آوانک

جذب مشتری دندانپزشکی

فهرست محتوا

پذیرفته شدن در رشته دندانپزشکی کار دشواری است؛ اما با این وجود هم تعداد دندانپزشکانی که مطب دارند زیاد و رو به گسترش است. همین موضوع باعث ایجاد رقابت برای جذب مشتری دندانپزشکی شده است. شاید در نگاه اول فکر کنید که حوزه پزشکی نیازی به بازاریابی و جذب مشتری ندارد در صورتی که این چنین نیست. با رشد روش‌های مختلف بازاریابی، هر کسب و کاری برای بقا نیاز به بازاریابی دارد.

راه‌های جذب بیمار به مطب

راه‌های جذب بیمار به مطب بسیار متنوع هستند. برای هر بیماری بر اساس پرسونای آن باید بازاریابی کرد و به دنبال راهی برای جذب او بود؛ اینکه مخاطب شما چه سنی داشته باشد یا برای چه خدماتی به شما مراجعه کند در تعیین پرسونای او بسیار تاثیرگذار است. برای مثال مخاطب هدف برای کامپوزیت و بلیچینگ دندان احتمالا جوانان هستند و برعکس برای ایمپلنت دندان، احتمال اینکه مخاطبان شما افراد مسن‌تر باشند بیشتر است. شما باید راه‌های تبلیغات را  متناسب با مخاطبان خود انتخاب کنید.

ارسال پیام صوتی منطقه‌ای

اصولا کارهای دندانپزشکی شامل چند مرحله می‌شود؛ به همین خاطر اینکه افراد به کلینیک نزدیک محل زندگی‌شان مراجعه کنند، برایشان راحت‌تر است. ارسال پیامک منطقه‌ای می‌تواند شما را به مخاطبانی که در اطراف شما حضور دارند، متصل ‌کند. به این شکل بازاریابی برای جذب مشتری دندانپزشکی هدفمندتر خواهد بود.

 پنل پیام صوتی آوانک به شما این امکان را می‌دهد که هر منطقه‌ای از روی نقشه را که دوست دارید انتخاب کنید تا پیام‌صوتی شما به ساکنان همان منطقه ارسال شده و پیام‌رسانی‌تان هدفمندتر شود. این قابلیت تحت عنوان آوامپ در پنل پیام صوتی آوانک ارائه می‌شود؛ نکته مهم درباره آوامپ این است که فقط به شماره موبایل‌های منطقه انتخاب شده ارسال می‌شود.

ارسال پیام صوتی به خطوط ثابت

درباره آوامپ توضیح دادیم که امکان ارسال پیام صوتی به شماره‌ موبایل‌های یک منطقه است؛ آواتل دقیقا همین قابلیت است منتها برای خطوط ثابت. شما با استفاده از آواتل می‌توانید منطقه‌ای از روی نقشه را انتخاب کنید و برای خطوط ثابت آن منطقه پیام صوتی ارسال کنید. البته شاید بد نباشد به این نکته هم اشاره کنیم که این امکان فعلا فقط در شهر مشهد قابل اجراست.

تبلیغات مطب دندانپزشکی

گفتیم که برای تبلیغات مطب دندانپزشکی و جذب مشتری دندانپزشکی بهتر است از شیوه ارسال پیام صوتی از روی نقشه استفاده کنید؛ اما فقط این نیست. در حوزه سلامت، اعتمادسازی از اهمیت زیادی برخوردار است. شما باید خیال مخاطب را از کیفیت کار، بروز بودن تجهیزات و بهداشتی بودن محیط راحت کنید.

تبیلغات شبکه‌های اجتماعی

برای اعتمادسازی می‌توانید تصاویر مطب خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید؛ این روش کمک می‌کند که تجهیزات شما به چشم مخاطب بیاید و حتی از بهداشتی بودن محیط نیز اطمینان حاصل کنند. علاوه بر این استفاده از تصاویر قبل و بعد هم می‌تواند نشان‌دهنده مهارت و توانایی دندانپزشک باشد. وقتی شما با سلامتی جسمی افراد سر و کار دارید، طبیعی است که اعتمادسازی هم سخت‌تر صورت می‌گیرد و نیاز به زمان بیشتری دارد.

پیگیری وقت مشتری‌ها

شما می‌توانید با اقدام کوچک و مهمی مثل همین پیگیری وقت هر مشتری، به اون نشان دهید که برای زمانش ارزش قائل هستید و حس مثبتی در او ایجاد کنید. ارسال هوشمند پیام صوتی قابلیتی دیگر در آوانک است. شما می‌توانید با کمک این قابلیت به افرادی که وقت مراجعه به مطب شما را دارند، اطلاع‌رسانی کنید. از این طریق هم زمان مراجعه را یادآوری کرده‌اید و هم برای مشتری ارزش قائل شده‌اید.

تبلیغ دندانپزشکی زیبایی

در دندانپزشکی زیبایی مخاطب شما اصولا جوانان در یک بازه سنی خاص هستند؛ این نکته می‌تواند برای تبلیغ دندانپزشکی زیبایی به شما کمک کند. چون باید محتوایی تبلیغ کنید که روی این سن تاثیرگذار است. راه‌های جذب بیمار به مطب را هم بر همین اساس می‌توانید انتخاب کنید. برای مثال این گروه سنی از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند یا مثلا ارائه تخفیف مدت‌دار هم می‌تواند این گروه را تشویق به استفاده از خدمات شما کند.

تولید محتوای خلاقانه

شما دارید برای کسانی محتوا تولید می‌کنید که در دوره جوانی هستند؛ افرادی که در شبکه‌های اجتماعی زیاد وقت می‌گذرانند و مدام در معرض محتواهای مختلف در شبکه‌های اجتماعی هستند. به همین دلیل است که باید سعی کنید کمی متفاوت‌تر باشید؛ اگر خلاقیت را چاشنی کار خود کنید، به راحتی می‌توانید به چشم بیایید و در ذهن بمانید.

بخشی از خلاقیت در گرو ابزاری است که برای تبلیغات از آن استفاده ‌می‌کنید؛ ارسال پیامک انبوه می‌تواند تعداد افراد زیادی را با شما همراه کند و ارسال پیام صوتی می‌تواند تاثیرگذارتر واقع شود. پیام صوتی می‌تواند با صدا و لحنی که دارد احساسات مختلفی را در مخاطب ایجاد کند. علاوه بر این شما با خرید پنل پیام صوتی آوانک امکاناتی دریافت می‌کنید که خود هر یک می‌تواند در مفیدتر واقع شدن پیام تبلیغاتی شما موثر باشد.

آواخوان، آوامیکس و استودیو آوانک بخشی از امکاناتی‌ست که می‌تواند به هرچه تاثیرگذارتر و زیباتر شدن تبلیغ شما کمک کند. همه این قابلیت‌ها را در پنل پیام صوتی آوانک می‌توانید داشته باشید. برای تست این امکانات و آشنایی بیشتر می‌توانید از دمو ده روزه رایگان آوانک استفاده کنید.

Search
محبوب ترین مطالب
مطالب مرتبط
سامانه پیام صوتی آوانک

همین حالا عضو خبرنامه ما شوید و

10 روز پنل رایگان دریافت کنید!

ورود
خرید پنل آوانک