آوانک

جذب مشتری در آژانس هواپیمایی

فهرست محتوا

این روزها تقریبا به تعداد هر مسافر، آژانس مسافرتی وجود دارد! درست است که کمی اغراق در این جمله نهفته است اما تعداد آژانس‌های مسافرتی در سال‌های اخیر به شکل چشمگیری زیاد شده است. البته نمی‌توانیم منکر این شویم که فرهنگ سفر رفتن هم در کشور ما در سال‌های اخیر دستخوش تغییراتی شده است که به دنبال آن طبیعتا اشتیاق به سفر رفتن هم زیاد شده است و همین یعنی افزایش تقاضا برای آژانس‌های مسافرتی!

همین افزایش تعداد آژانس‌های مسافرتی، جذب مشتری در آژانس هواپیمایی را تبدیل به یک موضوع مهم کرده است که ممکن است تفاوت یک آژانس هواپیمایی موفق و معمولی را تا حدی رقم بزند. در ادامه راهکارهای مختلفی را برای جذب مشتری در آژانس‌ هواپیمایی خواهیم شمرد و امیدواریم که نکات مطرح شده برای کسب و کارتان دستاوردی داشته باشد.

در این مقاله در راستای جذب مشتری در آژانس هواپیمایی، بهترین روش‌های تبلیغات آژانس‌های هواپیمایی را مطرح خواهیم کرد و بعد انواع روش‌های تبلیغات برای آژانس هواپیمایی را بررسی خواهیم کرد. در انتها هم روش موثر و مناسب تماس صوتی آوانک را برای تبلیغات به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین روش‌های تبلیغات آژانس‌های مسافرتی

تفاوت شما با بقیه آژانس‌های هواپیمایی که کار شما را انجام می‌دهند در چیست؟ قطعا یکی از مهم‌ترین تفاوت‌هایتان در انتخاب بهترین روش‌های تبلیغات آژانس‌های هواپیمایی است. اینکه شما بدانید از چه روشی و به چه صورتی باید از تبلیغات استفاده کنید. در این قسمت تا جایی که وقت مجال دهد و در این مقاله بگنجد، روش‌هایی را مطرح خواهیم کرد. ارسال پیام صوتی به افراد می‌تواند تفاوت و تمایز شما با دیگر رقیبان‌تان باشد.

در شرایطی که اینستاگرام از تبلیغ تور خارجی و داخلی اشباع شده است، استفاده از پیام صوتی و ارسال آن به مخاطبان‌تان می‌تواند وجه تمایز شما باشد؛ آن هم وجه تمایزی که به مرور با آن شناخته می‌شوید. اگر همه به صورت مداوم به ایمیل‌شان دسترسی ندارند یا ممکن است عده کمی پیامک ارسال شده‌شان را باز نکنند، پس می‌توانید پیام خود را در قالب پیام صوتی آوانک برای آن‌ها ارسال کنید.

ارسال پیام صوتی به تفکیک سن و جنسیت

می‌دانید که در بعضی تورهای گروهی یا طبیعتگردی، جنسیت افراد مهم است و مثلا سفری برای فقط گروهی از خانم‌ها یا آقایان شکل گرفته است؛ در چنین شرایطی با استفاده از بانک شماره موبایل و ارسال پیام صوتی تبلیغاتی به همان عده می‌توانید مخاطب خود را کاملا دقیق انتخاب کنید تا ارسال پیام به افراد نامناسب را تا حد زیادی کنترل کنید.

بانک شماره موبایل آوانک به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد؛ شما با خرید فقط پنل پیام صوتی، به بانک شماره موبایل هم دسترسی خواهید داشت. این بانک شماره موبایل کامل و بروز است تا بتواند تبلیغ شما را به شکل کاملا سودمند اجرا کند. کامل بودن و بروز بودن از مهم‌ترین ویژگی‌های یک بانک شماره موبایل است و عامل سودمندی آن است.

ارسال پیام صوتی منطقه‌ای از روی نقشه

ارسال پیامک منطقه‌ای به مشتریان اطراف آژانس هواپیمایی‌تان هم می‌تواند یکی از بهترین روش‌های تبلیغات آژانس‌های هواپیمایی باشد؛ شاید برای عده‌ای نزدیکی جغرافیایی به جایی که دارند از آن خدمات می‌گیرند، مهم باشد. پس شما می‌توانید به راحتی به این گروه دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید محله یا منطقه‌ای را روی نقشه انتخاب کنید و به ساکنان همان منطقه از طریق پنل آوانک پیام تبلیغاتی صوتی ارسال کنید.  

