آوانک

روش‌های جذب مشتری فست فود که معجزه می‌کند

روش های جذب مشتری فست فود
فهرست محتوا

تعداد فست‌ فودها مدام در حال بیشتر شدن است و همین موضوع نشان دهنده تقاضای زیاد در این زمینه است. اما این به معنای رونق داشتن تمام فست فودها نیست. احتمالا آن‌هایی که بهتر از روش‌های جذب مشتری فست فود استفاده می‌کنند، موفق‌تر عمل خواهند کرد.

حتی اگر جزو فست فودهایی هستید که فقط آخر هفته‌ها شلوغ است و در بقیه روزهای هفته، خلوت هستید و این به کسب‌وکارتان آسیب می‌زند، لازم است برای آن روزهای خلوت هم فکری بکنید و از روش‌های جذب مشتری فست فود استفاده کنید تا مشتریان جلوی در فست فودتان صف بکشند و ندانید چطور به آن‌ها سرویس بدهید.

بهترین راه جذب مشتری در فست فود

یکی از مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای افزایش فروش فست فود انجام دهید، رونق دادن شبکه‌های اجتماعی‌تان است؛ در چنین کسب‌وکارهایی، تصاویر و عکس‌ها نقش مهمی ایفا می‌کنند. استفاده از عکس‌های جذاب از غذا یا نوشیدنی می‌تواند صفحات اجتماعی شما را تبدیل به نوعی منوی تصویری کند.

اینکه مشتری وقتی به صفحه اینستاگرام شما مراجعه می‌کند، جذب عکس‌ها شود و تمام آن‌ها را بالا و پایین کند، هنر عکاس شماست. عکاسی را به فردی حرفه‌ای بسپارید که قبلا در زمینه عکاسی غذا و خوراکی کار کرده و مهارت داشته باشد.

افزایش فروش فست فود با گسترده کردن نوع و طیف تبلیغات

روش جذب مشتری فست فود

شاید در گذشته داشتن صفحه اینستاگرام یا داشتن سایت خوب یک مزیت محسوب می‌شد؛ اما حالا دیگر اکثر کسب‌وکارها در چنین فضاهایی فعال هستند و این مزیت محسوب نمی‌شود. حالا باید به دنبال این باشید که برای افزایش فروش فست فود از انواع جدید تبلیغات استفاده کنید. ارسال پیام صوتی از جمله این نوع تبلیغات است؛ چرا که کاری نو و متفاوت محسوب می‌شود.

ارسال پیام صوتی منطقه‌ای

ارسال پیامک منطقه‌ای یا ارسال پیام صوتی منطقه‌ای شما را دقیقا به افرادی متصل می‌کند که در منطقه مدنظر شما هستند. در پنل پیام صوتی آوانک می‌توانید یک منطقه خاص روی نقشه را انتخاب کنید و بعد پیام صوتی شما به شماره موبایل‌های همان منطقه ارسال خواهد شد.

زمان‌بندی در ارسال پیام صوتی

می‌توانید مشتریان خود را با ارسال پیام صوتی زمان‌بندی شده، حفظ کنید و دوباره آن‌ها را به چرخه خرید بازگردانید؛ ارسال پیام صوتی بر اساس تاریخی خاص، می‌تواند از روش‌های جذب مشتری فست فود باشد. مشتریان شما با دریافت پیام تبریک از شما در روز تولدشان، هم شما را دوباره به یاد خواهند آورد و هم حسی مثبت به شما پیدا می‌کنند. اگر به مناسبت تولد بتوانید تخفیف هم به شخص ارائه دهید، تیر خلاص را زده‌اید!

مدیریت زمان در تبلیغات

زمان‌ ناهار یا شام، بهترین مواقع برای ارسال پیامک انبوه یا پیام صوتی انبوه است؛ ترکیب مدیریت زمان با ارسال پیام صوتی منطقه‌ای به شدت کارآمد خواهد بود. شما می‌توانید با ارسال پیام صوتی در زمان ناهار یا شام به افرادی که نزدیک فست فودتان هستند، آن‌ها را جذب کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به فست فود شما مراجعه کنند.

پیشنهاد کردن بعضی ترکیبات خاص

خلاقیت و نوآوری وقتی درست و به جا باشد، قطعا جواب خواهد داد؛ شما می‌توانید علاوه بر اضافه کردن بعضی آیتم‌های خاص در منو، بعضی غذاها و نوشیدنی‌ها را با هم به مشتری پیشنهاد دهید. اگر فکر می‌کنید در منو نوشیدنی و غذایی خاص با هم همخوانی دارند، می‌توانید در قسمتی از منو آن‌ها را به مشتری پیشنهاد دهید.

ارائه دیزاینی خاص از غذا هم می‌تواند توجه‌ها را به خود جلب کند؛ اینکه شما همان غذاهای همیشگی را با ظاهری جدید ارائه دهید، هم هزینه زیادی ندارد و هم نتیجه بسیار خوبی خواهد داشت. ممکن است همین عامل دلیلی شود برای اینکه در جمع خانوادگی یا دوستانه، صحبت از شما به میان آید و این یعنی بهره‌مندی از بازاریابی دهان به دهان.

ارائه خدمات باکیفیت به مشتری

شاید بد نباشد به این نکته مهم اشاره کنیم که تمام این روش‌های جذب مشتری فست فود که بالاتر به آن‌ها پرداختیم، تنها زمانی جوابگو خواهد بود و تاثیر دارد که غذا و خوراکی‌هایی که ارائه می‌دهید از کیفیت خوبی برخوردار باشد. شما با کیفیت بالای آیتم‌های منو، می‌توانید مشتریان خود را نگه دارید و از آن‌ها مشتری وفادار بسازید. پس از مدتی همین مشتری‌های وفادار خود به نوعی برای شما بازاریابی می‌کنند و دوستان و آشنایان خود را با شما آشنا خواهند کرد.

نکته مهم دیگر این است که شما هر چه قدر هم از روش‌های مختلف برای افزایش فروش فست فود استفاده کنید اما در نهایت کیفیت خوبی ارائه ندهید، موفق نخواهید شد و نتیجه مطلوبی نمی‌گیرید. پس تمام این نکات برای افزایش فروش فست فود در کنار ارائه کیفیت خوب است که نتیجه می‌دهد.

جمع‌بندی

در این مقاله با روش‌های جذب مشتری فست فود آشنا شدیم؛ تعیین قیمت مناسب برای غذاها و نوشیدنی‌ها، ارائه خدمات خوب به مشتریان، داشتن ظاهر مناسب و مهارت ارتباط با مشتریان برای کارکنان و ارائه خدمات آنلاین خوب همگی از روش‌های موثر دیگر در افزایش فروش فست فود است. با استفاده از این روش‌ها، فست فودها می‌توانند بازار رقابتی را در دست بگیرند و مشتریان بیشتری جذب کنند.

Search
محبوب ترین مطالب
مطالب مرتبط
سامانه پیام صوتی آوانک

همین حالا عضو خبرنامه ما شوید و

10 روز پنل رایگان دریافت کنید!

ورود
خرید پنل آوانک