-
6 دلیل عدم موفقیت در جذب مشتری
این که نتوانید برای کسب و کار خود مشتری جذب کنید ناراحت کننده است. اما بررسی و فهمیدن علت های این شکست، می تواند در جبران و تبدیل آن به موفقیت مؤثر باشد.
-
چگونه از اشتباهات بازاریابی جلوگیری کنیم
اغلب برای کسب و کار های کوچک، بازاریابی کار ساده ای نیست؛ گاهی لازم است ریسک های نسبتاً بزرگ کنید و ممکن است در بعضی از موارد به نتایج مورد انتظار خود نرسید!
-
اطلاع رسانی کرونا؛ چالش ها و روش ها
از اولین روزهای پیدایش کرونا در ایران، رسانه های مختلف فعالیت های خود را برای اطلاع رسانی و تشویق مردم برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی آغاز کردند. ....
-
5 گام بازاریابی ربایشی برای کمک به مشتری
یکی از پدیدههایی که با وزیدن طوفان اینترنت به کلی تغییر ماهیت داد، فرآیند خرید و فروش بود. قبلاً در رابطه بین فروشنده و مشتری، فروشنده منبع آگاه بود و مشتری سردرگم، مجبور میشد که به حرفهای فروشنده اعتماد کند.
-
ارسال پیام صوتی؛ روح و جان تلفن
اگر دقیقش را بخواهید زمین در حال طی کردن 1876مین چرخش میلادی خود به دور خورشید بود که تلفن به دنیای شلوغ و پلوغ ما آمد. خب، اتفاق بزرگ و مهمی بود. اگر شک دارید یا متوجه منظورم نمیشوید فقط کافی است نگاهی به سبک زندگی خود یا اطرافیانتان بیندازید.
-
زیر و بم برند سازی موفق
اولین قدم برای ایجاد یک تصویر موثر از برند، بررسی و تحلیل تصویر فعلی مشتریان از برند شما است.
-
سامانه پیامک صوتی چگونه متولد شد؟
پس از گذشت ۱۵ سال از ارسال اولین پیام کوتاه در ایران امروز مردم مانند سابق به آن توجهی ندارند. درواقع بسیاری از مردم پس از دریافت پیام کوتاه بدون تفاوت از کنار آن میگذرند. اما علت این اتفاق چیست؟
-
QRکدها و بازاریابی موبایلی
QR کدها یا همان کدهای پاسخ سریع (Quick Response) کدهایی دوبعدی هستند که از طریق دوربین گوشیها خوانده میشوند. ایده این کدها برای اولین بار در سال 1994 در ژاپن مطرح شد و محبوبیت آنها به طور فزایندهای در جهان گسترش یافت.
-
از کلمه عبور یکبار مصرف چه میدانید؟
شاید زمانی که در خانه خود راحت نشستهاید و از چای گرم لذت میبرید و همزمان مشغول خریدن لباس موردعلاقهتان در یک فروشگاه اینترنتی هستید، به این فکر نکنید که بخش قابلتوجهی از زندگی امروز ما در فضای آنلاین جریان دارد.
-
صدای برند چیست؟
شاید در مطالعه های خود در زمینه برندینگ، به اصطلاح صدای برند برخورد کرده باشید. اما این مفهوم دقیقاً چه معنایی دارد؟ آیا نام تجاری شما صحبت می کند و صدای مستقلی از خود دارد؟ آیا برند یک شخصیت محسوب می شود؟