نظرسنجی از طریق پیام صوتی

در کنار جذب مشتری در آژانس هواپیمایی، نگهداشت مشتریان قدیمی هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ البته که اگر روشی باشد که هر دو- هم جذب مشتری جدید و نگهداشت مشتری قدیمی- را در بر بگیرد که فبها! شما با ارسال نظرسنجی صوتی آوانک برای مشتریان خود می‌توانید هر دو مورد را با هم داشته باشید.

وقتی پیام صوتی حاوی نظرسنجی را بعد از هر تور یا سفر برای مشتریان خود ارسال کنید، دارید به آن‌ها می‌گویید که نظرشان مهم و تعیین کننده است و از طرفی هم همین نظرات می‌تواند شما را برای اجرای تور یا ساختن تجربه بهتر راهنمایی کند. همین نظرات است که کار شما را بهتر می‌کند و باعث رشد و پیشرفت شما می‌شود.

انواع روش‌های تبلیغات برای آژانس هواپیمایی

ارسال پیامک انبوه خود می‌تواند روشی باشد که در سریع‌ترین زمان ممکن پیام شما به گوش تعداد زیادی برسد. اما در کنار سرعت و تعداد، نکات مهم دیگری هم در موفقیت پیام‌های تبیلغاتی شما تاثیرگذار است که در ادامه تعدادی از آن‌ها را بر می‌شماریم.

آگاه ساختن مشتریان از اطلاعات سفر

قطعا مسافران دوست دارند از تمام اطلاعات سفر مو به مو باخبر باشند و برنامه را کامل و دقیق بدانند؛ ارسال اطلاعات سفر با استفاده از پیام صوتی آوانک می‌تواند ریسک دیده نشدن پیام را تا اندازه قابل توجهی کاهش دهد. ممکن است شما شبکه‌های اجتماعی‌تان را به صورت همیشگی بررسی نکنید اما اگر تماسی با شما گرفته شود، قطعا پاسخ می‌دهید و اگر متوجه شوید حاوی محتوای مهمی مثل اطلاعات سفرتان است، با دقت به گوش دادن پیام صوتی ادامه خواهید داد.

ارسال اطلاعات تورهای فصلی

یکی از تاثیرگذارترین انواع روش‌های تبلیغات برای آژانس هواپیمایی یادآوری تورهای مناسب هر فصل است؛ فرض کنید می‌خواهید برای مشتری‌تان پیامی با هدف یادآوری تورها ارسال کنید و قرار است هر ماه با کمی تغییر تکرار شود، در این شرایط استفاده از امکان ارسال سریالی پیام صوتی آوانک بهترین انتخاب ممکن است.

با استفاده از امکان ارسال سریالی آوانک می‌توانید هر تعداد پیام صوتی را که  می‌خواهید به‌ترتیب مشخص کنید و فاصله‌ی ارسال‌ها را هم مشخص کنید تا سامانه آوانک به‌صورت خودکار آن‌ها را سر موعد مقرر برای مخاطبان شما ارسال کند. به این شکل درگیری شما هم به حداقل می‌رسد و زمانی از شما جهت ارسال‌ها گرفته نمی‌شود.

ارسال پیام صوتی به نوعی خلاقیت محسوب می‌شود؛ شما ممکن است در طول روز چندین تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی، صدا و سیما یا در کوچه و خیابان ببینید، اما قطعا تبلیغ از طریق پیام صوتی بیشتر در ذهن‌تان نقش می‌بندد چون متفاوت است.

اگر تمایل به ایجاد تنوعی از جنس صدا داشتید، نگران چگونگی اجرا یا طی کردن مراحل آن نباشید؛ همکاران ما با پشتیبانی 24 ساعته در آوانک، برای پیشبرد سریع و آسان مراحل همراه شما هستند.

Search
محبوب ترین مطالب
مطالب مرتبط
سامانه پیام صوتی آوانک

همین حالا عضو خبرنامه ما شوید و

10 روز پنل رایگان دریافت کنید!

ورود
خرید پنل آوانک