابی به حجم وسیعی از مخاطبین

هرچه صدای کسب‌وکار خود را به گوش افراد بیشتری برسانید، توجه افراد بیشتری را جلب می‌کنید. با استفاده از پنل‌ پیشرفته پیام صوتی آوانک، هیچ محدودیتی در تعداد پیام صوتی ارسالی ندارید.

هزینه پایین ارسال پیام صوتی

به بزرگترین تبلیغات ممکن فکر کنید و نگران هزینه‌ آن نباشید. تعرفه ارسال پیام صوتی بسیار مناسب است؛ و باعث می‌شود در عین حال که تبلیغات خود را به گوش به طیف گسترده‌ای از مشتریان بالقوه خود می‌رسانید، هزینه معقولی بپردازید.

ارسال پیام صوتی به صورت منطقه‌ای با انتخاب محدوده از روی نقشه

آوامپ یک سیستم پیشرفته در پنل پیام صوتی به موبایل است که به شما اجازه می‌دهد منطقه هدف خود را روی نقشه انتخاب کنید. (چه یک ناحیه – چه یک شهر) و برای تمام افراد آن‌جا پیام صوتی ارسال کنید.

تبدیل متن به صدا و راحتی در ارسال پیام صوتی

ضمن این که می‌توانید از صدای خودتان در پیام صوتی استفاده کنید و آن را برای مشتریان ارسال کنید، همچنین می‌توانید متن پیام مورد نظر خود را بنویسید تا در پنل آوانک توسط بهترین گویندگان ایران به صدا تبدیل شود.

برگزاری نظرسنجی صوتی و ثبت رای با شماره گیری ۱ الی ۹ توسط مشتری

برای مشتریان خود نظرسنجی صوتی ارسال کنید و نرخ مشارکت آن‌ها را بالا ببرید. همیشه یکی از مشکلات شرکت‌ها برای بهبود کیفیت خدمات خود در راستای جلب نظر مشتری این بوده است که افراد تمایلی به شرکت در نظرسنجی‌های آنان نشان نمی‌دهند. چنین مشکلی در نظرسنجی صوتی وجود ندارد چون بسیار راحت است و فقط با وارد کردن یک عدد انجام می‌شود.

پشتیبانی کامل از زبان فارسی و کاربری آسان و راحت

یکی از مزایای ارسال پیام صوتی در پنل آوانک راحتی استفاده از آن است که بدون داشتن هیچ اطلاعات پایه‌ای برای تمام افراد قابل استفاده است.

نمودار اثربخشی برای مشاهده درصد توجه مشتریان به پیام صوتی

یکی از کارآمدترین مزایای ارسال پیام صوتی در آوانک امکان بررسی وضعیت کمپین پیام صوتی در قالب یک نمودار حرفه‌ای و قابل فهم است. در این نمودار می‌توانید با ریز جزئیات بررسی کنید که دقیقا چند نفر از دریافت کنندگان پیامک صوتی شما تا چه میزان از آن را گوش کرده‌اند. به این ترتیب می‌توانید پیام خود را بهینه کنید و آن را در جهتی تغییر دهید که مشتریان واکنش بهتری به آن نشان می‌دهند. 

دسترسی به بانک گسترده‌ای از شماره همراه افراد مشاغل مختلف

این مزیت ارسال پیام صوتی فقط در پنل پیشرفته‌ای مانند آوانک برای شما فراهم است. در این پنل می‌توانید به هر صنف خاصی که مدنظرتان است پیام تبلیغاتی ارسال کنید و درست وسط خال بزنید.

گزارش‌گیری پیشرفته از وضعیت تمام ارسالی‌ها

اگر شما ندانید که چند در صد از پیام‌های شما تحویل داده شده‌اند و چند درصد آن‌ها درحال ارسال می‌باشند و یا مشکلی در ارسال‌شان پیش‌آمده است، باعث می‌شود تصمیمات بازاریابی خود را هوشمندانه‌تر بگیرید و برنامه‌ریزی حرفه‌ای تری داشته باشید.

..

مزایای پیام صوتی انبوه

در میان تمام مزایای ارسال پیام صوتی، قابلیت ارسال انبوه مانند یک الماس می‌درخشد. این امکان به معنی دسترسی شما به تعداد زیادی از مشتریان بالقوه‌ای‌ست که فقط به یک تحریک نیاز دارند تا خرید انجام دهند و به مشتری فعلی شما تبدیل شوند. برای دست‌یابی به چنین هدفی فقط کافی است جامعه هدف خود را مشخص کنید و با یک کلیک، پیام صوتی خود را برای آنان ارسال کنید.

از پیام صوتی بهره ببرید

مزایای ارسال پیام تبلیغاتی صوتی

اگر با پیام صوتی آشنایی ندارید، پیشنهاد می‌کنم مقاله‌ی «پیام صوتی چیست؟» را حتما مطالعه کنید. این کار باعث می‌شود دید بهتری از مزایای ارسال پیام صوتی به دست بیاورید. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت آوانک، پنل ارسال پیام صوتی انبوه خود را به‌صورت رایگان فعال کنید و به مدت ۱۰ روز بدون صرف هزینه، پنل را تست کنید.

Search
محبوب ترین مطالب
مطالب مرتبط
سامانه پیام صوتی آوانک

همین حالا عضو خبرنامه ما شوید و

10 روز پنل رایگان دریافت کنید!

ورود
خرید پنل آوانک