آوانک

سرویس OCV صوتی چیست؟

فهرست محتوا

سوال ما در ابتدا این است که ” سرویس OCV صوتی چیست؟ ” چرا اهمیت دارد؟ سال به سال و روز به روز بر تعداد افرادی که با اینترنت سر و کار دارند و از آن استفاده می‌کنند بیشتر می‌شود؛ این یعنی همه افراد با هر سن و سال و کار و مهارتی درحال استفاده از اینترنت هستند. همین موضوع عامل مهمی است که باعث می‌شود ایجاد فضایی امن در سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها اهمیتی دو چندان بیابد. در همین راستا شما به عنوان صاحبان کسب و کار اگر سایت یا اپلیکشین‌تان دارای فضایی امن باشد، حس اعتماد بیشتری در کاربران ایجاد می‌کند.

دقیقا همین فضای امن و ایجاد اعتماد است که ما را به نوشتن مقاله‌ای با موضوع سرویس OCV صوتی چیست؟ ترغیب کرده است. سرویس OCV صوتی دقیقا همان امکانی است که برای ایجاد فضایی امن‌تر در سایت شما موثر است. به این شکل امنیت فوق‌العاده با اعتبار سنجی OCV در سایت شما ایجاد می‌شود و خیال کاربرانتان را از هرگونه سوءاستفاده‌ای راحت می‌کند. چرا که ورود کاربر طی دو مرحله انجام می‌شود؛ یک بار با رمز ثابت و بار دیگر با رمز پویا؛ از این طریق، شخصی با داشتن رمز ثابت فرد دیگری، قادر به ورود در سایت نخواهد بود.

هنگام ورود به سایت به عنوان یک کاربر، ابتدا باید رمز ثابت خود را وارد کنید و سپس به مرحله دومی هدایت می‌شوید و رمز پویا برای شما ارسال می‌شود. دقیقا در همین مرحله است که دانستن اینکه سرویس OCV صوتی چیست و چه کاربردی دارد برایتان سودمند خواهد بود. قابلیت ارسال کد امنیتی با یک کلیک مربوط به همین مرحله است؛ اینجاست که اگر رمز ورود شما در اختیار شخص دیگری باشد، چون به گوشی شما دسترسی ندارد، قادر به استفاده از رمز نخواهد بود.

از طرفی کاربران شما هم وقتی ببینند برای ورود به سایت شما قوانین خاصی وجود دارد و شاهد امنیت فوق‌العاده با اعتبارسنجی OCV که در سایت شما وجود دارد باشند، خیالشان راحت‌تر است.

ارسال کد امنیتی تنها با یک کلیک

ورود دو مرحله‌ای اصولا به روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد؛ یک نوع آن رمز پویایی است که از طریق پیامک برای شخص ارسال می‌شود. نوع دیگر آن هم زمانی است که در مرحله دوم ورود، به گوشی شما نوتیفیکیشنی ارسال می‌شود و شما با انتخاب گزینه‌ی «خودم هستم» مرحله‌ی دوم را تایید می‌کنید؛ نمونه این نوع را هنگام ورود به اکانت جیمیل خود احتمالا تجربه کرده‌اید.

حالا ارسال کد امنیتی با یک کلیک کمی متفاوت‌تر است؛ به این صورت که یک کد امنیتی روی صفحه سایت ظاهر می‌شود، سپس تلفن شما زنگ می‌خورد و از شما می‌خواهد که آن کد را روی تلفن شماره‌گیری کنید. این کار دقیقا همانی است که با استفاده از پنل پیام صوتی آوانک می‌توانید به راحتی انجام دهید.

ارسال کد امنیتی با یک کلیک یکی از امکانات وب سرویس پیام صوتی آوانک است؛ در روش‌های دیگر احراز هویت، اگر شما به گوشی تلفن‌تان دسترسی نداشته باشید، عملا کارتان زار خواهد بود و نمی‌توانید کارتان را پیش ببرید. اما پنل پیام صوتی آوانک به شما این امکان را می‌دهد که از تلفن ثابت‌تان هم بتوانید برای تایید مرحله‌ی دوم استفاده کنید. شاید لازم باشد کمی بیشتر درباره اینکه وب سرویس پیام صوتی چیست صحبت کنیم.

آشنایی بیشتر با وب سرویس پیام صوتی و کاربردش

ما چند خط کد در اختیار شما می‌گذاریم که شما باید آن را روی سایت یا اپ خودتان قرار دهید؛ به این شکل، سایت شما توسط پیام صوتی به مشتریانتان متصل خواهد شد. یعنی هر زمان مشتری شما فعالیت خاصی در سایت انجام دهد، پیام صوتی برنامه‌ریزی شده‌ای برایش ارسال خواهد شد. این پیام می‌تواند یک کد ورود باشد، پیام خوشامد یا کد امنیتی با یک کلیک.

 برای چنین ارسال‌هایی، سرعت اهمیت بسیار زیادی دارد؛ شخص برای هربار ورود یا خرید یک کالا و دریافت خدمات سایت شما، نمی‌تواند دقایق زیادی معطل بماند. استفاده از وب سرویس پیام صوتی آوانک سرعت خرید یا احراز هویت را چندین برابر افزایش می‌دهد. همین عامل کافیست تا تجربه بهتری برای کاربر بسازید و او را به استفاده دوباره از سایت تشویق کنید.

اعتبارسنجی با سرویس OCV پیام صوتی

امنیت فوق‌العاده با اعتبارسنجی OVC حاصل می‌شود و همین عامل برای محبوبیت آن کافیست؛ آوانک دارنده انحصاری این امکان در سراسر کشور است. این امکان درواقع همان کار وب سرویس پیام صوتی است که کد اعتبار سنجی otp صوتی را برای تلفن ثابت انجام می‌دهد. دو مزیت مهم درباره این نوع اعتبارسنجی با یک کلیک وجود دارد:

      • سرعت بالای اعتبارسنجی: در این روش نیازی نیست کاربر منتظر دریافت کد باشد؛ فقط کافیست تماس را پاسخ دهد و بعد کد تصویر را شماره‌گیری‌ کند. همین روند باعث سرعت بالای انجام کار می‌شود.

      • ایجاد امنیت برای سایت: موضوع مهمی که بالاتر هم به آن اشاره کردیم، همین موضوع امنیت است؛ برای سایتی که اطلاعات کاربر را در اختیار دارد، چه عاملی از ایجاد و حفظ امنیت مهم‌تر است؟

    آزمایش نسخه رایگان پنل پیام صوتی آوانک

    حالا که کمی درباره اعتبارسنجی با یک کلیک اطلاعات به دست آوردیم و دانستیم که سرویس OCV صوتی چیست؟ شاید بد نباشد اگر یک قدم فراتر رویم و دست به امتحان و آزمایش این امکان بزنیم. پنل پیام صوتی آوانک با ارائه نسخه آزمایشی ده روزه، امکان تست تمام امکانات را برای شما فراهم کرده است. در این نسخه رایگان شما به مدت 10 روز می‌توانید تمام امکانات پنل پیام صوتی آوانک را امتحان کنید و سپس در صورت رضایت، برای خرید بسته‌ها اقدام کنید.

    Search
    محبوب ترین مطالب
    مطالب مرتبط
    سامانه پیام صوتی آوانک

    همین حالا عضو خبرنامه ما شوید و

    10 روز پنل رایگان دریافت کنید!

    ورود
    خرید پنل آوانک